Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

9 119457
  1. Barbecue Veldhoven

Eten was goed. Drinken 10 euro per persoon vinden wij veel. Ieder 2 drankjes op.
    Kind 4, maar die eet een stuk minder. Barbecue staat uit bij binnenkomst, daardoor duurt het lang voordat he vlees gaar is. Frietjes kwamen laat.

Rik Floris

Wij hebben hier net besteld. Dit is de mail die we hebben gestuurd.

Geachte heer en/of mevrouw,

Wij hebben net spareribs afgehaald bij jullie vestiging in Tilburg. Helaas wilde ze niet bezorgen, want het was te druk. Online bestellen was niet mogelijk en per telefoon ook niet. Toen zeiden ze dat we naar de vestiging moesten komen en onze bestelling daar doen.

De bestelling was 2 menu's sweet honey spareribs, 2 menu truffleburgers en een losse sate sparerib. We hebben daar eerst anderhalf uur moeten wachten, dat vonden wij wel erg lang maar niet eens zo een probleem.

Anderhalf uur later krijgen wij een paar ijsjes omdat het zo lang heeft geduurd. Vonden wij best netjes.

Eenmaal thuis aangekomen hebben wij redelijk koude friet, verbrande spareribs en verbrande hamburgers. De smaak van de hamburger moest truffel zijn, maar dit is niet geproefd. Het was echt heel erg verbrand. Zie foto in de bijlage.

Wij wilden ons beklag doen per telefoon, maar er word niet meer opgenomen en we krijgen voicemail.

Graag willen wij hier een gepaste reactie op.

Met vriendelijke groet,

3. Chinees-Indisch Havelte

hj wever

Zondagavond chinees gehaald ik wil je een compliment maken voor smaakvolle maaltijd.
    Babypang voortreffelijk kipkerrie fantastisch alles was goed en pittig.

4. Internationaal Well gld

We hebben weer heerlijk gegeten bij het altijd gezellige Amadeus. We hopen weer snel terug te komen.

Met groep van 13 personen op zaterdag avond bij Aqui gegeten. Alles prima verzorgd, lekkere tapas voor ieder wat wils. Vriendelijk, oplettend personeel, klasse. Echt een aanrader. Wij zullen zeker (nog) vaker gaan eten.

6. Internationaal Goirle

Plaatsje gereserveerd, volledig volgens afspraak. Gezellige hoekjes. Bediening door verschillende mensen maar dat ging foutloos. De medium kogelbiefstuk werd doorgebakken geserveerd, maar is zeer professioneel rechtgezet. Een volledig opnieuw opgemaakt bord en extra frites. Nadien terugkoppeling of alles naar wens was. Top service.

7. Steakhouse Sneek

Alles was top!
    Heerlijk gegeten, absoluut een aanrader!

Joke de Waal

Heerlijk gegeten.

Sinds korte tijd heeft la Grotta een nieuwe eigenaar(zoon van de vorige eigenaar). Hij heeft de puntjes op de i gezet! Dat zie en proef je.
    - Vriendelijke snelle accurate bediening.
    - Goede Italiaanse koks.
    - Sfeervolle ambiance.

Lefebvre Geoffrey

Alles was perfect, van aankomst tot vertrek. Personeel, bieren, eten, dienst, inrichting, prijs-kwaliteit !!! Wij komen zeker terug!

11. Steakhouse Ede

van der Linden

Lekker gegeten in gezellige ambiance.
    Uitstekende service met vriendelijk personeel.
    Maaltijden binnen aannemelijke tijd geserveerd.

12. Nederlands Den Burg

Lucy

Ilona Hofstede-Verweel

Heerlijk eten, voortreffelijke service, gezellige sfeer, kortom fantastisch restaurant.

14. Italiaans Valkenburg

Voor de tweede keer binnen 3 weken heb ik weer heerlijk gegeten en gedronken bij Da Pio.
    Het eten was verrukkelijk, alles is huisgemaakt, zelfs de sauzen. De sfeer en service is zeer goed, we voelden ons echte gasten.
    Alleen jammer dat we lang moesten wachten op de opvolgende gangen, maar dat kan aan mij als ongeduldige persoon liggen. En het was erg druk bij Da Pio wat weer een goed teken is.

Fijne avond gehad, lekker gegeten. Restaurant kan wel wat meer sfeer gebruiken.

PatrickvdL

Met 12 man gekozen voor het menu Carvalis. Iedereen was zeer tevreden, er werdt regelmatig gevraagd of er nog frietjes en aardappeltjes bij moesten komen. Voor het drinken kwamen ze het regelmatig vragen en anders riepen we gewoon als het voor ons te lang duurde 😉. Al met al was het een geslaagde avond met lekker eten. Goede bediening en vrolijk personeel.

