Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reeuwijk verdeeld zijn.

1. Nederlands Reeuwijk

Vanmiddag 2 latte machiato besteld en gevraagd om een glaasje kraanwater (we hadden net gewandeld en wilden een beetje water voor de dorst). Kraanwater werd niet geserveerd. We moesten spa blauw bestellen. De twee latten waren lauw. Als reden werd genoemd dat dit kwam omdat we buiten zaten en dan koelt het sneller af. Dus binnen 30 seconden heb je dan een lauwe latte ipv een goede warme latte. Geen aanrader. Jammer dat er geen directe concurrentie is waar je naar toe kan.

Snelle bediening alleen… toen we thuis kwamen: 1 portie frites i.p.v. 2.
    Wel betaald. Was misschien te druk.
    Leuke zaak.
    Maar wel beter opletten…

3. Nederlands Reeuwijk

Onbeschofte eigenaresse
    En zeer onervaren bediening
    Heerlijk plek. We komen er al jaren zeker met de boot maar de kwaliteit van bediening en eigenaresse gaat steeds verder achteruit
    Meer mensen schrijven dit al
    Doe er dan wat aan!!

4. Internationaal Reeuwijk

Het was heel erg druk en misschien kwam het daardoor maar... we moesten 5 kwartier op ons eten wachten. Daarbij was vergeten om de saus bij de tournedos te serveren. Die tournedos was trouwens -hoewel rare besteld- allesbehalve rare.
    De groente bij de tournedos bestond uit een enkel rolletje harticots verts met bacon. Helaas geen slablaafje te bekennen maar wel 2 bakken vol frites.
    Die frites was trouwens prima net als de vriendelijkheid van de bediening.
    Aan de scholfilet met zalm zat helaas niet veel smaak terwijl een voorgerecht dat als hoofdgerecht besteld was, in eerste instantie als voorgerecht geserveerd werd. Dit werd op ons verzoek hersteld.
    De sfeer vonden we niet goed omdat we met zijn 5-en aan een klein tafeltje zaten en we ons als haringen in een ton voelden.

5. Nederlands Reeuwijk

E Anceaux

Bootje gehuurd. Komen daar 3 kwartier eerder om nog een drankje te doen, staat daar de baas? Gestresst te doen; nee ik moet dekken voor vanavond! Toen we zeiden dat we voor het bootje kwamen mochten we zij het niet enthousiast in de bloedhitte plaats nemen aan de kant van het restaurant zonder parasol. Ondertussen liep er bediening rond die niet bepaald vriendelijk werd toegesproken door de baas...zou er niet willen werken. Om half 6 kwam het bootje met dames die 4 uur hadden gevaren. Wij vroegen nog of er nog genoeg stroom was voor de komende 2 uur: was geen probleem, doet het de hele dag!! Na een uur echter geen stroom meer. Na gebeld te hebben moesten we maar zorgen ergens aan de kant te komen: hoe dan dachten wij. Dankzij een dame op leeftijd die ons kwam redden met roeiboot kwamen wij aan de kant. De eigenaar die ons kwam halen met de auto heeft haar niet eens bedankt!! Ja er is iets mee maar we weten niet wat!!! Dan stuur je toch niemand op pad met die boot? Bij restaurant gekomen kregen de vorige huurders de schuld Nb!! Uiteindelijk maar niet van harte het geld terug gekregen: wij komen er niet meer!!

6. Nederlands Reeuwijk

Honger, dat is het eerste wat ik kwijt wil. 25 euro betalen voor een stukje paling van 3 bij 10 cm. Alleen een paar bonen erbij. Binnen 2 minuten op. Nog gevraagd of er frites bij zaten krijg je een "l*l verhaal" te horen over dat alle producten gebalanceerd zijn en dat frites voor 4 euro er apart bij besteld dienen te worden. Staat nergens in de menukaart vermeld. 23 jaar geleden had je op deze locatie je buik voor een goede prijs gevuld. Nu een grote domper. En een klagende ober die wel tegen 5 klanten aan het klagen was over zijn bazin. Het gaat lekker daar achter de schermen. Verder een mooie locatie aan het water. Als het overgenomen is, komen we wel weer een keer terug.

7. Nederlands Reeuwijk

Ik wilde een uitsmijter spek kaas eten. Dit kon niet volgens de serveerster. Op de kaart zag ik uitsmijter ham kaas staan. Het was niet dat ze geen spek in huis hadden, maar de chef houdt niet van uitzonderingen... Wtf?! Nee het kon echt niet "we hebben er over vergaderd".

...Hier word je toch even stil van. Omgerekend kosten de ingrediënten van een uitsmijter ongeveer 90 cent schat ik. Voor die €9,50 mag je toch verwachten dat je een beetje service krijgt. Kijk, dat de 'chef' geen concessies doet aan bijvoorbeeld een zelfgemaakte en uitgebalanceerde truffelsaus ok, maar dat je als klant geen uitsmijter kan krijgen hoe je hem lekker vindt, vreselijk.

