Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reeuwijk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Reeuwijk

Johan Sloof

Op 17 januari 2015 hebben wij weer Chinees gehaald in Reeuwijk. Het was als vanouds weer heerlijk en lekker warm. We hoeven niet meer buiten Reeuwijk chinees te halen want de Mandarijn blijft het lekkerste.

2. Chinees-Indisch Reeuwijk

Afhaal gehaald op 4 januari bij de nieuwe Mandarijn. Vroeger was het uitstekend maar het viel nu zwaar tegen. Babi Pangang zonder saus, taaiachtig vlees en koud. De Foe young hai was waterig en er zat totaal geen smaak aan. De bami was volgens mij oud (kleine stukjes) en kleine porties.
    Jammer, gemiste kans maar ik hoop dat het beter wordt.

3. Internationaal Reeuwijk

J.A.Vergeer

4. Chinees-Indisch Reeuwijk

Wij hebben op 26 Dec. j.l. Babi Pangan en tomatensoep bij de nieuwe Mandarijn opgehaald. De tomatensoep was smaakloos en waterig, de babi pangang was lauw en geen saus en het vlees was taai. Heel jammer, terwijl wij voorheen bij de oude locatie van De Mandarijn altijd heerlijk hebben gegeten.

MvG
    J.Bruin, Bodegraven.

5. Chinees-Indisch Reeuwijk

Als we vanuit Nieuw Vennep in de buurt zijn van Gouda/Utrecht en omstreken belanden we toch wel in de Mandarijn!

Wauw, eet al een jaar of twintig authentiek Chinees en dat is waar dit restaurant voor staat! Uitstekend restaurant met ontzettend veel keus. Voor ieder wat wils. Wij aten er op een donderdag meestal rond 16.30 uur en het was toen al goed bezet. Ik denk dat je moet reserveren als je wat later komt.

Enige minpunt die we kunnen bedenken van ons laatste bezoek, was dat wij te horen kregen dat het restaurant ermee ging stoppen, gelukkig ben ik via de kranten erachter gekomen dat de heropening zich nog in dit jaar bevind!

Krijg er nu al watertanden van, mijn complimenten, minimaal een 9+
    Kortom: Voor de echte Chinese keuken ga je naar De Mandarijn :)

6. Jan Phielix

Meerdere malen gegeten. Lekker eten, gezellige inrichting, goede en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader, ook wat prijs betreft.

7. Chinees-Indisch Reeuwijk

Pieter Poot

Als er iemand gastheer is, is het Edward Lam wel, samen met de familie verzorgen zij een geweldige avond. Het was daarom een grote teleurstelling dat de fam Lam stopte met de bedrijfsvoering.

We hebben al minstens dertig jaar van de Chinees-Kantonese keuken genoten in Reeuwijk, maar begrijpen waarom Edward is gestopt.

Tot onze vreugd vernamen we dat een van zijn dochters voorbereidingen treft om de bedrijfsvoering weer nieuw leven in te blazen. We kunnen niet wachten en hopen dat het restaurant snel weer heropend wordt.

Tot snel!

8. Internationaal Reeuwijk

Op zaterdagavond gestopt bij Restaurant Reeuwijkse Hout. Leuk en sfeervol gelegen restaurant met groot terras. Wij liepen rond 17:30 het restaurant zonder reservering binnen, rond 18:00 liep het helemaal vol. Na een vers mandje met brood, kruidenboter en olijventapenade hebben wij genoten van de varkenshaas en kipsaté. Het vlees was mals en goed op smaak. Alleen jammer van de droge salade (ijsbergsalade, komkommer en cherry tomaatjes) deze deed niet vers aan. Met een ijsje en koffie als dessert hebben wij ons diner afgesloten. Vanwege de prettige en mooie ligging (aan de Reeuwijkse plas) is deze gelegenheid altijd druk bezocht.

9. Chinees-Indisch Reeuwijk

Gijs Goudriaan

10. Pizza gegeten. Was erg magertjes belegd. De pizza siciliana was gevuld met kaas, stukjes olijf en kappertjes. De ansjovis was met 1 stukje wel erg weinig. We hebben er op zondag gegeten, was redelijk vol. Doordeweeks waren we de enigen. Het restaurant zit op een goede locatie maar het nodigt niet uit om nog eens heen te gaan.

4,7
  11. Vandaag geluncht. Namen tosti. Je krijgt dan 2 boterhammen met kaas en ham zonder enige garnering. Vragen voor deze simpele hap 4.50. De bediening was vriendelijk, de locatie buiten is prima. 'T terras ligt aan de plas.

