Nieuwste foto's in Reeuwijk

Laatste updates in Reeuwijk

1. Custers's profielfoto
    Custers heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Custers

Gisterenmiddag met de jarige dame van 80 jaar geluncht.
    Wat een heerlijke verzorgde lunch had moeten zijn, werd het een snackhap wat je verwacht bij de frietboer. Heel erg jammer.

De kippendijen saté: de 2 saté stokjes met 2 stukjes kip was taai en lauw.
    De zalmsalade had totaal geen smaak en was waterig met een beetje sla en hier en daar een druppel mayonaise.
    De bediening is niet betrokken. Prijs kwaliteit stond niet in verhouding.

Om reden dat onze gast deze locatie had uitgezocht hebben we ter plaatse geen commentaar gegeven, maar hebben daar nu een beetje spijt van.

Overigens was de ligging perfect.

2. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Reeuwijk

Menu voor twee opgehaald. Lekker snel geholpen. Uitstekende kwaliteit. Vlees (Babi Pangang) knapperig gebakken. Heerlijk!
    Let op: voor extra zaken zoals een tasje (0,55 euro) of kroepoek (4,00) vragen ze hier de hoofdprijs. Niet doen dus!

3. Jacob3001's profielfoto
    Jacob3001 heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Reeuwijk

Was er niet kapot van heb er 2 keer gegeten, omdat ik niet gelijk op mijn eerste ervaring af gaan. Maar het valt tegen, het kan zoveel beter.

4. Doryo's profielfoto
    Doryo heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Vanmiddag 2 latte machiato besteld en gevraagd om een glaasje kraanwater (we hadden net gewandeld en wilden een beetje water voor de dorst). Kraanwater werd niet geserveerd. We moesten spa blauw bestellen. De twee latten waren lauw. Als reden werd genoemd dat dit kwam omdat we buiten zaten en dan koelt het sneller af. Dus binnen 30 seconden heb je dan een lauwe latte ipv een goede warme latte. Geen aanrader. Jammer dat er geen directe concurrentie is waar je naar toe kan.

5. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Zus & Zo

Snelle bediening alleen… toen we thuis kwamen: 1 portie frites i.p.v. 2.
    Wel betaald. Was misschien te druk.
    Leuke zaak.
    Maar wel beter opletten…

6. Maris's profielfoto
    Maris heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje

Onbeschofte eigenaresse
    En zeer onervaren bediening
    Heerlijk plek. We komen er al jaren zeker met de boot maar de kwaliteit van bediening en eigenaresse gaat steeds verder achteruit
    Meer mensen schrijven dit al
    Doe er dan wat aan!!

7. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor Reeuwijkse Hout
    Internationaal Reeuwijk

Het was heel erg druk en misschien kwam het daardoor maar... we moesten 5 kwartier op ons eten wachten. Daarbij was vergeten om de saus bij de tournedos te serveren. Die tournedos was trouwens -hoewel rare besteld- allesbehalve rare.
    De groente bij de tournedos bestond uit een enkel rolletje harticots verts met bacon. Helaas geen slablaafje te bekennen maar wel 2 bakken vol frites.
    Die frites was trouwens prima net als de vriendelijkheid van de bediening.
    Aan de scholfilet met zalm zat helaas niet veel smaak terwijl een voorgerecht dat als hoofdgerecht besteld was, in eerste instantie als voorgerecht geserveerd werd. Dit werd op ons verzoek hersteld.
    De sfeer vonden we niet goed omdat we met zijn 5-en aan een klein tafeltje zaten en we ons als haringen in een ton voelden.

8. E Anceaux's profielfoto
    E Anceaux heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje

E Anceaux

Bootje gehuurd. Komen daar 3 kwartier eerder om nog een drankje te doen, staat daar de baas? Gestresst te doen; nee ik moet dekken voor vanavond! Toen we zeiden dat we voor het bootje kwamen mochten we zij het niet enthousiast in de bloedhitte plaats nemen aan de kant van het restaurant zonder parasol. Ondertussen liep er bediening rond die niet bepaald vriendelijk werd toegesproken door de baas...zou er niet willen werken. Om half 6 kwam het bootje met dames die 4 uur hadden gevaren. Wij vroegen nog of er nog genoeg stroom was voor de komende 2 uur: was geen probleem, doet het de hele dag!! Na een uur echter geen stroom meer. Na gebeld te hebben moesten we maar zorgen ergens aan de kant te komen: hoe dan dachten wij. Dankzij een dame op leeftijd die ons kwam redden met roeiboot kwamen wij aan de kant. De eigenaar die ons kwam halen met de auto heeft haar niet eens bedankt!! Ja er is iets mee maar we weten niet wat!!! Dan stuur je toch niemand op pad met die boot? Bij restaurant gekomen kregen de vorige huurders de schuld Nb!! Uiteindelijk maar niet van harte het geld terug gekregen: wij komen er niet meer!!

9. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Honger, dat is het eerste wat ik kwijt wil. 25 euro betalen voor een stukje paling van 3 bij 10 cm. Alleen een paar bonen erbij. Binnen 2 minuten op. Nog gevraagd of er frites bij zaten krijg je een "l*l verhaal" te horen over dat alle producten gebalanceerd zijn en dat frites voor 4 euro er apart bij besteld dienen te worden. Staat nergens in de menukaart vermeld. 23 jaar geleden had je op deze locatie je buik voor een goede prijs gevuld. Nu een grote domper. En een klagende ober die wel tegen 5 klanten aan het klagen was over zijn bazin. Het gaat lekker daar achter de schermen. Verder een mooie locatie aan het water. Als het overgenomen is, komen we wel weer een keer terug.