Vrgr Patrick.

Lekker gegeten wel een kleine tip: warme borden zou fijn zijn dat koelt het eten niet zo snel af en de käsespätzle mogen iets heter zijn waardoor het nog lekkerder zou zijn. Een gedeelte was helaas al koud.

18. Frans Nuenen

Lekker eten. Was niet druk voor een zaterdagavond. Aardige en gastvrije bediening. Je voelt je er welkom. Wel redelijk geprijsd.

19. Nederlands Appelscha

Annemarie

Wij hebben heerlijk gegeten. De Italiaanse rode wijn is een aanrader. Als tips wil ik meegeven dat het voorgerecht, stokbrood met kriudeboter wat mij betreft wat uitgebreider qua keuze aan stokbrood mag. Nu was er alleen wit stokbrood. Een tapenade erbij voegt net wat meer toe.
    Een 2e tip is dat het voor de kinderen leuk is dat het ijsje of in een leuke beker of dat er een verassingsei bij zit. In ieder geval een leuke attentie.
    Wij komen zeker terug!

20. Nederlands Vlieland

Prima eten voor een prima prijs.

Matthijs

Heerlijk gegeten, goed advies tot aan verrassend genoeg diverse lactose vrije koekjes bij de koffie. Wijnen zijn aan de prijs 37,50 plus, maar wel erg lekker!

Mooi restaurant met kennis van zaken. Bijzonder verrast met de heerlijke culinaire gerechten van het verrassingsdiner. Heerlijk gegeten!

23. Italiaans Winschoten

Fam. Helderman

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Erika reijenga

Heel lekker gegeten en leuke snelle bediening. Miste wel een beetje gezellig sfeertje maar verder prima.

ZEER SLECHT!!!!

na 1.5 uur bellen dat ze geen kip hebben.!!

NOOIT WEER!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠

Erg lekker gegeten en leuke bediening! Weten wel hoe het moet en eten was erg goed. Leuke sfeer! Lekkere wijnen. Al met al mooie avond gehad.

Jammer dat het oude concept weg is. Je krijgt steeds minder eten voor heel veel meer geld. Het eten word minimaal/niet beter.

28. Nederlands Doesburg

Wij gingen naar de Mattheus Passion, en hadden op advies van een medewerker het Passion menu gereserveerd. Er werd ons geadviseerd om 16.30 uur aanwezig te zijn. Dan hadden we voldoende tijd om te eten. Het concert zou beginnen om 19 uur. Op de menukaart stond dat we uiterlijk tussen 18.30 en 18.40 in de kerk moesten zijn, omdat er daarna geen gereserveerde plaatsen meer zouden zijn.
    Bij binnenkomst kwam al snel iemand vragen wat we wilden drinken. Daarna kregen we een voorafje. En kort daarna het voorgerecht.
    Maar daarna was het wachten op het hoofdgerecht. Het was al bijna 18 uur, en nog steeds geen hoofdgerecht. Wij werden hier wat zenuwachtig van, want om 18.30 uur moesten we naar de kerk. Uiteindelijk aan een medewerker gevraagd hoe lang het nog ging duren. Er werd gezegd dat ze in de keuken ermee bezig waren. Later nog een keer gevraagd, en uiteindelijk kregen we om 18.10 uur ons hoofdgerecht. Mijn vis was niet goed gaar. We hebben het hoofdgerecht zeer snel naar binnen gewerkt, en daarna nog een nagerecht. Maar ik heb er niet van kunnen genieten. Er is wel meerdere keren excuses aangeboden, maar we kregen geen uitleg waarom dit zo lang moest duren. Er werd tegen ons gezegd: wij doen ons best. Maar we zijn ook mensen. En we moeten hier ook van leren. Een medewerker kwam langs om als goedmaker een gratis glas wijn in te schenken. Er werd niet gevraagd of wij dit wilden, maar het werd gewoon ingeschonken. Terwijl ik eigenlijk geen wijn meer wilde.
    Wij vonden de sfeer niet prettig, omdat wij het gevoel hadden dat we niet serieus werden genomen.
    We hebben uiteindelijk de drankjes gratis gekregen. Maar voor ons was de prijs niet in overeenstemming met wat we uiteindelijk hebben gekregen.

29. Internationaal Heerhugowaard

Heerlijk gegeten. Diverse gerechten besteld en alles was even lekker. Was wel erg druk/herrie, waarschijnlijk door de puntige bouw/dak van het restaurant.

Heel gezellig!