12. Woensdag 2 juli op terras gegeten, een heerlijk weekmenu met keus uit vis of vlees. Dessert en koffie met een sambuca maakte het compleet. Omdat het wat afkoelde werd het dessert binnen geserveerd. Aardige en attente bediening maakt het zeker een bezoek waard.

13. Internationaal Reeuwijk

Helaas duurde het eten zolang nadat we hadden besteld, dat we geen pannekoek meer konden bestellen, omdat de keuken om 20:00 sluit. We moesten zelf naar het personeel toe lopen om meer wijn te bestellen. We vonden het helaas weer een zeer teleurstellende ervaring. De ligging is fantastisch en het is zonde dat zo'n slechte tent op zon'n mooie locatie zit.
    Eten is prima, wel duur.

4,5
  14. Internationaal Reeuwijk

Mauk

15. D. Smit

Wij hebben nu twee keer bij Dall Italia gegeten in Reeuwijk-dorp en het eten was OK. Echter beide keren klopte de rekening niet. Er werd ongeveer €10 teveel gerekend. Gewoon betaald, maar u kent vast dat gezegde over een ezel. Wij gaan daar geen derde keer meer eten.

16. Wat een onbeschofte eigenaresse. Ze verkopen ijsjes op hun terrein, maar dan wel moeilijk doen als de kindjes bij hun ouders komen die al aan het eten zijn met hun ijsje, met commentaar: 'ijs mag niet op het terras genuttigd worden.' Met een onechte uitstraling spant de eigenaresse de kroon.

17. Internationaal Reeuwijk

Lekker gegeten, vriendelijke bediening!

18. Internationaal Reeuwijk

Fantastische plek, vandaag heerlijk rondje om de plas gewandeld daarna een tafel bemachtigd bij de ingang met zicht op de mooie vijver. De ontvangst was zeer hartelijk door een jonge dame, vervolgens een drankje besteld dat wij ondanks de drukte snel kregen. We hadden inmiddels de keuze gemaakt van de kaart; mijn vrouw een geitenkaas salade en ik de carpaccio vooraf, die waren beide voortreffelijk. Daarna het hoofdgerecht; ik de tournedos van de chef en mijn vrouw de zalmfilet, heerlijk. De bijgerechten; een lekkere salade en wat warme groenten, beide prima op smaak en natuurlijk de frites dat blijft lekker. Daarna een lekkere espresso genomen van mijn favoriete merk Illy. We hadden ook nog wijn bij het eten die ons prima smaakte.

19. Internationaal Reeuwijk

Chapeau, wat hebben wij heerlijk gegeten op de 2de kerstdag. Met een groep van 6 personen gereserveerd bij het Paviljoen. We parkeerde de auto voor de deur en bij de entree hadden we al helemaal het kerstgevoel. Er stond buiten een prachtige haard met een houtvuur en overal kerstversiering. Bij binnenkomst werden we zeer hartelijk ontvangen en vervolgens naar onze tafel begeleid, we bestelden een fles wijn die ons zeer goed smaakte dus dat was niet de laatste voor die avond. Toen het menu, € 34,95, niet echt duur dus wat kan je verwachten. Werkelijk verrukkelijk. We hadden diverse gerechten maar waren tevens alle enthousiast. Ikzelf had een carpaccio, de tournedos Rossini en daarna de kaas. Dit was zeer goed. We gaan hier vaak terugkomen!

20. Dinsdag 17 december hebben wij weer met drie personen heerlijk gegeten. Deze keer het 5 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Het was een echt verrassingsmenu met heerlijke smaken, grote wijnen en een foutloze, vakkundige maar echt vriendelijke bediening. Ook met dieet wensen werd voor 100% rekening gehouden. Wij komen al vele jaren in Kaagjesland, het wordt er steeds beter en wij komen beslist weer terug naar dit bijzondere plekje, verscholen in de polder.
    Veel succes, bedankt en tot ziens.

21. Internationaal Reeuwijk

We kwamen met 2 personen om 19.30 binnen op vrijdagavond en werden gewezen naar een plekje in de hoek. Daar hebben we 20 min gewacht, geprobeerd aandacht te trekken, maar de bediening (4-5 verschillende mensen op zo'n 30 gasten) waren drukker met tafels 2x afnemen en alle stoelen van leeggekomen plekken op de cm recht te zetten. We zijn uiteindelijk na 20 min zonder drankje/eten, weggegaan en bij het verlaten van de zaak 'bedankte' de dame die ons de plek had gewezen ons voor ons bezoek...