10. Menno's profielfoto
    Menno heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Ik wilde een uitsmijter spek kaas eten. Dit kon niet volgens de serveerster. Op de kaart zag ik uitsmijter ham kaas staan. Het was niet dat ze geen spek in huis hadden, maar de chef houdt niet van uitzonderingen... Wtf?! Nee het kon echt niet "we hebben er over vergaderd".

...Hier word je toch even stil van. Omgerekend kosten de ingrediënten van een uitsmijter ongeveer 90 cent schat ik. Voor die €9,50 mag je toch verwachten dat je een beetje service krijgt. Kijk, dat de 'chef' geen concessies doet aan bijvoorbeeld een zelfgemaakte en uitgebalanceerde truffelsaus ok, maar dat je als klant geen uitsmijter kan krijgen hoe je hem lekker vindt, vreselijk.

11. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Reeuwijkse Hout
    Internationaal Reeuwijk

Top restaurant, gezellige bediening. Het eten was in orde en overheerlijk... Echt ik kom vaker terug!!

12. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Met 10 man, waaronder ook kinderen, heerlijk in de watten gelegd. Dank.

13. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor Reeuwijkse Hout
    Internationaal Reeuwijk

Als gebruiker van een blindengeleidehond werd ik hier zeer vijandig bejegend omdat de pootjes van mijn hond van de auto naar het restaurant (ongeveer 20 meter) wat nat waren geworden en "natte" hulphonden worden geweigerd. U begrijpt dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend en dat ik deze locatie niet meer wil/kan bezoeken. Wellicht dat de eigenaar een beetje meer begrip zou kunnen opbrengen voor mensen met een visuele beperking die afhankelijk zijn van een hulphonden, ookal zijn de pootjes dan een beetje nat.

14. Lisette's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor Happz
    Internationaal Reeuwijk

Wat een goed en leuk restaurant. Vooral het Taste & Share concept is top! Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijke bediening voor een betaalbare prijs. Ik kom zeker terug!

15. Marja Elderhorst's profielfoto
    Marja Elderhorst heeft gereageerd op een recensie van Café - Bistro 't Wapen

Beste mevrouw Schwirtz,

Als eerste willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden. Wij zijn geschrokken van uw recensie. Uw hamburger had in de eerste plaats al nooit zo rood mogen zijn als u hem medium had bestelt. Maar dat de hamburger zelfs de tweede keer nog zo rood was als op de foto is gewoon ronduit verschrikkelijk. We begrijpen heel goed dat u daarna niet als nog iets anders bestelt als het twee keer ook weer fout gaat. We gaan uw recensie ook uitgebreid bespreken met de desbetreffende kok en medewerkers. Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,

Café - Bistro 't Wapen

16. Natalie Schwirtz's profielfoto
    Natalie Schwirtz heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Ik had een medium hamburger,bleek knetter rood van binnen te zijn. De serveerster bood excuus aan en ging er mee terug naar de keuken. Kan gebeuren toch?
    Maar toen ik mijn gegrild op de green egg cheeseburger voor de tweede keer weer kreeg was hij nog steeds veel te rood maar ook de sla en broodje waren warm en lafjes. (In zijn geheel in magnetron of grill gezet?)
    Zie foto de poging nummer 2).
    Kreeg wel aanbod om wat anders te kiezen maar inmiddels had mijn tafelgenoot de te kleine kabeljauw voor dat geld al op en was mijn vertrouwen in de kok verdwenen.
    Ik hoefde niet voor de hamburger te betalen maar ik heb op een paar patatjes na dus ook niet gegeten.

17. Reeuwijkse Hout heeft een nieuwe foto
  18. Reeuwijkse Hout heeft een nieuwe foto
  19. Reeuwijkse Hout heeft een nieuwe foto
  20. Reeuwijkse Hout heeft een nieuwe foto
  21. Jolien Verheul's profielfoto
    Jolien Verheul heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Jolien Verheul

Gisteravond met mijn schoonouders bij dit restaurant gegeven. Op de site wordt melding gemaakt van 'enthousiaste bediening', maar daar hebben wij helaas niet veel van gemerkt. Door twee van de drie mensen die ons bedienden werden we door twee ronduit onvriendelijk bejegend. Er kon geen lachje af. Dat kom je toch niet vaak tegen! De kaart is prima. Ook de vegetarische. Helaas bleek bij het opdienen dat de bedienster een fout had gemaakt bij het invoeren in de computer. In plaats van een vegetarische Bietensalade kwam eendeborst met bietensalade op tafel. Na melding hiervan werd het bord mee naar achteren genomen en kwam twee minuten later terug waarbij gewoon de eendeborst was verwijderd en het bergje bietensalade was blijven liggen. Geen enkele aanvulling met ander garnituur. En dat voor deze prijzen! Kortom: dat was eens en nooit weer.

22. Annette van Zuijlekom's profielfoto
    Annette van Zuijlekom heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Annette van Zuijlekom

Slecht ontvangen, maar het was ook heel druk!
    We moesten maar even binnen gaan zitten, waar we traag van een drankje werden voorzien!
    Al hoewel er niet gereserveerd kon worden voor het terras, kregen we uiteindelijk toch nog een plek op het terras!
    Verder prima!

23. Café - Bistro 't Wapen heeft een nieuwe foto