Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Pizzeria Maastricht

Ik heb hier gisteren een patatje mayonaise en een frikandel mogen eten. De portie was erg sumier (normaal krijg je écht meer) en was te kort gebakken, waardoor er taaie, melige stukken in zaten.
    Aangezien het erg rustig was zaten de 5 man personeel bijna de patat van m'n bord af te kijken. Erg storend!
    Zitje was compleet doorgezeten en kapot. Eigenlijk zou je dit niet moeten willen.
    Ik woon niet in de buurt dus ik zal het zeker niet missen! Er zijn écht veel betere cafetaria's te vinden in Maastricht!

Lange jannus

Slechte service, geen vriendelijk personeel, droog en koud eten. Slecht restaurant ga naar een andere.

KK dure zaak

Soms verbrand, Kwam hier paar jaar geleden altijd toen ik nog stapte.
    Tegenwoordig is het onnodig druk daarbinnen, en voor wat? 8,25 De pizza? Jahoor.
    Vindt onnodig dure tent geworden. Sfeer is niet om te harden.

4. Internationaal Oss

Inspiratie

Super lekker gegeten en gedronken. Mooie zaak en zeker voor herhaling vatbaar! Tot snel!

Het was als vanouds, lekker gegeten en aardige bediening. Een van de betere indiaase restaurants.

6. Sushi Weert

Fijn gegeten enige tijd geleden. Voor de prijs vind ik de sushi nog best lekker! Manier van bestellen is wel handig en werkte goed bij ons.
    Sfeer en aankleding ook goed, modern.

Eén van de laatste warme dagen van september hier de lunch gebruikt. Wat een geweldige plek, ontzettend aardige mensen en wàt een heerlijk eten! Paninibroodje zalm: topper!!! Heb heel wat broodjes zalm gegeten, maar dit was ver uit de lekkerste!
    Hartje Buren : kan ik bij iedereen aanbevelen! En de volgende keer wil ik ijs!!!

Ik had via Groupon gereserveerd voor 26 december. Keurig de bevestiging ontvangen maar de volgende dag een mail van het restaurant. Die dag was helaas niet mogelijk; een foutje in de communicatie met Groupon. Geen uitleg waarom het niet mogelijk was, geen andere voorgestelde datum met de kerst, geen tegemoetkoming voor een andere dag en ik moest het zelf maar met Groupon regelen. Dit noem ik niet gastvrij!

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

11. Nederlands Weert

Leuke vriendelijke mensen
    Niet duur
    Toptent

Bianca

Heerlijk gegeten en vlotte leuke bediening. Kom hier zeker weer!

Lastig om een restaurant zoals deze te beoordelen. Een 3-gangen menu voor €12.95? Nou laat ik eerlijk zijn. Voor dat geld is dat het zeker waard.
    Her voorgerecht, gamba's: klein maar fijn. Als opmerking wil ik plaatsen, dat een warme saus (wel lekker) zich lastig verdraagt met sla. Als hoofdgerecht had ik het Belgisch stoofpotje. Dit was gewoon lekker. De friet erbij was ook prima. Erbij krijg je een heel eenvoudige salade. Met iets te weinig dressing. Als nagerecht had ik gekozen voor, als kaasliefhebber, het kaasplankje. Eerlijk gezegd vind ik dit geen aanrader voor een kaasliefhebber. Behoorlijk smakeloos met 2 kleine plakjes roggebrood (ijskoud) en wat stroop en sla (?). Jammer. Die bediening was een beetje onbeholpen. Op de vraag of ik de Cabernet Sauvignon mocht werd geantwoord: dat is toch die witte? Maar ze waren zonder meer vriendelijk.

Als tip voor een restaurant met zeker perspectief zou ik de volgende dingen willen meegeven:
    Doe geen warme saus op sla.
    Besteed iets meer aandacht aan de garnituur bij het hoofdgerecht.
    De kaas verdient ook iets meer aandacht en sla hoort er niet echt bij.
    Het personeel enigszins scholen in wat ze serveren en schenken.

Wat mij betreft mag het menu dan met een euro of 2/3 omhoog en dan zal het nóg drukker worden.

In der hees

Goed maar veel te lang wachten zeker 1,5 uur en nog niemand te zien

Dorien Kiezenberg

Gezellig eetcafé.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

Judith Oosterlee

Vandaag voor het eerst gegeten bij Nico. Sfeer was perfect, heel gezellig en heerlijk gegeten.

Lekkere patat, goede service, gezellige tent!

22. Sushi Oss

Het eten was super en het personeel heel vriendelijk. Alhoewel het best druk was in de zaak was de bediening zeer vlot.

Het eten was inspiratieloos, kleine porties en de friet was zelfs niet goed doorbakken (rauw).

24. Steakhouse Sneek

Heerlijk gegeten. Lekker en goed vlees. Wel prijzig! Garnituur kan beter. Wij kregen 2 porties gebakken aardappelen. Beter is om voldoende extra groente erbij te serveren ipv 2 soorten aardappelen.

25. Zuid-Amerikaans Goes
    Vertaal van English naar Nederlands

Wonderful ambiance! Owner and wait staff were very welcoming! Food was delicious! Loved the presentation!! Relaxing dinner. Plan on staying for a couple of hours!! Highly recommended!!

Top keuken, met 4 personen gaan eten en heel lekker gegeten alles was naar wens en vriendelijke bediening, we komen zeker nog terug en zeker een aanrader.

G Hendriks

Vandaag gegeten bij Lieve Sophie in Wijchen samen met mijn vriendin. Ondanks dat we via Social Deal gereserveerd hadden kregen we de volledige service (dit is lang niet overal zo). We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een mooi plekje aangewezen. De gastheer is een topper! Het restaurant zelf zag er degelijk uit. Het was wel een beetje kaal maar met goed gezelschap is dat niet erg. Eten kwam zeer snel en smaakte overheerlijk. Wij komen hier zeker nog eens terug!

28. Grieks Boekel

Het was weer heerlijk bij Asteria. Zoals gewoonlijk!
    Prijs/ kwaliteit is uitstekend. En de sfeer is altijd fijn. Dank je wel!

Sjef vanne statie

Slecht eten langzame bediening.. maar goed we kwamen voor de heerenkamer met mijn zakenrelatie, wat een flater de heerenkamer (rookkamer) was verhuurd.. wat een service geen sorry geen drankje.. en bedankt! Nooit meer!!!

30. Internationaal Horst

Zoals gewoonlijk zaterdagavond weer heerlijk gegeten! De diamanthaas was weer perfect! En verder een gezellige avond gehad met zijn allen. Blok 10 bedankt!!