22. Internationaal Reeuwijk

Wat een heerlijke ervaring. Ik had een fantastische ruimte gehuurd om een training te geven. Het was boven met prachtig uitzicht over het water. Eigen koffiemachine in de ruimte, koekjes erbij etc.
    Top presentatie materiaal. In het restaurant werd er een tafel gereserveerd voor de lunch. Wij hadden diverse broodjes die er heerlijk uitzagen. Ikzelf een broodje carpaccio, de beste die ik ooit heb gegeten. Echt een superdag gehad. Ook wel fijn gratis parkeren voor de deur.

23. We zijn blij verrast met de sfeer die Kaagjesland terecht heeft gekregen. Als we iets te vieren hebben, gaan we naar Kaagjesland. Fijne bediening, goed verzorgd en lekker eten. Hulde voor jullie volhouden en proficiat met de welverdiende ster!

24. Zojuist heerlijk gegeten. Mooi restaurant, erg vriendelijke bediening en het eten was heerlijk! Rib eye, precies goed met een voortreffelijke saus erbij. We hebben genoten, een echte aanrader! We komen zeker nog eens!

25. Internationaal Reeuwijk

M

Hier heerlijk genoten van het eten, prachtig om in de zomer op het terras te zitten, vriendelijk personeel dat zijn best doet. Al met al een prima avond gehad!

26. Wat een mooi en gezellig restaurant, wij hebben er een heel gezellige middag- avond beleefd met heerlijk eten.
    De bediening was voortreffelijk. Wij hadden vernomen dat het een heel goed restaurant was met een heel
    aparte sfeer mooi terras aan het water en heerlijk eten.
    Wat ons opviel de ongedwongen sfeer en het publiek jong en ouderen een thuisgevoel, het is daar heerlijk vertoeven en genieten van de natuur de wijn het eten en de gezelligheid. Het restaurant en terras ziet er mooi en verzorgd uit en toch niet opdringerig maar uitnodigend.
    Onze complimenten aan het bediening personeel en keuken personeel, wij komen zeker terug

27. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke pizza gegeten in de omgeving van en in gouda

28. Anouk Hilberding

Op een warme zomerse dag hier gegeten op het terras. Het personeel is vriendelijk maar het eten laat te wensen over. Het lijkt alsof de kok zijn favoriete toevoeging veel zout is. De gebakken aardappeltjes lijken wel uit de diepvries te komen (zoals je ze thuis ook wel eens in de frituur zou gooien) en worden taai gebakken met wat kerrie. Dezelfde aardappeltjes gebruiken ze ook koud voor in een salade. Dat was niet lekker. Ze vragen een hoop geld voor de gerechten maar zijn zuinig met de producten. Ik denk dat je een hoop geld neertelt (bijna 100 euro voor twee gangen, drinken en een kop koffie toe) voor het uitzicht vanaf het terras, en laten we wel wezen, daar moeten ze het ook wel van hebben...

29. Iwan Markov

Leuk zaakje met echt Italiaans eten, zeker een bezoekje waard.

30. Internationaal Reeuwijk

Wij wilden op een stralend mooie dag even dineren en de keuze viel op Reeuwijkse Hout. Eén van de gasten is diabeet en derhalve is het 'precies op de juiste momenten' eten noodzakelijk. Ondanks de enorme drukte was dit geen enkel probleem. Precies op het afgesproken tijdstip werd het voorgerecht geserveerd. Het hoofdgerecht duurde iets langer. Dat bleek een misverstand in de keuken te zijn maar dit werd uitstekend opgelost toen wij navraag deden. Excuses van de bediening en de keuken en een zeer vlotte herstelactie. Om de suikerspiegel 'in balans' te houden werd door de bediening bovendien snel een bordje met heerlijk bruinbrood geserveerd.

De maaltijd was uitstekend, zowel qua omvang als qua kwaliteit. Het personeel was, ondanks dat het terras volledig was gevuld met dinerende gasten, zeer adequaat en bovendien zeer voorkomend.

Bij het verlaten van het restaurant werden nogmaals de excuses aangeboden voor de 'late levering' van het hoofdgerecht en zeer belangstellend geinformeerd of alles naar onze zin was geweest.

Complimenten voor de keuken, het personeel en natuurlijk de directie die dit team voor elkaar heeft gekregen. Deze mensen weten allemaal waar zij mee bezig zijn. Wij gaan hier zeker vaker naartoe!