Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

9 120947
  1. Internationaal Loenen gld

Raijmakers

Heerlijk gegeten! Het 3 gangen menu bied veel keuze en voor een prima prijs! Vlotte bediening en ook nog tijd voor een praatje.

Het was weer een feestje om bij jullie te kunnen eten heerlijk !! Een dikke 10 Sandra & Mieke ! 😋

3. Eetcafé Lelystad

R.F.van der velde

Het eten en drinken is goed.
    De medewerkers zijn niet op geleid, of volgen de regels niet op.
    Voorbeeld 1. Neus snuiten boven de vitrine.
    Voorbeeld 2.bestek bij de eet gedeeltes sorteren.
    Voorbeeld 3. Glazen en kopjes bij de bovenkant vast pakken, in plaats aan de onderkant.

Andre

5. Internationaal Sevenum

Peterseerden

Bij aankomst 20 minuten in de rij gestaan wat opzich meevalt. Eenmaal aan de kassa zeiden ze ons dat we in de verkeerde rij stonden m.a.w weer achteraan sluiten (stond niks aangegeven).
    Vervolgens 40 minuten over gedaan omdat personeel zwaar onkundig overkwam. Eenmaal aan de kassa werd ons vertelt dat het vol was terwijl ze voor de mensen voor ons een nieuwe afdeling om te zitten hadden geopend?! Na een vriendelijk verzoek voor een tafel na bijna een uur te hebben gewacht werden we toch nog voorzien van een zitplaats. Kortom: Service/kennis zwaar beneden peil maar eten was echt super 👌

6. Chinees-Indisch Enschede

Het was weer heel erg lekker, vriendelijke bediening, we kom daar vaker ophalen.

7. Internationaal Wolfheze

Lies en Peter

We eten wel vaker bij De Tijd. Door de tijd heen zien we het restaurant groeien. De maaltijden worden evenwichtiger en kwalitatief steeds beter. Voor een mooie prijs, vandaar de 10 uit onze score. Leuke vegetarische gerechten, waarin de creativiteit en passie van de kok tot uiting komt. Falafel van biet: heerlijk! En ook de groentenpie was heerlijk. Een aanrader dus.

We hebben heerlijk buiten gegeten in de prachtige tuin met zicht op het kasteel. Elk gerecht was een feestje voor het oog en de smaak. We dachten dat zij wel een Michelinster zouden hebben, dat is niet zo maar wel een aanbeveling in de gids. Wat ons betreft verdienen zij het wel.

Hier dondedag heerlijk gegeten. Vooral de sladerice is een aanraader. En heel fijn dat ze bewust na denken over de afkomst van de produceten. Fijne ervaring ik kom zeker nog eens.

We waren met z'n 8-en, waarvan 3 kinderen. Die konden lekker buiten en in de sèrre spelen terwijl wij het menu samenstelden. Naast de gewone kaart hadden ze een lekker visje. De borden waren mooi opgemaakt, we hebben heerlijk gegeten. Ze waren met een man minder, niets van gemerkt.

11. KB 9
    Internationaal Dokkum

Heerlijk gegeten op Koningsdag, gezellige sfeer en top bediening. Op advies van de bediening toch gekozen voor Ribroast. Wat een heerlijk stuk vlees, echt een aanrader. Verder aan tafel de asperges met beenham. Heerlijk die verschillende bijgerechten. Wanneer je met 3 personen eet kun je voor 6 verschillende bijgerechten kiezen, alles even proeven. We komen snel weer eten en genieten.

Super ervaring! Bij binnenkomst word je vriendelijk begroet. Restaurant ziet er ook super mooi uit. En je hebt een ruim assortiment aan eten&drinken. En voor de kinderen is er een speciale ruimte waar ze zichzelf kunnen afzonderen om te spelen, laten schminken en film te kijken! Helemaal top!

13. Pizzeria Warmond

H. Boere

Goed restaurant heerlijk gegeten.

