Nieuwste foto's in Reeuwijk

Laatste updates in Reeuwijk

1. F.'s profielfoto
    F. heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Zeer vriendelijk personeel waar je je meteen prettig bij voelde. Naast dat was het een goede en snelle service!
    Er was genoeg keuze op het menu en het eten was heerlijk. Dit gelde ook voor het dessert en de drank.
    Ik vind het restaurant zeker een aanrader en zal het zeker nog eens bezoeken als ik in de buurt ben!

2. Anke Van As's profielfoto
    Anke Van As heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Anke Van As

Een paar dagen logeren in Landal en op zoek gegaan naar een restaurant waar ook de hond welkom is.
    Dat is prima gelukt.
    We hebben heerlijk gegeten. De bediening was aardig, alert en ook de hond werd goed verzorgd.
    Wat ons betreft een aanrader. Ook zonder hond😀.

3. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Na het bestellen van de burger, die behoorlijk taai was, vroeg ik vriendelijk aan de serveerster of het mogelijk was om en scherper mes te krijgen. "Ik zal het even navragen" werd er gezegd. Het was niet druk dus ik hoopte op een vrij snel antwoord, helaas is deze nooit gekomen. Ik heb mijn best gedaan om de (droge en smakeloze) hamburger op te eten, niet gelukt, maar ik vond het verder ook niet nodig om hier een 'klacht' over in te dienen. Even later werd er gevraagd of de hamburger smaakte, waarop ik het eerlijke antwoord gaf "helaas niet". Hierbij werd ook vermeld dat ik het niet nodig vond om iets anders ipv de hamburger te krijgen.

Vervolgens komt de manager aanzetten die meerdere keren aandrong dat ik wat anders mocht bestellen en of ik wou melden wat ik niet lekker vond aan de burger (volgens haar hoorde de hamburger tenslotte zo te zijn). Dit vond ik erg jammer gezien er onnodige aandacht naar onze tafel werd getrokken, ik wou het liefst gewoon met rust gelaten worden. Uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik toch geen honger had om een einde aan de situatie te maken.

Later bij het ontvangen van de rekening werd er nog een schepje boven op de onnodige situatie gedaan door de serveerster, door te zeggen: "Voortaan moet je wat sneller aangeven dat je iets niet lekker vind, dan zorgt het voor een minder probleem". Nou sorry hoor, maar horeca regel nummer 1 meid, leg nooit de fout bij de klant neer. Toen kregen we tijdens het betalen van de rekening (die zeer overpriced was) ook nog eens een zeer geïritteerde zucht van de serveerster na de vraag of we toch contant mochten betalen.

Heel erg jammer allemaal. Wij voelde ons een enorme last, terwijl wij niet om de situatie gevraagd hadden.

4. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Helaas was het vandaag minder. Het begon met de mededeling dat de gereserveerde tafel reeds bezet was. Een drankje kregen we ter compensatie toen we er een opmerking op gaven.

Het eten was matig. M.n. De friet bestond uit kleine niet te eten stukjes. Bij een van ons was de friet koud.

Prijs kwaliteit, prijs was normaal, kwaliteit minder. Helaas de volgende keer ga@n we ergens anders eten.

Het personeel was wel vriendelijk.

5. Miekez's profielfoto
    Miekez heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Grote teleurstelling! 😢😢Slechte ontvangst, kregen eindelijk een tafeltje genoemd, niet meegelopen. Ruim 25 minuten op bediening gewacht voor drankje de zwezerik was zeer “week”, sausje veel te zoet, en geen pastinaak crème!
    Oesters en mosselen waren smakelijk.
    Grote teleurstelling voor ons, dus NOOIT meer naar ‘T Vaantje 👎🏿

6. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Strakke perfecte service. Prima kaart. Gezellig en gerechten waarvoor we weer terug komen. Goed gedaan!!

Grtz Ron

7. Martijn Rijnders's profielfoto
    Martijn Rijnders heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Pannenkoeken niet gaar en veel te vet. Ceaser salad smakeloos en slecht gemaakt met hardgekookt ei. Sushi rolls dreven in het frituurvet en waren te ver doorbakken (zwart). Ongelooflijk slechte kwaliteit van de gerechten. Balen na zo'n mooie dag op het water. Dames van de bediening wel goed en vriendelijk.

8. J. van Doorn's profielfoto
    J. van Doorn heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje

J. van Doorn

Mijn ervaring met dit restaurant is van zondag 15 juli 2018 en is ronduit negatief. Mijn vrouw en ik kwamen om half 2 binnen om te lunchen, we bestelden iets te drinken, een twaalfuurtje en een carpaccio. Omdat het druk was vroeg ik de bediening meteen hoe lang het zou duren. Het antwoord was: "tussen een half uur en drie kwartier".
    Na anderhalf uur wachten en verscheiden malen vragen, was mijn geduld op en vroeg ik om de rekening.
    Waarom heeft deze zaak het terras enz. uitgebreid zonder de capaciteit van de keuken aan te passen? Bovendien is een bezoek niet de moeite waard want het menu is beperkt. Wij komen er niet meer.