8. Internationaal Reeuwijk

Top restaurant, gezellige bediening. Het eten was in orde en overheerlijk... Echt ik kom vaker terug!!

9. Nederlands Reeuwijk

Met 10 man, waaronder ook kinderen, heerlijk in de watten gelegd. Dank.

10. Internationaal Reeuwijk

Als gebruiker van een blindengeleidehond werd ik hier zeer vijandig bejegend omdat de pootjes van mijn hond van de auto naar het restaurant (ongeveer 20 meter) wat nat waren geworden en "natte" hulphonden worden geweigerd. U begrijpt dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend en dat ik deze locatie niet meer wil/kan bezoeken. Wellicht dat de eigenaar een beetje meer begrip zou kunnen opbrengen voor mensen met een visuele beperking die afhankelijk zijn van een hulphonden, ookal zijn de pootjes dan een beetje nat.

11. Internationaal Reeuwijk

Wat een goed en leuk restaurant. Vooral het Taste & Share concept is top! Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijke bediening voor een betaalbare prijs. Ik kom zeker terug!

Ik had een medium hamburger,bleek knetter rood van binnen te zijn. De serveerster bood excuus aan en ging er mee terug naar de keuken. Kan gebeuren toch?
    Maar toen ik mijn gegrild op de green egg cheeseburger voor de tweede keer weer kreeg was hij nog steeds veel te rood maar ook de sla en broodje waren warm en lafjes. (In zijn geheel in magnetron of grill gezet?)
    Zie foto de poging nummer 2).
    Kreeg wel aanbod om wat anders te kiezen maar inmiddels had mijn tafelgenoot de te kleine kabeljauw voor dat geld al op en was mijn vertrouwen in de kok verdwenen.
    Ik hoefde niet voor de hamburger te betalen maar ik heb op een paar patatjes na dus ook niet gegeten.

Jolien Verheul

Gisteravond met mijn schoonouders bij dit restaurant gegeven. Op de site wordt melding gemaakt van 'enthousiaste bediening', maar daar hebben wij helaas niet veel van gemerkt. Door twee van de drie mensen die ons bedienden werden we door twee ronduit onvriendelijk bejegend. Er kon geen lachje af. Dat kom je toch niet vaak tegen! De kaart is prima. Ook de vegetarische. Helaas bleek bij het opdienen dat de bedienster een fout had gemaakt bij het invoeren in de computer. In plaats van een vegetarische Bietensalade kwam eendeborst met bietensalade op tafel. Na melding hiervan werd het bord mee naar achteren genomen en kwam twee minuten later terug waarbij gewoon de eendeborst was verwijderd en het bergje bietensalade was blijven liggen. Geen enkele aanvulling met ander garnituur. En dat voor deze prijzen! Kortom: dat was eens en nooit weer.

Annette van Zuijlekom

Slecht ontvangen, maar het was ook heel druk!
    We moesten maar even binnen gaan zitten, waar we traag van een drankje werden voorzien!
    Al hoewel er niet gereserveerd kon worden voor het terras, kregen we uiteindelijk toch nog een plek op het terras!
    Verder prima!

15. Chinees-Indisch Reeuwijk

We hebben overheerlijk gegeten in een gezellig en leuk ingericht restaurant.
    Ga zo door!!

We komen snel weer terug.

16. Nederlands Reeuwijk

Marianne

Wij hebben een hele fijne avond gehad. Het eten was heerlijk en de borden mooi opgemaakt. De bediening was voortreffelijk en de sfeer goed.

17. Internationaal Reeuwijk

Restaurant Reeuwijkse Hout is een plek waar ik al jaren kom voor zowel lunch als diner, er is kort geleden flink gemoderniseerd en het ziet er perfect uit het eten is sowieso dik in orde. Gisteren met een vriendin geweest voor de lunch zij de toast Reeuwijk en ik een broodje carpaccio beide erg smakelijk en verzorgd.

18. Nederlands Reeuwijk

Leuke ontvangst en heerlijk gegeten met onze grote pubers. Voor onze kinderen hun eerste ervaring in dergelijk mooie ambiance en een sterrenrestaurant! Ze vonden het echt super en wij ook!

19. Internationaal Reeuwijk

Verziekt kerstdiner.

Nadat een aantal personen in ons gezelschap alleen het hoofdgerecht wilden, werd al snel duidelijk dat je wel voor alle 3 de gangen moest betalen. Dit wekte irritatie en daar bovenop werd ook nog eens beweerd dat dit telefonisch besproken wa,s wat niet het geval was.

