Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Internationaal Weert

Jordon Maas

Voortreffelijk gegeten! We hadden van kennissen goede geluiden gehoord over het restaurant en hebben de proef op de som genomen. Met succes mogen we wel stellen. Men had overigens recent een nieuwe kaart en ik raad iedereen de diamanthaas aan, heerlijk!

2. Italiaans Heelsum

C.M Crum

Lekker eten en geen lange wachttijd en nette prijzen.
    Prima restaurant.

3. Nederlands Mook

Luc Leseman

Met ons vieren bijzonder lekker gegeten op het zonnige terras. Jammer vond ik helaas de herrie van het verkeer. Maar wij zijn uitstekend geholpen en dik tevreden!

eric

Gereserveerd, tafel stond keurig klaar. Prachtig restaurant, en een werkelijk perfect buffet. Heel erg uitgebreid en lekker vers bereid. De chinese muur in Erp is een echte aanrader!

Ik begrijp echt niet hoe dit restaurant nog zo'n goede rating krijgt, of het is allemaal nep, of mensen hebben werkelijk geen smaak. We hebben hier met een groep gezeten, en het was belabberd. Van meerdere personen in onze groep hebben we het eten terug gestuurd omdat het gewoon echt niet goed was, de vis had een sterke ammoniak smaak. Het vlees was gewoon helemaal rauw (was ook niet gevraagd hoe we het wilden hebben), de pasta was smakeloos terwijl er knoflook op zou zitten volgens de kaart. Er zat bijna niemand maar de bediening liet zich niet zien. Voor het ongemak kregen we een gratis drankje maar dat maakt het eten helaas niet beter. Het is dan wel goedkoop, maar ik zou ergens anders heen gaan.

In de maand mei was het menu top, en gisteren hadden we het maandmenu juni, en ook dat was wederom uitmuntend. Vooral de kwaliteit is zeer, zeer goed.

Voorgerecht rode mul met een venkelsalade en een royale lauwwarme dressing vergezeld met lekker brood met knapperige korst en daarbij goede boter. De frisse lichtdroge rosé was een mooie begeleiding van dit gerecht.

Als hoofdgerecht was er een eendeborstfilet met abrikozen in een zoetzure saus. De eend was mooi rosé gebakken, en had even gerust. Ze lag gesneden op een bed van jonge knapperige groentjes en was heerlijk. Ook hier smaakte de rosé heerlijk bij.

Het nagerecht was een bowl met rood fruit, zoals aardbei, framboos, bosbessen en bramen zwemmend in een rode soep van rood fruit. Heerlijk fris vanwege de bol frambozen sorbetijs en een takje munt, waarvan we de kleine blaadjes trokken, en deze verdeelden over het gerechtje.

We hebben genoten. Ook de overige gasten smulden en vonden net als wij de prijs kwaliteit verhouding heel goed. Het menu was € 26,50 en je kon er nog een drank arrangementje bij pakken voor € 8,50 en dan kreeg je 2 glazen wijn, plat water en koffie. Logisch dat Els zegt "daar kan ik toch niet zelf voor koken" (grapje)

Maxi, Tom, het was lekker, gezellig, maar vooral relaxed. We hopen nog vaak bij jullie te mogen genieten.

Trouwens??? jullie bierkaart is toch zo apart en zo even anders. Ik kan nooit kiezen. De Tongerlo blond blijft natuurlijk de favoriet. Wint niet voor niets altijd prijzen. Tot gauw !!!!

Rozemarijn

8. Amerikaans Groningen

Super lekker eten en een gezellige sfeer.

9. Pannenkoekenhuis Haarlem

Yolanda

Was heel gezellig en vriendelijke bediening. Ook fijn dat de kinderen lekker kunnen spelen.

10. Pizzeria Haarlem

Annelies Moolenburgh

Het was een topavond, fijne ontvangst en bediening en wat een heerlijke hapjes!
    De foccaciapuntjes… heerlijk en die knapperige pizza’s, wij hebben gesmuld en komen zeker terug.

11. Lunchroom Veldhoven

Johnny

Leuke locatie, lekkere broodjes en vriendelijke service. Zeker voor herhaling vatbaar.

12. Zuid-Amerikaans Leerdam

Het eten bij la stancia Leerdam is absoluut goed en lekker. Jammer alleen dat de bediening erg onervaren is en er een potje van maakt.
    Misschien ligt het ook aan de leidinggevende want ze hebben hun mobiel gewoon in een broekzak en ze zitten aan de bar als ze denken dat de gasten hun aandacht niet nodig hebben.
    De bediening vraagt of je als gast de glazen aan kan geven, met een grote tafel en geen mogelijk tot zelf pakken zou ik dit nog snappen. Maar met een kleine tafel en genoeg mogelijkheid om achter ons langs te lopen vind ik dit toch ongastvrij.
    De borden waar het eten op geserveerd werd waren aan de onderkant zo vies dat ze heel de placement smerig achter lieten toen het eten werd weg gehaald en als laatste; wij besloten om geen desserts te nemen (koffie en thee werd niet gevraagd) dus de volgende vraag was gelijk: dus u wilt de rekening?

