Gratis parkeren op de gehele laan.

• OV

do lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
vr lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
za lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
zo lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1201073217 80
1334020535 66
1422652080 57
1500204682 54
1544520455 64
1622073057 70
1633152000 75

1. Liesbeth

Mooi plekje om op een zomerse dag te zitten. Het eten vond ik alleen tegenvallen, het was wel oke maar meer niet helaas.

2. Een aanrader! Fantastische plek op het terras pal aan het water! Je kan in de zon maar ook in de schaduw zitten. Mooie lange tafel, wij waren met 8 personen. Uitstekende lunch, mooi geserveerd en iedereen kon tegelijk beginnen. De bediening zou misschien iets alerter kunnen zijn op wenken maar… aan de andere kant, ze laten zich niet gek maken en daar is ook wat voor te zeggen. Ze zijn erg vriendelijk en komen een paar keer vragen of alles naar wens is. Wij gaan zeker terug en hopen er dan een boot tochtje aan te plakken want dat kan daar ook!

3. Jos Meijer

De lunch was goed en de bediening vriendelijk.

4. Ben op vakantie en we ging hier heen, geen spijt. Lekker vol en druk maar de bediening is goed. Spareribs makkelijk van bot, zo hoort het. Lekker kokossoep mmm super!

5. I.V.M. Corona Thuis laten bezorgen.
    Fantastisch Alles krijgt een 10. Kwaliteit. Smaak. Service. En Prijs.
    Kan niet wachten tot de volgende keer.

6. Bediening erg slecht, meerdere keren gevraagd naar de kaart en een asbak. Lang op alles gewacht. Zijn op vakantie hier en gingen speciaal hier eten voor de hamburger van de green egg. Helaas was deze niet te eten, hele vreemde smaak en totaal niet wat we hadden verwacht. Was flinke domper. Jammer als je dit aangeeft bij de bediening dat er niks mee word gedaan geen excuces niks. Bootjes ook allemaal verhuurd helaas maar dat kan gebeuren.
    Tafel word ook niet schoongemaakt en hond krijgt ook geen bakje water. Kortom geen service.

3,9
  7. Een leuke mix van een eetcafé en uitstekend restaurant! We hebben heerlijk gegeten, en als een van de weinige restaurants omgeving Reeuwijk mocht onze hond mee.
    Ik denk zomers een toplocatie aan het water, maar nu ook helemaal de moeite waard! Goed dat ook buiten het seizoen de kwaliteit en gastvrijheid goed is.

8. Mitchel Wagner

9. Aardig personeel, kindvriendelijk en heel lekker eten!
    In tegenstelling tot Mecatu (Landalpark) is deze zaak heel flexibel als je iets wilt veranderen (patat ipv krieltjes bv), is er een kinderkaart en zijn de mensen gewoon aardig! Goed eten, zeker een aanrader! Wij komen nog eens terug als we in de buurt zijn!

10. Zeer vriendelijk personeel waar je je meteen prettig bij voelde. Naast dat was het een goede en snelle service!
    Er was genoeg keuze op het menu en het eten was heerlijk. Dit gelde ook voor het dessert en de drank.
    Ik vind het restaurant zeker een aanrader en zal het zeker nog eens bezoeken als ik in de buurt ben!

11. Anke Van As

Een paar dagen logeren in Landal en op zoek gegaan naar een restaurant waar ook de hond welkom is.
    Dat is prima gelukt.
    We hebben heerlijk gegeten. De bediening was aardig, alert en ook de hond werd goed verzorgd.
    Wat ons betreft een aanrader. Ook zonder hond😀.

12. Helaas was het vandaag minder. Het begon met de mededeling dat de gereserveerde tafel reeds bezet was. Een drankje kregen we ter compensatie toen we er een opmerking op gaven.

Het eten was matig. M.n. De friet bestond uit kleine niet te eten stukjes. Bij een van ons was de friet koud.

Prijs kwaliteit, prijs was normaal, kwaliteit minder. Helaas de volgende keer ga@n we ergens anders eten.

Het personeel was wel vriendelijk.

13. Strakke perfecte service. Prima kaart. Gezellig en gerechten waarvoor we weer terug komen. Goed gedaan!!

Grtz Ron

14. Pannenkoeken niet gaar en veel te vet. Ceaser salad smakeloos en slecht gemaakt met hardgekookt ei. Sushi rolls dreven in het frituurvet en waren te ver doorbakken (zwart). Ongelooflijk slechte kwaliteit van de gerechten. Balen na zo'n mooie dag op het water. Dames van de bediening wel goed en vriendelijk.

2,4
  15. Custers

Gisterenmiddag met de jarige dame van 80 jaar geluncht.
    Wat een heerlijke verzorgde lunch had moeten zijn, werd het een snackhap wat je verwacht bij de frietboer. Heel erg jammer.