Jacqueline

Gemoedelijk en tapas was goed.

Jan-Roel

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Diggels. Wij komen hier vaker en verrassend genoeg was het hele interieur opgefrist en waren de toiletten vernieuwd.
    Het verrassingsmenu deed het weer erg goed en met dit gerecht krijg je echt waar voor je geld. Met het voorgerecht wordt altijd groots uitgepakt, je krijgt dan een pracht van een gerecht die niet op de kaart staat. Dit geldt overigens ook voor gang 2,3 of 4 geloof ik.
    De gerechten waren goed op elkaar afgestemd en de ober wist er mooie wijnen bij te schenken.

Ook altijd mooi om te zien dat ze bij het serveren van het hoofdgerecht, in no time je tafel vol weten te zetten met lekkere bijgerechten.

Geen zin in een drie of vier gangen diner? Neem dan de spareribs, nomnomnom.

Hier van de week gegeten. Het is het geld niet waard. Smerige glazen, geen Nederlands sprekende bediening en het eten ronduit slecht. Voor mij nooit meer!

Jos Nollen

Wouter & Joanne

Geweldige ervaring. Het is duidelijk dat de chef passie heeft voor zijn vak. Het bedienend personeel maakte de ervaring compleet.

Het feit dat we hier regelmatig terugkomen moet op zich al genoeg zeggen.
    De ambiance is zeer gemoedelijk en het eten is uitstekend. De bediening is ook ongedwongen en snel.
    De tijden tussen de gangen was prima!

A. vd Lee-Carty

Echt lekker gegeten. Was heerlijk genieten. Goede sfeer. Vriendelijke bediening. Speelplaats voor de kinderen was top.
    We gaan zeker terug.

21. Internationaal Veghel

Weinig eten voor veel geld.

Heerlijk gegeten met mijn gezin, hier kom ik zeker terug! En super vriendelijk personeel, zit sinds kort een nieuwe eigenaar in.

23. Indonesisch Nijmegen

Prima eten gelukkig nu ook iets voor vegetariers al mag de keuze tussen vegetarische gerechten echt wel wat meer uitbreiden.

Heerlijk gegeten en gedronken op een zonovergoten terras ☀️

Uit Zuid Limburg

Leuke sfeervolle locatie, soms komt wat verkeer langs maar dat is goed te doen. Bediening vriendelijk en attent. Het eten was goed en lekker. Kwaliteit klopt prima met de prijs. Zeker een aanrader voor een ontspannen en gezellig diner.

Voor 2e keer gegeten met vrienden. Was voor hen 1e keer. Was weer erg lekker. Gambas vooraf heel lekker en nu eens door 3 personen de Cataplana genomen (vis en vlees) beiden erg lekker en zo leuk geserveerd in de koperen pannen en goed gevuld. Echte portugese sfeer (denken we, helaas nog nooit geweest) maar door deze avond wel veel zin in gekregen.
    Vonden net als vorige keer de dessertkaart wat 'gewoon', al bleek het sinaasappeltaartje erg lekker!

peter john

Wat een prachtige plek en rust cappuccino gedronken en zelf gebakken appelgebak wat goed in de smaak viel we kommen zelf uit de omgeving en waar er 2 jaar niet meer geweest maar het ziet er beter uit met de nieuwe eigenaar we gaan er zeker vaker kommen ga zo door.

Hasan Alsisi

29. Turks Haarlem

Adanalover

Ik heb er zeker van genoten. Lekker spicy adana. Heeft natuurlijk wel verbeterpunten maar dat heeft ieder nieuw opstartend bedrijf.

30. Grieks De Bilt

Geweldige restaurant. Zowel kwa prijs, kwaliteit, service en gastvrijheid. Zeker een aanrader en ik zal er zeker nog een keer terugkomen. Daar voel je je gelijk thuis en op je gemak.