Nogmaals het eten is echt goed, de bediening moet nog een heel hoop leren.

Suzan Vissers

Bij binnenkomst een erg gastvrije ontvangst. Het eten was ook heerlijk, alles zag er netjes uit. Bedankt voor de prettige en uitstekende service en verzorging.
    Wij raden iedereen aan om hier te gaan uiteten. Bedankt en tot ziens!

14. Chinees-Indisch Duiven

Eerste ervaring, gedetaileerd interieur keuze buffet was gering werd ook slecht bijgevuld.
    De smaken waren vlak het leek allemaal niet super vers.
    Het tapbier was lauw.
    Ijs was ook niet compleet bijgevuld.
    Bediening was vriendelijk.
    Geen tweede keer voor ons.

Maarten Huizinga

Top restaurant om heerlijk te eten en wat te drinken en een top bediening.

16. Internationaal Heerhugowaard

Vriendelijke bediening en lekker eten voor een goede prijs.

17. Eetcafé Soest

Robert-Jan

Zeer gemoedelijk eetcafe met een gezellige gastheer. Ruime keuze in gerechten en ruime (!) porties met overheerlijk eten. Een aanrader!

18. Mexicaans Losser

Sandra Prince

Eten was lekker de bediening goed in een woord geweldig.
    We komen zeker terug.

Groetjes

19. Grieks Nijmegen

Gerritsen

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, het was heel erg druk waardoor we wat langer moesten wachten maar het eten maakten dat weer goed :). Zeker een aanrader.

20. Nederlands Gouda

Ronald Janssen

Topper in Gouda. Je zou aan de onopvallende buitenkant niet verwachten, dat hierachter het beste restaurant van Gouda zit. Uit de grote open keuken komen heerlijke gerechten. We aten het uitgebreide Unique menu met als hoogtepunten een stukje Oosterschelde kreeft met avocado, risotto met cantharellen, zwezerik en truffel, en lamsrack. Met goeie bijpassende wijnen. Alles in een ontspannen, casual sfeer. Top!

F.Smits

Zeer leuke stranttent. Prijs kwaliteit top. Betaalbaar t.o.v. andere gelegenheden in Noordwijk.

22. Nederlands Loenen gld

Vanbever Manuela

Heel gezellig, mooi terras, lekker gegeten, goede bediening, zeer vriendelijk. Top!

Jan van Buuren

Gisteren met vrienden gegeten, zeker op voorspraak van hoge AD notering. Bij aankomst direct te horen gekregen dat geen bestellingen werden opgenomen omdat het te druk was-nota bene gereserveerd om 18.30.
    Na een 1 uur voorgerecht. Weer 1 uur wachten lauwe doorgebakken ossehaas - niet te vreten.
    3 Kwartier later zijn we maar weggegaan, nagerecht teruggestuurd.
    Bijna 3 uren totaal voor een menu van niks - heb ik het nog niet eens gehad over de rekening.
    Aanfluiting, ophoepelen met die rotzooi- kom nooit meer terug.

Jan van Buuren, Burg. Van der Jagtkade 76 Hellevoetsluis.

24. Steakhouse Arnhem

Lekkeren Mexicaanse kaart heerlijk pittig, als je van pittig eten houd ben je hier op het juiste adres. Prijs kwaliteit prima te doen!

Bea Hogendoorn vrolijk

Wij hebben heerlijk gegeten op een gezellig terras.

Genoten van het 7-gangen Proeverij menu. Heerlijke verrassende gerechten, vriendelijke en attente bediening, fijne ambiance. We hebben genoten van alles, een top-avond!

Wesswling

We blijven terug komen heerlijk en rustig alle tijd om te eten. Is iedere keer genieten.

28. Nederlands Goes

H de Bilde

Mijn ervaring is niet goed helaas, het eten was goed maar de bediening vindt ik echt beneden peil.
    Erg jammer meer zeg ik er ook niet over maar voor ons daar de laatste keer.

Bourgondiër

Afgelopen weekend hier gegeten op het prachtige terras. De bediening is vriendelijk, professioneel en attent. Het eten heerlijk van smaak en in de juiste porties. De wachttijd is absoluut niet te lang. En de huiswijn erg lekker. Kortom: gewoon een aanrader.

We hebben hier 2 dagen achter mekaar gegeten want de prijs kwaliteit verhouding is hier gewoon helemaal top. Eerst dag hebben we lekker binnen kunnen zitten (met hond). Tweede dag was er helaas een grote reservering waardoor het beter was buiten te gaan zitten. Wat gelukkig geen probleem was met de terrasverwarmer er boven. Dus alles goed opgelost. Bediening was erg vriendelijk en we werden uitstekend geholpen. Dus een absolute aanrader als je van veel eten houd. Hier ga je niet met honger naar huis.