Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Brigitte

We hebben een super avond gehad!! Mijn dochter is zwanger en daar werd met elk gerecht rekening mee gehouden. Zelfs bij het welkomstdrankje. Wij hebben een super kerstdiner gehad.

Hallo.
    Met kerst bij jullie geweest! Bediening was slecht bier was op! En dan heb ik nog niet gesproken over het eten! Het was behoorlijk slecht bakken wat steeds leeg waren’of er zaten alleen nog restjes in! En dan wil je ijs of taart krijg je het op een warm bord!
    Dit was veeeeelste duuuur!

4. Chinees Nuland

Tweede kerstdag wezen eten bij XieXie Nuland was niet voor herhaling vatbaar.
    Buffet werd laat aangevuld resultaat lange rij wachtende mensen, vaak lege bakken.
    Personeel deed haar best, maar de rest liet veel te wensen over was dit niet gewend hier vaker gegeten was altijd goed maar NU NIET.

5. Nederlands Gouda

Genoten van een heerlijk kerstdiner, waar eten en wijn uitstekend bij elkaar pasten, alle smakenkwamen heel goed naar voren en de gerechten waren origineel en erg lekker.

Zeer tevreden, behalve de witte boontjes onder de varkenswang, deze waren te rauw. Dessert uitermate goed. Huiswijn ook zeer goed.

Gezellig
    Verrassend
    Mooie borden
    Volle zaal daardoor was het eten iets minder warm dan hoort denk ik
    Want we kregen allemaal hetzelfde kerstmenu
    En
    Er werd netjes uitgelegd wat we allemaal op onze bordjes kregen

G van Loveren

Diverse malen in deze zaak geweest, altijd een goede - leuke en vriendelijke sfeer.
    Het eten is prima en de prijs is prettig, wat wil je als gast nog meer?
    Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Italiaans Elburg

Wat hebben wij genoten 1e kerstdag. Super heerlijke gerechten. Fantastische combinaties en bij ieder gerecht een ander drankje. Juiste porties zodat je van iedere gang kon genieten. Lucca bedankt.

10. Internationaal Doetinchem

Stephan van Raaij

Helaas hebben we er zeer slechte ervaring mee. Ik heb mijn ogen uitgekeken hoe commercieel die vreetschuur is ingesteld. Prijs kwaliteit is verre te zoeken. We waren er met een groep, echter niemand was tevreden. Zo ook niet de tafel voor en achter ons. Ik zal dit restaurant dan ook aan niemand aanraden.

Wij waren hier op 2e kerstdag en de wachttijd van het eten duurde erg lang. We zaten boven, waar de sfeer wat minder was. Dat viel tegen.
    Het eten was uitstekend.

12. Eetcafé Reuver

Kerstbuffet op 2e Kerstdag.
    Erg lekker.

Goeie prijs kwaliteit verhouding. Het eten wat wordt geserveerd is van een super goeie kwaliteit, het eten wat geserveerd is een flink portie. Het restaurant ziet er erg mooi, schoon en strak uit. Ook de sfeer is erg gezellig met een leuke en spontane gastvrouw / eigenaar. Jullie zien ons hier zeker vaker terug.

14. Chinees-Indisch Sneek

Anton Oppedijk

Heerlijk gegeten! We hebben het 3-gangen verrassingsmenu gehad. Ons werd aangeraden om ook een paar bijgerechten te bestellen (bv. pilav, groenten). Goed advies: wij zouden aan alleen het menu niet genoeg hebben gehad.

Gegeten bij Hugo's in Westervoort. Zelden zo slecht gegeten. Ik bestelde vegetarische lasagne. Niet lekker. Gemeld bij de bediening. Die loste dat wel goed op. Toen een schnitzel besteld. Die was veel te lang gebakken. Daarna koffie verkeerd die veel te sterk was. De dag er op een e-mail gestuurd naar het restaurant. Geen reactie. Ik kan dit restaurant niet aanbevelen.