9. Custers's profielfoto
    Custers heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Custers

Gisterenmiddag met de jarige dame van 80 jaar geluncht.
    Wat een heerlijke verzorgde lunch had moeten zijn, werd het een snackhap wat je verwacht bij de frietboer. Heel erg jammer.

De kippendijen saté: de 2 saté stokjes met 2 stukjes kip was taai en lauw.
    De zalmsalade had totaal geen smaak en was waterig met een beetje sla en hier en daar een druppel mayonaise.
    De bediening is niet betrokken. Prijs kwaliteit stond niet in verhouding.

Om reden dat onze gast deze locatie had uitgezocht hebben we ter plaatse geen commentaar gegeven, maar hebben daar nu een beetje spijt van.

Overigens was de ligging perfect.

10. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Reeuwijk

Menu voor twee opgehaald. Lekker snel geholpen. Uitstekende kwaliteit. Vlees (Babi Pangang) knapperig gebakken. Heerlijk!
    Let op: voor extra zaken zoals een tasje (0,55 euro) of kroepoek (4,00) vragen ze hier de hoofdprijs. Niet doen dus!

11. Jacob3001's profielfoto
    Jacob3001 heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Reeuwijk

Was er niet kapot van heb er 2 keer gegeten, omdat ik niet gelijk op mijn eerste ervaring af gaan. Maar het valt tegen, het kan zoveel beter.

12. Doryo's profielfoto
    Doryo heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Vanmiddag 2 latte machiato besteld en gevraagd om een glaasje kraanwater (we hadden net gewandeld en wilden een beetje water voor de dorst). Kraanwater werd niet geserveerd. We moesten spa blauw bestellen. De twee latten waren lauw. Als reden werd genoemd dat dit kwam omdat we buiten zaten en dan koelt het sneller af. Dus binnen 30 seconden heb je dan een lauwe latte ipv een goede warme latte. Geen aanrader. Jammer dat er geen directe concurrentie is waar je naar toe kan.

13. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Zus & Zo

Snelle bediening alleen… toen we thuis kwamen: 1 portie frites i.p.v. 2.
    Wel betaald. Was misschien te druk.
    Leuke zaak.
    Maar wel beter opletten…

14. Maris's profielfoto
    Maris heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje

Onbeschofte eigenaresse
    En zeer onervaren bediening
    Heerlijk plek. We komen er al jaren zeker met de boot maar de kwaliteit van bediening en eigenaresse gaat steeds verder achteruit
    Meer mensen schrijven dit al
    Doe er dan wat aan!!

15. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor Reeuwijkse Hout
    Internationaal Reeuwijk

Het was heel erg druk en misschien kwam het daardoor maar... we moesten 5 kwartier op ons eten wachten. Daarbij was vergeten om de saus bij de tournedos te serveren. Die tournedos was trouwens -hoewel rare besteld- allesbehalve rare.
    De groente bij de tournedos bestond uit een enkel rolletje harticots verts met bacon. Helaas geen slablaafje te bekennen maar wel 2 bakken vol frites.
    Die frites was trouwens prima net als de vriendelijkheid van de bediening.
    Aan de scholfilet met zalm zat helaas niet veel smaak terwijl een voorgerecht dat als hoofdgerecht besteld was, in eerste instantie als voorgerecht geserveerd werd. Dit werd op ons verzoek hersteld.
    De sfeer vonden we niet goed omdat we met zijn 5-en aan een klein tafeltje zaten en we ons als haringen in een ton voelden.

16. E Anceaux's profielfoto
    E Anceaux heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje

E Anceaux

Bootje gehuurd. Komen daar 3 kwartier eerder om nog een drankje te doen, staat daar de baas? Gestresst te doen; nee ik moet dekken voor vanavond! Toen we zeiden dat we voor het bootje kwamen mochten we zij het niet enthousiast in de bloedhitte plaats nemen aan de kant van het restaurant zonder parasol. Ondertussen liep er bediening rond die niet bepaald vriendelijk werd toegesproken door de baas...zou er niet willen werken. Om half 6 kwam het bootje met dames die 4 uur hadden gevaren. Wij vroegen nog of er nog genoeg stroom was voor de komende 2 uur: was geen probleem, doet het de hele dag!! Na een uur echter geen stroom meer. Na gebeld te hebben moesten we maar zorgen ergens aan de kant te komen: hoe dan dachten wij. Dankzij een dame op leeftijd die ons kwam redden met roeiboot kwamen wij aan de kant. De eigenaar die ons kwam halen met de auto heeft haar niet eens bedankt!! Ja er is iets mee maar we weten niet wat!!! Dan stuur je toch niemand op pad met die boot? Bij restaurant gekomen kregen de vorige huurders de schuld Nb!! Uiteindelijk maar niet van harte het geld terug gekregen: wij komen er niet meer!!

17. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Honger, dat is het eerste wat ik kwijt wil. 25 euro betalen voor een stukje paling van 3 bij 10 cm. Alleen een paar bonen erbij. Binnen 2 minuten op. Nog gevraagd of er frites bij zaten krijg je een "l*l verhaal" te horen over dat alle producten gebalanceerd zijn en dat frites voor 4 euro er apart bij besteld dienen te worden. Staat nergens in de menukaart vermeld. 23 jaar geleden had je op deze locatie je buik voor een goede prijs gevuld. Nu een grote domper. En een klagende ober die wel tegen 5 klanten aan het klagen was over zijn bazin. Het gaat lekker daar achter de schermen. Verder een mooie locatie aan het water. Als het overgenomen is, komen we wel weer een keer terug.

18. Menno's profielfoto
    Menno heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Ik wilde een uitsmijter spek kaas eten. Dit kon niet volgens de serveerster. Op de kaart zag ik uitsmijter ham kaas staan. Het was niet dat ze geen spek in huis hadden, maar de chef houdt niet van uitzonderingen... Wtf?! Nee het kon echt niet "we hebben er over vergaderd".

...Hier word je toch even stil van. Omgerekend kosten de ingrediënten van een uitsmijter ongeveer 90 cent schat ik. Voor die €9,50 mag je toch verwachten dat je een beetje service krijgt. Kijk, dat de 'chef' geen concessies doet aan bijvoorbeeld een zelfgemaakte en uitgebalanceerde truffelsaus ok, maar dat je als klant geen uitsmijter kan krijgen hoe je hem lekker vindt, vreselijk.

19. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Reeuwijkse Hout
    Internationaal Reeuwijk

Top restaurant, gezellige bediening. Het eten was in orde en overheerlijk... Echt ik kom vaker terug!!

20. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje
    Nederlands Reeuwijk

Met 10 man, waaronder ook kinderen, heerlijk in de watten gelegd. Dank.

21. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor Reeuwijkse Hout
    Internationaal Reeuwijk

Als gebruiker van een blindengeleidehond werd ik hier zeer vijandig bejegend omdat de pootjes van mijn hond van de auto naar het restaurant (ongeveer 20 meter) wat nat waren geworden en "natte" hulphonden worden geweigerd. U begrijpt dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend en dat ik deze locatie niet meer wil/kan bezoeken. Wellicht dat de eigenaar een beetje meer begrip zou kunnen opbrengen voor mensen met een visuele beperking die afhankelijk zijn van een hulphonden, ookal zijn de pootjes dan een beetje nat.

22. Lisette's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor Happz
    Internationaal Reeuwijk

Wat een goed en leuk restaurant. Vooral het Taste & Share concept is top! Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijke bediening voor een betaalbare prijs. Ik kom zeker terug!

23. Marja Elderhorst's profielfoto
    Marja Elderhorst heeft gereageerd op een recensie van Café - Bistro 't Wapen

Beste mevrouw Schwirtz,

Als eerste willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden. Wij zijn geschrokken van uw recensie. Uw hamburger had in de eerste plaats al nooit zo rood mogen zijn als u hem medium had bestelt. Maar dat de hamburger zelfs de tweede keer nog zo rood was als op de foto is gewoon ronduit verschrikkelijk. We begrijpen heel goed dat u daarna niet als nog iets anders bestelt als het twee keer ook weer fout gaat. We gaan uw recensie ook uitgebreid bespreken met de desbetreffende kok en medewerkers. Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,

Café - Bistro 't Wapen

24. Natalie Schwirtz's profielfoto
    Natalie Schwirtz heeft een recensie geschreven voor Café - Bistro 't Wapen

Ik had een medium hamburger,bleek knetter rood van binnen te zijn. De serveerster bood excuus aan en ging er mee terug naar de keuken. Kan gebeuren toch?
    Maar toen ik mijn gegrild op de green egg cheeseburger voor de tweede keer weer kreeg was hij nog steeds veel te rood maar ook de sla en broodje waren warm en lafjes. (In zijn geheel in magnetron of grill gezet?)
    Zie foto de poging nummer 2).
    Kreeg wel aanbod om wat anders te kiezen maar inmiddels had mijn tafelgenoot de te kleine kabeljauw voor dat geld al op en was mijn vertrouwen in de kok verdwenen.
    Ik hoefde niet voor de hamburger te betalen maar ik heb op een paar patatjes na dus ook niet gegeten.

25. Reeuwijkse Hout heeft een nieuwe foto
  26. Reeuwijkse Hout heeft een nieuwe foto