Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Heerlijk eten, kleine porties. Niet het gevoel voldaan te zijn.
    We misten een karaf water op tafel.

John van Zuidam

We waren gisterenavond voor de tweede keer, net als vorig jaar, te gast bij Grand Café Nr.19 in Gendt. Voorafgaand aan een jazz concert in Kasteel Doornenburg. Dit keer bestond ons gezelschap uit 11 personen. We waren vorig jaar al tevreden met hetgeen ons werd geboden en dat werd dit jaar ook weer waargemaakt. Lekkere gerechtjes, opgediend in een sfeerrijke ongedwongen omgeving. Mochten we volgend jaar vanuit Nijmegen opnieuw naar het Nieuwjaarsconcert gaan, dan doen we deze gezellige eetgelegenheid beslist opnieuw aan.

Werkelijk niets te klagen. Het was erg druk, maar dat deed niets af van de kwaliteit van het eten en van de snelheid/vriendelijkheid van het personeel. Het was sfeervol, vlot en (erg belangrijk) erg lekker!

Gezellig eetcafé. Wij komen zeker nog een keer terug. Aan te bevelen dus.

5. Steakhouse Sneek

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

Heerlijk avondje, echte pasta en alles prima verzorgd.

Het was gezellig, en prima eten!

Hadden bij online reservering gevraagd of we onze hond mee mochten nemen. Geen reactie op gekregen. Gebeld uur voor reservering. Werd gevraagd of het grote hond was. Ik meldde dat het om duitse herder ging. Hond bleek niet welkom te zijn om dat die te groot was voor de drukke zaterdag. We hebben ergens anders heerlijk gegeten MET onze trouwe viervoeter aan onze voeten.

9. Mediterraans Malden

Helaas iets fout gegaan bij de reservering. Op de afgesproken tijd was er geen tafeltje beschikbaar. Was een tegenvaller, het werd opgelost door ons in het naast gelegen restaurant aan de bar te zetten waar we werden voorzien van een drankje en brood totdat er wel een tafeltje vrij was. Gekke start van de avond. Het eten en de service was geweldig en we hebben verder een uitstekende avond gehad. Wel jammer dat het dessert dat we hadden uitgekozen uitverkocht was. Kortom een prima avond met een twist.

Super sfeervol restaurant met goede nette en spontane service. Zeer goede en leuke gerechten en de aan tafel bereide gerechten en het Italiaanse volkslied maken het echt af. Tot snel.

Anja vd Broek

We hebben een zeer gezellige avond gehad.

van 't Hoff

Heel erg goed. Prima gegeten voor een schappelijke prijs!

13. Grill Epe

Vanavond heerlijk gegeten bij de Stern. Groot buffet aanbod met voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug!

Tj van der meulen

In een prachtige omgeving ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd. Kwaliteit van eten en drinken geweldig. Een fantastisch warm en koud buffet, en veel variatie. Helemaal top was dat er voor gasten die glutenvrij of vegetarisch zijn, veel aandacht aan wordt besteed.

A Vermeulen

Altijd goed bij Lucebert. Wel wat slordigheden vanwege de drukte neem ik aan. Geen broodjes bij je aperitief maar die kregen we bij de hoofdmaaltijd. Die waren ze vergeten.

16. Nederlands Mook

Fijn restaurant in noord Limburg. Een team dat er voor gaat. Voorgerecht en hoofdgerecht prima in orde. Fijn van smaak en goede porties. Mooie wijnen als begeleiding en dat alles voor een faire prijs. Aanrader!

17. Chinees-Indisch Hoorn

We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant waar wij al vele jaren komen. En nog steeds tot onze volle tevredenheid. Echt een aanrader!

Er zit toch wel wel een beduidelijk verschil tussen de sfeer cq kwalitieit tussen de verschillende restaurants van Gauchos, in Breda en enook Maastricht is het altijd super betreffende kwaliteit en sfeer en in Amstedam is de houding, wees blij dat je bij ons mag eten en dat is erg jammer om te ervaren helaas, volgende keer uitje Amsterdan zoeken we iets anders.

Heerlijk eten, goed vlees, heerlijke verse patat met goede mayo, veel komt uit de streek, ook veel biologische producten. Echt heerlijk gegeten en we komen zeker terug.

20. Pannenkoekenhuis Arnhem

Samen met kinderen en kleinkinderen wezen eten. Na ruim 3 kwartier kwamen dan (nadat ik er naar had gevraagd) uiteindelijk de pannenkoeken. We wilden ook nog een nagerecht dat zou de serveerster opnemen als ze had afgeruimd nadat we daar nog eens 15 minuten op hebben zitten wachten hebben we maar afgerekend en thuis een nagerecht genomen.

Femke van Baest

Super lekker gegeten, grote porties. Gezellige sfeer met hele vriendelijke bediening.

Little familie

We komen hier geregeld als we dagje of weekend in vlissingen zijn en is echt heerlijk plekje om even te genieten en bij te kletsen in ongedwongen sfeer, personeel is erg gezellig en vriendelijk en de spare ribs ribeye en vega pasta ook lekker, zelfs de eigenaar is altijd vriendelijk, kortom, we hebben nog nooit slechte ervaring hier gehad, ga het zelf eens proberen zou ik zeggen :)

Super goede service! Helemaal top heerlijk gegeten!

25. Mediterraans Utrecht

De service is super, je voelt je zeer welkom. Maar het eten voldeed niet aan onze verwachtingen, en dat is jammer. Typerend vind ik het feit dat zowel bij onze beider voorgerechten én onze hoofdgerechten dezelfde saus werd geserveerd en dat op koude borden. Natuurlijk is het lastig als je alleen in een keuken staat die aan de krappe kant is. Maar met je ontvangst en je warme presentatie schep je verwachtingen, probeer dit in het tweede bedrijf dan ook vol te houden.

Irene van Giersbergen

Het was echt weer super geweldig. Alles was goed, het eten, de bediening, de gezelligheid. Het was een avondvullend programma zo met de Tapas en dat was net wat we wilden. Het eten wat zeer variërend.

Krechting

Het eten is perfect, personeel is heel vriendelijk en lief voor kinderen.
    We hebben ons prima vermaakt, en het smaakte perfect.

28. Pannenkoekenhuis Arnhem

Anabela van Kerkwijk

Mooi gerestaureerd historisch pand, met stijl ingericht en het eten is heerlijk! Lunch: steak sandwich/ diner: sticky coca cola spareribs.

Grote hompen smakeloze sushi. De versie met kip was zelfs vies. Eens maar nooit meer...