2,1

Lekker gegeten met een groep vrienden, er was een gezellige sfeer en er komen hier veel verschillende soorten toeristen, wat de zaak erg divers maakt.
    Het eten was lekker en de service was goed. De prijs kwaliteit verhouding hier is zeker goed in verhouding! ;)

Gezellig met de partybus opgehaald.
    Heerlijk gegeten.
    Goeie sfeer.
    Af en toe mindere bediening maar het zijn natuurlijk ook hele drukke dagen.

Nanda Samuels

Superlekker gegeten, personeel zeer vriendelijk, echt een aanrader.

Marja Kraakman

Heerlijk 1ste kerstdag gegeten, zo van de kaart bestellen bevalt goed geen kerstmenu.
    Voor herhaling vatbaar.

Marco Steintjes

Het was gelukkig niet heel erg vol wat wij wel fijn vonden. Als voorgerecht hadden we beide de rundercarpacio die erg lekker was. Als hoofdgerecht hadden we samen de Black angus biefstuk met gebakken aardappeltjes en een frisse zoete salade. Ook dit was erg lekker, na het eten tijd voor een nagerecht. Home made tiramisu die erg lekker was. Al met al een heerlijke avond in een gezellig klein restaurantje.

Na een heerlijke wandeling met z'n vieren pannenkoeken gaan eten bij de Roestelberg. Een van ons bestelde een glas kraanwater. Toen het uitgeserveerd werd bleek het spa blauw te zijn. We gaven aan dat er duidelijk kraanwater was gezegd bij het opnemen van de bestelling en dat zijn collega dat opgenomen had en wij dus niet wisten dat dat niet kon (de meeste restaurants bieden dit namelijk wel).

Daarop kregen we repliek dat als ze kraanwater zouden gaan serveren dat alle mountainbikers hier dan binnen zouden zitten met water en dat de zaak failliet zou gaan als er gratis water werd geschonken. Heel vreemd om in een restaurant zo bejegend te worden, alsof wij fout zaten.

Er werd excuses aangeboden maar de toon was al gezet en er werd alsnog gevraagd of we de spa blauw dan wilden (en betalen). Uiteindelijk maar gedaan omdat het zinloos is om over een drankje van 2 euro te gaan zitten steggelen. Van gastvrijheid vinden we dit niet getuigen, de klant staat niet centraal maar een omzet van 2 euro is belangrijker. De pannenkoeken smaakten overigens prima, maar wij gaan hier niet meer naartoe.

Op 1ste Kerstdag zijn wij te gast geweest bij Graaf Jan. 4 Volwassenen en twee grote kleinzonen. Heerlijk, die culinaire hapjes en ook het hoofdgerecht. Maar toch… de tijden tussen de voorgerechtjes vonden wij allen te lang… en 1 tip; de menukaart uitgebreider beschreven.
    Beschouw dit als opbouwende kritiek Graaf Jan!
    Het eten was voortreffelijk. Onze dank nogmaals.

24. Aziatisch Tilburg

w van kollenburg

Zaterdagavond bij jullie gegeten. Eten was heel lekker. Sfeer goed. Veel keus omdat wij er vroeg waren viel t mee met de wachttijden bij t grillen en wokken. Gaan zeker terug komen.

25. Chinees-Indisch Eibergen

1E kerstdag 2017 daar gegeten met 4 volwassenen. Het was erg chaotisch bij het wok/bakgedeelte. De kok maakte er een potje van. Gaf vlees aan mensen die net stonden te wachten zodat de rest nog langer moest wachten. Kip, varkensvlees, rundvlees en vis lag door mekaar op de bakplaat en werd met 1 spatel omgedraaid. Het buffetgedeelte was rommelig en niet echt schoon. Werd wel goed bijgevuld en alles was ook lekker warm.

Ik kwam hier met mijn ouders in het kader van de amusetocht. De service was zeer slecht. Wij hebben (ondanks herhaaldelijk vragen) een uur op onze amuse moeten wachten. Toen deze eindelijk arriveerde, bleek dit ook nog eens een andere amuse te zijn dan de anderen kregen omdat deze op was. Bij het gratis drankje dat we kregen vergaten ze de theezakjes... Overal stonden bovendien vieze glazen. Dit is niet de eerste keer dat we hier zo'n ervaring hebben. Zeer teleurstellend, hier komen we nooit meer terug.