De kippendijen saté: de 2 saté stokjes met 2 stukjes kip was taai en lauw.
    De zalmsalade had totaal geen smaak en was waterig met een beetje sla en hier en daar een druppel mayonaise.
    De bediening is niet betrokken. Prijs kwaliteit stond niet in verhouding.

Om reden dat onze gast deze locatie had uitgezocht hebben we ter plaatse geen commentaar gegeven, maar hebben daar nu een beetje spijt van.

Overigens was de ligging perfect.

4,7
  16. Ik had een medium hamburger,bleek knetter rood van binnen te zijn. De serveerster bood excuus aan en ging er mee terug naar de keuken. Kan gebeuren toch?
    Maar toen ik mijn gegrild op de green egg cheeseburger voor de tweede keer weer kreeg was hij nog steeds veel te rood maar ook de sla en broodje waren warm en lafjes. (In zijn geheel in magnetron of grill gezet?)
    Zie foto de poging nummer 2).
    Kreeg wel aanbod om wat anders te kiezen maar inmiddels had mijn tafelgenoot de te kleine kabeljauw voor dat geld al op en was mijn vertrouwen in de kok verdwenen.
    Ik hoefde niet voor de hamburger te betalen maar ik heb op een paar patatjes na dus ook niet gegeten.

2,6
  17. Jolien Verheul

Gisteravond met mijn schoonouders bij dit restaurant gegeven. Op de site wordt melding gemaakt van 'enthousiaste bediening', maar daar hebben wij helaas niet veel van gemerkt. Door twee van de drie mensen die ons bedienden werden we door twee ronduit onvriendelijk bejegend. Er kon geen lachje af. Dat kom je toch niet vaak tegen! De kaart is prima. Ook de vegetarische. Helaas bleek bij het opdienen dat de bedienster een fout had gemaakt bij het invoeren in de computer. In plaats van een vegetarische Bietensalade kwam eendeborst met bietensalade op tafel. Na melding hiervan werd het bord mee naar achteren genomen en kwam twee minuten later terug waarbij gewoon de eendeborst was verwijderd en het bergje bietensalade was blijven liggen. Geen enkele aanvulling met ander garnituur. En dat voor deze prijzen! Kortom: dat was eens en nooit weer.

18. Annette van Zuijlekom

Slecht ontvangen, maar het was ook heel druk!
    We moesten maar even binnen gaan zitten, waar we traag van een drankje werden voorzien!
    Al hoewel er niet gereserveerd kon worden voor het terras, kregen we uiteindelijk toch nog een plek op het terras!
    Verder prima!

19. Vandaag geluncht. Namen tosti. Je krijgt dan 2 boterhammen met kaas en ham zonder enige garnering. Vragen voor deze simpele hap 4.50. De bediening was vriendelijk, de locatie buiten is prima. 'T terras ligt aan de plas.

20. Anouk Hilberding

Op een warme zomerse dag hier gegeten op het terras. Het personeel is vriendelijk maar het eten laat te wensen over. Het lijkt alsof de kok zijn favoriete toevoeging veel zout is. De gebakken aardappeltjes lijken wel uit de diepvries te komen (zoals je ze thuis ook wel eens in de frituur zou gooien) en worden taai gebakken met wat kerrie. Dezelfde aardappeltjes gebruiken ze ook koud voor in een salade. Dat was niet lekker. Ze vragen een hoop geld voor de gerechten maar zijn zuinig met de producten. Ik denk dat je een hoop geld neertelt (bijna 100 euro voor twee gangen, drinken en een kop koffie toe) voor het uitzicht vanaf het terras, en laten we wel wezen, daar moeten ze het ook wel van hebben...

21. Liesbeth eustatia

Prima gelegenheid waar we graag en vaak eten. Gezellige sfeer, chateaubriand altijd heerlijk, vriendelijke bediening.

22. Robert Sterkman

Een mooie plek om uit eten te gaan! Daar is het dan ook wel mee gezegd. Het eten is de prijs niet waard. De gastvrouw hoorden niet in de horeca want ze kwam kil over. En na een rekening van 160 euro kwamen ze achter ons aanrennen met een bonnetje voor twee biertjes! Gierig..

23. Met een zaken partner gisteren (08-02-120 een lunch hier genuttigd. Vriendelijke, en aardige bediening. Tijdens de lunch door drie dames bediend, maar allen even vriendelijk en spontaan. IK een uitsmijter rosbief kaas en mijn partner een twaalf uurtje. Ondanks de drukte, ’t zat vol met schaatsers vlot na de bestelling het eten opgediend. Net opgemaakte borden met leuke garnering. Heerlijk gegeten en de bij geleverde salade was verrukkelijk. Ook de sfeer van een “bruine” kroeg is gewoon leuk. De prijs kwaliteit tja een gebakken ei, rosbief, kaas, kroket wat brood en vier drankjes dn valt het uiteindelijk nog mee.

