Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Linda van Ravensberg

Schoon, lekker, goede prijs kwaliteit verhouding. Goede en vriendelijke service van twee hard werkende zwagers. Toptent :)

Krijg mijn frikandel en friet nooit doorbakken, waardoor het een slap geval is en naar paté smaakt, niet krokant. Als ik dus vraag om de friet ook iets te doorbakken, krijg ik het antwoord dat ik niet moet zeuren. Ik stond perplex. Friet is dus klef, frikandel slap en smerig van smaak. En dan ook nog eens brutaal behandeld worden. Woon vlak bij maar ga toch maar naar mijn oude en vele malen betere frituur. Aan die kwaliteit kan deze frituur niet tippen.

3. Indonesisch Nijmegen

Charlotte

Heerlijk eten, goede smaken en super service!

4. Internationaal Waalre

Was prettig eten. Zeer veel keus in vlees. De koks weten waar ze mee bezig zijn. Vakmensen. Al het vlees wordt vers bereid waar je bij bent. Zeer veel keus in drinken. Alles keurig schoon. De bakplaten worden zeer nauwkeurig bijgehouden. Het personeel is zeer vriendelijk. Hebben het erg naar ons zin gehad. De 2 1/2 uur zijn voorbij gevlogen. Top dus.

Vandaag frieten gehaald met een multi-snack, bij thuiskomst was mijn multi-snack gewoon zwart verbrand, echt verbaast waarom ze zoiets mee geven.

Lekker gegeten, goede prijs kwaliteitsverhouding.
    Leuke sfeer.
    Ik lees veel gemopper maar het komt niet overeen met onze ervaring.
    Bediening zeer vriendelijk.

Prima sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten met 6 personen.
    Vriendelijke vlotte bediening. Eigenaar zong en speelde 2 liedjes op piano.
    Prijs/kwaliteit gewoon goed.
    Wij komen zeker terug!

Ontzettend lekker gegeten. De bediening was super. Op onze vraag welke soort wijn er per gerecht geschikt was, konden ze ons zeer goed adviseren!
    Het eten en drinken was een belevenis.
    De koffie en cappuccino waren ook perfect.
    De ambiance ook super.
    Het dessert was heerlijk. Wel was het er heel snel waardoor de indruk ontstond of dit door de koks zelf is gemaakt of ingekocht. Of wellicht wel zelf bereid en ingevroren?
    Absoluut een aanrader!

Mooi familiebedrijf. Lekker eten voor een goede prijs.

10. Fusion Arnhem

Eerste keer gegeten. Gezellig restaurant waar je ondanks de drukte toch gezellig met elkaar kunt praten. Goede bediening die ook uitlegt wat de gerechten inhouden, niet dat je op sommige langer moet worden. Kwalitatief goed en lekker eten. Aanrader

11. Vietnamees Den Haag

Super personeel, het eten was er ook snel en heerlijk. Mijn man en ik heb super genoten van Little v.

12. Pizzeria Dongen

We eten er regelmatig en het is altijd heel lekker en we worden vlug bediend! Vanavond waren we er weer en we maakten mee dat er een vreselijke ruzie was tussen 2 personeelsleden. Onacceptabel!

irene van helden

Heerlijk gegeten en een hele fijne avond gehad!

14. Chinees-Indisch Den Helder

F.Gaerthe

Super goed eten voor een betaalbare prijs

Lekker gegeten, 3 gangen verassingsmenu, al waren de porties vrij klein. Bediening weinig attent en loopt onderling te kibbelen. Na het afrekenen kon er geen groet of fijne avond vanaf.... Door de sfeer, ondanks goede eten, een Maar niet weer.

Wauhhhh… Pieter… een chef die weet hoe je een heerlijke (eerlijke) maaltijd maakt! Verse producten… met passie bereid… fijne bediening… GENIETEN!
    Daarom komen wij graag terug!
    G. Van Tienen en vrienden.

Heel gezellig, aardige bediening. Eten is redelijk en de prijzen zijn laag

Had deze avond een pizza besteld.
    We zaten met smart te wachten maar duurde nogal een tijdje (1uur). Dus belde ik op en vroeg of alles nog klopte aan mijn bestellig en of het huis nummer nog klopte. En wat bleek?! "Het klopte allemaal nog wel en de pizza gingen ze nu maken het duurt nog 20 minuten" zeiden ze aan de andere kant van de telefoon. Jammer maar ik vind toch echt dat 1 uur en 20 minuten een te lange wacht tijd is.
    Dus heb de hele bestelling nadat ik heel onklantvriendelijk te woord werd gestaan gecanceld.
    Eten is goed.
    Groet.