Lekker gegeten leuk personeel.

28. Nederlands Appelscha

De bediening was rommelig; de wijnkaart (die ik gevraagd had) werd niet gegeven en moest ik zelf aan de bar ophalen; nadat de bestelling was opgenomen werd er door iemand anders nogmaals gevraagd of die opgenomen kon worden; bij de soep werd gevraagd of we extra brood wilden hebben en na onze bevestiging kwam het brood dus niet en ook dat moesten we weer bij de bar melden.
    We zaten aan het raam in de aanbouw(serre) en daar was het te koud om je behaaglijk te voelen.
    Bovendien werkte de dranger aan de buitendeur niet en bleef deze dus open staan, waardoor de temperatuur er niet beter op werd.
    Op de wijnkaart selecteerden we de Cotes du Rhone; er werd geen kanttekening bij gegeven door de bediening! Toen de wijn uiteindelijk arriveerde werd de fles getoond (zonder commentaar) maar bleek het geen Cotes du Rhone te zijn, maar een Cotes de Ventoux. De uitleg werd toen pas gegeven; de leverancier had het beste alternatief geleverd aangezien deze wijn op was. Zoiets hoor je toch echt vooraf te melden aan je klanten! Overigens was de cotes de Ventoux uitstekend.
    De gerechten waren ook uitstekend, alleen de biersaus bij het hert was te bitter geworden. De ossenhaas was van super kwaliteit.
    Kortom, mogelijk dat de bediening niet berekend is op grote drukte en grotere groepen zoals op deze avond. Toch hebben we wel lekker gegeten.

Eten was redelijk. Maar wat een armoedig zooitje qua meubilair stoelen versleten en gaten dichtgeplakt met ducktape en bij binnenkomst toilet bezocht wasbakken echt vies erg jammer. Geen tweede keer.

26 December 2017 (2e kerstdag) bij dit restaurant geweest.
    Eind oktober al gereserveerd en voor het eerst vooruit moeten betalen. Wij komen hier al 5 jaar dus uiteraard geen probleem want wij weten wat voor goede service en kwaliteit wij kunnen verwachten.

Echter leek het wel alsof wij nu bij een compleet ander restaurant aan het eten waren. Je werd nog net niet bij de parkeerplaats opgehaald om heel snel aan een tafel gezet te worden, waar wij toen binnen een aantal seconden gelijk een welkomstdrankje, brood en amuse ontvingen terwijl wij onze jas nog niet eens uit hadden en ook direct werd de menukaart op tafel gegooid (letterlijk) na nog niet eens 5 minuten werd gevraagd of wij al een keuze hadden gemaakt uit de menukaart en daarna kwamen nog 2 verschillende mensen van de bediening binnen 5 minuten vragen of er al een keuze was… Er was dus duidelijk haast bij terwijl wij in de laatste shift van 19:30 - 22:30 zaten en dat op 2e kerstdag.

Na besteld te hebben, hadden wij binnen letterlijk 5 minuten een lauw voorgerecht (uiteraard gemeld maar kregen te horen dat dit zo hoort) en toen wij dit op hadden, werden de borden opgehaald en kwam stond de bediening al met het hoofdgerecht te wachten. Ook dit was lauw (weer gemeld maar hoorde ook zo volgens hun…) en niet rosé gegaard maar bijna niet, wij hebben dan ook bijna niks opgegeten en de bediening "kon het als enige doorgeven" en was niet van plan er iets mee te doen.

Conclusie, de tent is zeer slecht geworden vergeleken met vorig jaar. De kwaliteit van het eten is beneden pijl, ze willen alleen geld verdienen aan je, want als je zelfs € 0,50 per bakje mayonaise moet betalen is dit echt schandalig. Ook hebben wij aangegeven bij het afrekenen dat dit een zeer slechte avond was en dat wij met 50 minuten klaar waren met voor-hoof-na dit niet te bedoeling is en dat wij dit belachelijk vinden werd hier niks mee gedaan. NOOIT MEER HIJGEND HERT!