Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20011
4 19889
  1. Vandaag met 5 personen een vegetarisch tapas menu gegeten. Was erg lekker. Aster is een klein en gezellig restaurantje op een goede locatie met parkeervoorzieningen vlakbij. De bediening is erg vriendelijk. Echt een aanrader.

2. Gastvrije en ongedwongen ontvangst. A la carte gegeten. Lekker. Waren met drie personen en drie verschillende gerechten gekozen. Prima kwaliteit hoewel de biefstuk iets malser had gekund. De bediening serveerde als compensatie een goede Irish coffee gratis. Klasse! Prettige bediening. Fijne avond gehad en lekker gegeten. Komen zeker nog eens terug.

3. Voor het huwelijk van onze dochter en schoonzoon waren wij te gast op de Woeste Hoeve. Mooie en sfeervolle locatie, heerlijk eten en prima service. Over de prijs kunnen wij niet echt oordelen, wij waren te gast...! Maar uit 'betrouwbare bron' hebben wij vernomen dat het goede kwaliteit was tegen een redelijke prijs.

4. Wij hebben een heerlijke avond gehad, eten was prima en voldoende. Nette en goede bediening. Gezellige sfeer voor alle jaargetijden..Wij komen zeker terug, er staat nog genoeg op de kaart om te proeven!

5. s.roos - pols

Wij werden zeer gastvrij ontvangen, hebben heerlijk gegeten en komen zeer zeker terug in dit prima restaurant.

6. Het was allemaal zo verassend goed...reserveer graag voor een volgende keer.

met hartelijke groet,

ientje

7. We waren al vaker hier, en terecht! Het eten is lekker, de porties ruim, zonder dat het te veel is. De prijs, zeker van de drie en vier gangen menuutjes, zeer redelijk. Kleine aanpassingen in het menu zijn ook geen probleem. Prettige bediening. Geen onnodige muziek in je oren, ook prettig.
    Kortom, we zullen hier zeker nog vaker gaan eten. Gezien de bezetting op een maandagavond denken meer mensen er zo over!

8. Sebastian

Sehr guter Service und nette Ambiente. Direkt im Stadtzentrum.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer goede bediening en leuke sfeer. Midden in het centrum van de stad.

9. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Maikel Huitinga

Zeer goed gegeten, echt een aanrader als je van vlees houdt. Vriendelijk personeel en een sfeervol restaurant. Zal ik zeker vaker gaan eten!

10. Chinees-Indisch Amersfoort

Zeer slecht. Had veel eten besteld voor visite. Spareribs als vooraf, 90% bot bijna geen vlees. Volgens kaart 4 stuks, waren 2 stuks. Weggegooid geld. Babi pangang bak was voor 3/4 gevuld. Bak kip met ananas was koud, net alsof de vruchten zo uit blik kwamen. Tja, wat over blijft is de bak met nasi en bami, die waren redelijk oké, bakken niet helemaal vol, maar was eetbaar.
    Conclusie: ik kwam hier regelmatig, maar moet nu maar op zoek naar een betere Chinees. Zeer teleurgesteld.

1,8
  11. Op zondag 9 okt een heerlijke etentje gehad met mijn kinderen en vrienden. Was super gezellig, een groot compliment aan het personeel en zeker aan het personeel die het drinken kwam brengen en het opruimen van de borden. Er zat ook een fijne en gezellige sfeer in, onze complimenten en een echte aanrader bij iedereen. Ook qua prijs goedkoop, echt waar voor je geld. Top restaurant.

12. Gezellig sfeervol restaurant met leuk personeel! We hebben er met zijn allen heerlijk gegeten. De pizza's zijn een echte aanrader (sommige pizzeria's kunnen hier nog iets van leren). Bedankt voor deze top avond namens mij en alle collega's. Wij komen snel weer eens terug. Mvg Stefan

13. Fam. Bennekom

Alle gerechten waren heerlijk, netjes en leuk geserveerd. De bediening was bijzonder klantvriendelijk.

14. Lekkere vegetarische hoofdmaaltijd met diverse kleine hapjes als mini-loempia's, aardappelgratin en zuurstofflapje. Voor een vegetarische maaltijd echter wel bijzonder weinig groentes, jammer. Bediening erg vriendelijk en sfeervolle locatie.

15. L Sinnige

Vertaal van English naar Nederlands

Very very slow service. The food was ok. But it took two hours for the food to get there (there were two people in the restaurant besides ourselves). We were a group of 6. A lady who came in after we had ordered, by herself, finished her starter and main before we even received our food. There was no explanation offered to us, we had to mention we were waiting a long time and then the waitress explained they were very busy with takeout orders. One of our party missed not one but two trains because it took so long. No offer of a free drink came until after we had paid our bill, but by that point we REALLY had to leave to catch a train. And we had said twice to the waitress we were under time pressure. All in all don't eat there.