Laurien Mara

Afgelopen vrijdag heerlijk wezen eten met de familie.
    Het is een hele leuke zaak met bijzonder vriendelijke en attente bediening!
    De gerechten zijn erg lekker en vers, dat proef je meteen!
    Wij komen zeker nog een keer terug!

Kaj Noppen

Wat een slechte tent. 4x klagen dat het én te lang duurt én dan krijg je kip die niet gaar is. Niet 1 persoon, maar 3x. Na de klachten niet 1x even kijken of het verbeterd is, star snel voorbij lopen. Ik ga hier nooit meer terug en zou het niemand aanraden.

Julian Appiah-kubi

Vondt het van binnen mooi goede sfweer gezelig lekker etten gastvrij goede bediening buiten was saai dat kan wel wat op vallender.

22. Internationaal Den Bosch

Na een uur en een kwartier wachten niets gekregen. Tussendoor melding gemaakt. Ons voorgerecht zou na 8 minuten (met excuses) geserveerd worden maar na 15 minuten nog niets gezien. Toen toch maar opgestapt met een zeer onvoldaan gevoel! Zeker geen aanrader!

23. Steakhouse Breda

Heerlijk gegeten samen met mijn vriend afgelopen vrijdag, ik was een beetje huiverig omdat ik niet heel veel lust maar het eten was echt super lekker! Zou er Zeker nog een keer naar toe gaan.

24. Mediterraans Raalte

Net thuis bezorgd gehad, vriendelijke vrouw, heerlijk eten kortom top, ga zo door.

25. Internationaal Warmond

Heerlijk gegeten. Goede, vriendelijke bediening. En een super houtoven. Geweldig sfeertje!

26. Internationaal Wolfheze

Fantastisch!! Heerlijke avocado burger en de beste choco soufflé ooit!👍👍👍

Erg lekker gegeten. Wel duurder geworden. Glas wijn voor € 4,- is best wel prijzig. Prijslijst voor dranken ontbreekt. Alleen de prijzen voor voor-, hoofd-, en nagerechten staan aangegeven.

Bij toeval kwamen we dit restaurant tegen. Een ongelooflijke reis via een carrousel van heerlijke verrassingen. Elke gerecht was heerlijk. Top kok en hele vriendelijke bediening. Wij aten het 3-gangen verrassing menu. Aanrader!!!

Al vaker hier gaan eten, maar de laatste tijd is het restaurant erg achteruit gegaan. Het eten is erg weinig, vooral de salade die je bij een gerecht ontvangt. Je krijgt welgeteld 1 stuk komkommer, 1 tomaatje, en 2 blaadjes sla. Verder is de bediening slecht. We hadden een kindermenu besteld waarbij als dessert een ijsje stond. Helaas lust de dochter geen ijs en we vroegen of het mogelijk was om hier iets anders voor te ontvangen, bijv een wafel. De betreffende medewerker gaf aan dat dit geen probleem was. Hij zou dit voor ons in orde maken. Na het hoofdgerecht vroeg een andere medewerker of we nog een dessert wilden. Mijn man en ik gaven aan van niet. Na 20 minuten wachten en de dochter nog steeds geen wafel had ontvangen vroeg ik een andere medewerker of het nog lang ging duren. Haar reactie:' jullie hebben toch gezegd dat jullie geen dessert willen'!
    Ik uitgelegd dat dit voor mij en mijn man idd zo was maar niet voor de dochter. Oh zei ze toen, het ijsje komt er zo aan. Waarop ik zei nee de wafel graag. Waarop zei weer antwoordde daar moet je wel extra voor betalen!
    Ik vroeg daarop om uitleg omdat de jongeman hierover niets had verteld. Maar die beweerde nu dat hij dit wel had gezegd. Nu gaat het me niet om die paar euro die ik extra moet betalen maar wel de manier waarop. En al helemaal de toon.
    Zo ga je niet met klanten om. Jammer maar ons zie je een volgende keer niet meer terug.

30. Italiaans Leiden

Prima en vriendelijke bediening ook bij grote drukte, hoewel de bestelling wel echt iets te lang duurden. Eten was erg lekker, met name de bruschetta voorgerechten zijn echt een aanrader. De risotto aubergine had voor mij veel en veel meer aubergine mogen hebben, ondanks dat het best smakelijk was. Prima smaakvolle wijnen voor heel toegankelijke prijs.