Mandje stokbrood met kruidenboter vooraf had zure kruidenboter. Gewoon niet goed. Het (erg middelmatige) voorgerecht duurde al vrij lang. Voor het hoofdgerecht hebben we bijna twee uur moeten wachten en werd pas gebracht nadat wij de bediening eraan herinnerd hadden. Iedereen had de brochette ossenhaas. Het vlees was simpelweg niet goed gegaard, blue oftewel half rauw terwijl daar niet om gevraagd was.

We besloten op te stappen en kregen een gepeperde rekening gepresenteerd. We mochten ruim 400 euro afrekenen voor een half gaar stukje vlees met een frietje. We gaan er NOOIT meer heen.

20. Chinees-Indisch Reeuwijk

Gezellig en trendy ingericht restaurant. Prima gerechten en uitstekende en vriendelijke bediening. Aanwinst voor Reeuwijk, ga zo door!

21. Chinees-Indisch Reeuwijk

Prima malse ossenhaas gesneden en bami ossenhaas, pittige saus, knapperige groenten, redelijke loempia. Prima prijs kwaliteit voor een buurt Chinees. Charmante bediening

22. Internationaal Reeuwijk

Leo

Drukbezochte eetgelegenheid aan de Reeuwijkse plassen. Het tochtte er behoorlijk. Veel bedienend personeel, de taken zijn goed verdeeld. Na het bestellen duurde het behoorlijk lang voordat ons lunchgerecht op tafel stond.

We hadden gevraagd wat de "Uitsmijter Reeuwijkse Hout" precies inhield. "Nou, zo ongeveer alles van de uitsmijters", was het antwoord. Merkwaardig dat er dan géén kaas op zit! De uitsmijter smaakte goed hoor, daar niet van, maar als een uitsmijter "zo ongeveer alles van de uitsmijters" hoort te bevatten, mag de kaas toch niet ontbreken.

Jammer van de tochtige eetzaal. Van de wandeling die we daarna maakten rond de plassen hebben we zeker genoten!

Ik heb hier nu 3 keer gegeten, alle 3 de keren genoten! Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten. Ook het wisselende weekmenu is een aanrader!

24. Internationaal Reeuwijk

Altijd lekker eten en enthousiaste bediening. Minpunten is dat de kaart al jaren hetzelfde is

Helaas een slechte ervaring gehad met dit restaurant. We wilden gebruik maken van de AH actie, maar na de kaart te hebben gezien, wilden we liever van de normale kaart bestellen. Helaas kon dit volgens het restaurant niet en moesten we dus toch verplicht de AH actie kiezen. Erg ontevreden hierover en ik eet hier niet weer...

Zeer goede italiaanse keuken. Driegangen menu is een absolute aanrader. En de kok is een topper in toetjes!

27. Internationaal Reeuwijk

yvonne roijers

Op mijn aanraden hebben we met 12 personen in dit restaurant gegeten, helaas moesten we voor 2 kinderen van nog geen 2 jaar 1 euro per glas voor een glas leidingwater betalen. Ik vind dat geen service en zal niet nog eens iemand aanraden daar te gaan eten.

Dirk

29. Internationaal Reeuwijk

Mevr.coenraadts

Geweldige ambiance, lieve vriendelijke bediening, zalig gegeten. Prijsvriendelijk. Wij komen zeker weer terug. Heerlijke middag gehad, relax en huiselijk.

30. Internationaal Reeuwijk

Ik woon hier om de hoek dus ga er regelmatig lunchen. Nu heb ik een vriendin die heel graag
    uit eten gaat en bij wie het "niet gauw goed" is. Het was mijn beurt om een restaurant uit te zoeken
    en ik stelde voor om naar De Reeuwijkse Hout te gaan. Ze vroeg zich af of dat wel zo'n goed idee was. Was dat geen vreetschuur?

Ze heeft de stap gewaagd en ze moest op haar woorden terugkomen. De garnaalkroketjes als voorafje
    waren een prima begin. Zelf had ik de tong met zalm op een bedje van spinazie die altijd lekker is en mijn vriendin koos voor de varkenshaas. Ze had niet verwacht dat het allemaal zo dik in orde was. We zaten te vol om nog een dessert te nemen.

Enige nadeel vond ze dat de tafeltjes wat te dicht op elkaar stonden waardoor je wel wat overlast had van overige gasten. Elders was er voldoende ruimte om te zitten maar waarschijnlijk is dat voor het bedienend personeel niet praktisch.

Twee dagen later zat ik hier weer met een collega en toen voor de Wiener Schnitzel gekozen. Bijna net zo goed als in Oostenrijk, keurig droog gebakken. Kortom, hier kan je je prima lunchen en dineren en zomers kan je heerlijk buiten op het terras zitten met een prachtig uitzicht op de mooie surfplas! En oh ja, de huiswijn is een aanrader!