24. De prijs/kwaliteitverhouding is niet goed. Een kop soep kost € 5,80, is te klein en veel te zout (tomatensoep) zonder verder iets (brood of zo) er bij. Een satéschotel heeft twee kleine stokjes met een beetje garni en wat kroepoek. Te klein als hoofdgerecht. De vis is niet gefileerd (terwijl dit wel zo behoort te zijn als er 'gefileerd' op de kaart staat.) De bediening is rommelig en kortaf. Er wordt ook voor bepaalde gerechten midden in het restaurant aan tafel bij de gasten gekookt. Dit gaat gepaard met een giga hoeveelheid knoflook wat je de adem even beneemt. Zeer storend. Kortom, wij (10 personen) komen er niet meer.....

25. Goed eten, tegen goede prijzen. komen hier graag. Alleen het interieur wordt een beetje oubollig.

26. Vanmiddag ontzettend slecht geluncht. Sandwich Rome en Sandwich Amsterdam. Droog brood, dun belegd en smakeloos. Echt een aanfluiting.

1,6
  27. Zaterdag j l maakten wij een boottocht met brunch.

Geweldig.

Kwantitatief en kwalitatief: uitstekend!

Een aanrader, cijfer; 10

28. We komen hier regelmatig eten. Bijna iedere keer staat er wel iets nieuws op de kaart wat we vol enthousiasme uit proberen. De sfeer is super. Het echte gezellige huiskamer gevoel. Nu de zomer er weer aan komt kunnen we weer lekker buiten zitten op het mooie terras aan het water. Een waanzinnig uitzicht om van te genieten. Kortom ga zo door, want wij komen graag bij jullie terug. Een tip : probeer vooral de Chateau Briand. Erg lekker en ze maken de saus aan tafel!

29. Ik borrel en eet regelmatig bij 't Wapen en het is er eigenlijk altijd gezellig. Als je binnenkomt wordt je direct omarmd door de sfeervolle en warme ambiance van zowel de bar als het restaurant. De kaart heeft veel variatie en regelmatig verrassende gerechten met een uitstekend assortiment aan wijnen. Een aanrader voor iedereen die van goed eten en gezelligheid houdt, zowel privé als zakelijk!

30. Eten was niet helemaal gaar (beetje rauwe varkenshaas).

Chagrijnige eigenaar die niet eens "goedemiddag" kan of wilt zeggen. Bediening was vriendelijk, maar wel heel traag. Mocht zelf de tafel niet uitzoeken terwijl het bijna leeg was. Toen we weggingen was het nog steeds bijna leeg dus daar kon het niet aan liggen.

Sfeer is erg ouderwets en donker. Niet slecht, maar door de eigenaar voelden we ons niet echt prettig.

Prijs is te hoog i.v.m. wat ze bieden.

3,5
  31. Met z'n 3en hier gegeten voor de lunch. We hadden pannenkoeken, die helaas niet geweldig waren. Rubberachtig van structuur, met een mes kwam je er bijna niet doorheen. De sfeer is er wel goed, evenals de vriendelijke bediening die wij troffen.

32. jelle jorna

Ik kom er vaak om te borrelen en mij valt op dat het barpersoneel zo zijn voorkeuren heeft wie er eerder wordt bediend. Ook word je niet op de meest nette manier ontvangen, zelfs de eigenaar kan niet de moeite nemen om gedag terug te zeggen als het restaurant binnen leeg is, kwalijke zaak. Locatie is perfect, professionaliteit onder gemiddeld naar mijn mening. Het eten.... een kippetje van de grill kunnen ze niet verpesten!

33. Kees van der Haven

Al meerdere keren bij het wapen gegeten niet alleen de sfeer, maar zeker het eten is geweldig.

Ga zo door, wij komen zeker weer.
    Daisy & Kees van der Haven Gouda.

34. Gewoon een heerlijk bedrijf waar ik graag zakelijk en prive kom. Zowel in de zomer als in de winter geeft het uitzicht over de Reeuwijkse plassen een extra dimensie aan deze gezellige horeca gelegenheid. De bediening is aardig, leuk en vlot, het eten is prima en de kaart past goed bij het restaurant. En in de zomer is een trip over de plas in één van de Salonboten met relaties altijd een succes.

35. Wij hebben met 4 personen bij Het Wapen gegeten. Alle 4 hadden we een ander gerecht en alle gerechten waren heerlijk. Ook de wijn smaakte goed! Zeker een restaurant om vaker naar toe te gaan.