1,9
  16. Gert van Engelenburg

Genoten van een heerlijke lunch met daarbij een uitstekend verzorgde koffie.

17. Sinds kort weer terug. Pizzaria Dennis. Vandaag een pizza gegeten en hij is nog net zo lekker als jaren geleden. Echt een aanrader. Als je pizza dennis niet kent, is het zeker een aanrader. De beste pizzaria van Delft is weer terug.

18. Heerlijk gegeten goede sfeer gezellig hele leuke ontvangst appeltaart is top

19. Anoniempje033

Prima pizza, beetje aan de vette kant. De bediendes waren overdreven vriendelijk, wat niet erg oprecht overkwam. Wel hadden ze zelfs "zilvervliesfolie" om de overgebleven pizza mee te nemen zo in de tas. "Mooi om te horen!"

3,5
  20. Lekker gegeten, ik kom daar wel vaker en zal in de toekomst ook vaker willen komen. Helaas is er voor de vegetariër heel weinig keus (2 gerechten). Vriendelijk hardwerkend personeel, gezellige sfeer en betaalbaar.
    Het is een avond om van te genieten als je daar eet, de enige ergernis die ik wel steeds heb zijn de stoelen en tafels die erg dicht op elkaar staan.
    Ook super makkelijk en snel om via eet.nu te reserveren!

21. Chinees-Indisch Bellingwolde

Vers en prima eten, prijs versus kwaliteit zeer gunstig. Eten is niet vet en smakelijk. Goede temperatuur. Tip, maak een mooie website. Wat meer bijzondere menu's en wat meer traditioneler chinees (streek) eten mag. Kom er regelmatig met veel plezier om smakelijk te eten, een aanrader. Maar bovenal trots op de mensen die dit restaurant runnen met veel motivatie en overtuiging.

22. Van der Vegt

Personeelsfeest gehad incl activiteit. Alles super geregeld. Personeel keurig en vriendelijk. Eten fantastisch voor elk wat wils. Goed overleg om van ons uitje een topdag te maken. Met als klap op de vuurpijl de pubquiz. Heel goed gedaan en geluisterd naar de wensen. Dikke pluim voor jullie

23. De enige verse friet, en nu ook nog stoofvlees van eigen recept!
    Heerlijk!

24. Chinees-Indisch Eindhoven

Op vrijdag 7 oktober met familie heerlijk gegeten bij Chinees-Indisch Restaurant "China Inn". Het hapjes menu is een echte aanrader! Een belevenis met kleine gerechten op niveau voor een kleine prijs. Bij China Inn kun je eten en drinken in een gezellige en ongedwongen sfeer. De bediening is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Een vervelend incident tijdens de avond werd kordaat en professioneel opgelost. Zelden zo genoten bij een Chinees Restaurant. Kies dus voor het hapjes menu bij "China Inn".

25. Prima restaurant, ontspannen sfeer in een modern ingerichte gelegenheid. Gekozen onder andere voor het voorgerecht voor twee, bleek een goede keuze. Vegetarische hoofdschotel is ook een aanrader.

26. M W Blaazer

Wij hebben met 6 pers. heerlijk gegeten.
    Ruime portie's en heerlijke combi's ook zelf aan te passen.
    De prijs valt ook erg mee,
    we komen zeker weer terug!

27. Afhaal en bezorg Borne

Niet zo goede pizza. Vegetarische pizza en Hawaï pizza besteld. Op de Vegetarische pizza bijna rauwe paprika en ui. Beide pizza's waren niet erg warm.

28. Op zondag 9 oktober een heerlijk etentje gehad met kinderen en kleinkinderen. Ook een compliment aan de jongens en meisjes, die de drankjes serveerden. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

29. Wij begrijpen echt niet waar de recensies op slaan. Hebben heerlijk gegeten en sure, had geloof ik 1 koud stukje aardappel omdat dat toevallig het laatste van de bak was maar verder helemaal prima. Het verhaaltje bij binnenkomst was enorm monotoon en de vrouw achter de balie was niet bijzonder aardig maar... Beiden zie je de hele avond niet weer dus wat maakt het uit! Eten was heerlijk, keuze is belachelijk groot, alles enorm naar wens en voor een zeer schappelijk bedrag. We gaan hier binnenkort wederom eten, echt prima voor elkaar!

30. In één woord top: mooi verzorgd heerlijk eten, sfeervol, gezellig en intiem voor een prachtige prijs!!

Wil je in Schoorl genieten, dan bevelen wij deze plek zeker aan!