Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Nederlands Dalfsen

de rijk-sas

Geweldig weekend gehad met onze tekenclub. Hartelijk, attent, gastvrij ontvangen. Goed bed , schone kamer. Uitstekend gegeten, compliment voor de kok voor de goed vleesbereiding.
    En het weer werkte mee!!

Erg lekker gegeten! De service was goed en er hangt een gezellige sfeer!

3. Tapas Weert

In week 16 gegeten bij Fiesta het eten was redelijk slecht.
    Sommige dingen waren smaakloos en sommige vies.
    En het was allemaal erg afgepast.

De eerste fles wijn was meer azijn.
    Even naar de wc en de tafel was ontruimd en je kreeg alleen nog maar ijs.
    Er was niet de aller gezelligste sfeer.

In week 24 nog eens geweest nu was het heeeel anders
    Prettige bediening.
    Wijnen oké.
    Eten perfect.
    Genoeg eten.
    Geen opdringerige sfeer.
    Geen gejaag.

Caroline

We hebben een top avond gehad bij het Wapen van Westerbork. Eten was zalig en de service top. De obers durfde na aandringen van ons zelf met ons te dansen. Al met al een gezellige avond.

Het eten was niet echt bijzonder. Mixgrill was goed alleen geen mogelijkheid om je handen schoon te maken na het eten van sparerib. Mayonaise gevraagd maar niet gebracht.
    Soep was lauw
    Dessert prima.
    Bediening heeft er weinig zin in, kan geen lach vanaf.
    Relatief duur voor wat je krijgt en voor de ambiance waarin je zit

Anton Huiskes

Is niet te eten, in de afvalton weggegooid. Nooit wat bestellen.

7. Zuid-Amerikaans Rotterdam

Demir

8. Eetcafé Heerde

Meermaals gegeten en absoluut aan te raden! Een restaurant met een fijne kaart, vakkundig personeel, tegen een prima prijs!

Het vlees komt van een zelfslachtende slager en is van top kwaliteit. En dat proef je echt! Heerlijk mals en absoluut niet droog.

Daarnaast ontbreekt het nergens aan en wordt een hoofdgerecht standaard voorzien van voldoende gekookte groente(n). Waar vind je dat nog!?

Ik ben echt fan!

bea

Erg lekker gegeten bij La Cubanita Alphen aan den Rijn. Het restaurant ziet er gezellig uit en is netjes.
    De bediening is erg vriendelijk en oprecht. Zeker een aanrader!!

10. Nederlands Beverwijk

Lekker gegeten. Vooral het voorgerecht was erg lekker. Wij komen terug

Prima maaltijd voor een degelijke prijs. We komen hier zeker weer terug.

frank penninx

het eten was heerlijk netjes op schalen opgemaakt en geserveerd. djw voor het heerlijke eten

Viv Schlosser

Geweldig lekker en culinair gegeten op zaterdag 10 juni 2017. Perfecte bediening en superlekker culinaire gerechten, subliem op elkaar afgestemd en mooi en vakkundig geserveerd.
    Een prachtige locatie waar je niet verwacht dat je midden in de stad zit.
    Een absolute aanrader en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Binnenkort ga ik zelf nog eens terug met m'n gezin/familie.

14. Mediterraans Den Bosch

J.Rutten

Was heerlijk, dat zijn we gewend bij Al Mundo.

Goed georganiseerd, lekker eten en aardig personeel. Er is veel keuze en het smaakt goed. De ruimte is niet heel gezellig of mooi ingedeeld, maar prima te doen. Als het rustig is wordt het bord wel al weggehaald als je nog met de laatste hap bezig bent. Dit is me iets te enthousiast haha. Maar overall zou ik graag nog een keertje gaan.

16. Internationaal Rhenen

Afgelopen 29 mei samen met mijn vriend en een vriendin bij Moeke wezen eten, dit op aanraden van vrienden die een positieve ervaring hebben gehad. Dit hebben wij absoluut niet zo ervaren! Extreem lang wachten op drankjes terwijl er bijna niemand in het restaurant was, mijn verse jus 'd orange niet eens gekregen, voor drie personen kregen wij maar twee menukaarten. Prijs/kwaliteit ben ik ook niet tevreden mee, biefstuk besteld die overigens ontzettend mals en lekker was, helaas met 5 kleine happen al op en mijn tafelgenoten hadden nog een bord vol.

Uitstraling van het restaurant is erg mooi, maar het personeel, vooral de wat oudere man kon nog geen glimlachje kwijt. Jammer dat het zo tegengevallen is, het leek mij namelijk een erg leuk restaurant!

17. Nederlands Vlieland

Lekker gegeten voor een redelijke prijs!
    Vriendelijke bediening!
    Komen beslist nog eens terug.

18. Chinees-Indisch Posterholt

Berg

Jammer, niet lekker eten! Eerlijk gezegd nog nooit zo'n slecht smakeloos menu gehad. We hebben afgehaald bij Kota Radja omdat we in de buurt met vakantie waren. De bami was totaal smakeloos. Het was meer gekookte kale mie, zoutloos, zonder kruiden en ook geen groenten oid erdoorheen. We hadden een menu voor 2 personen, 2 volle bakken mie. De babi pangang was heerlijk en ook de Fu Yong Hai was goed te eten. Maar de Koe Lu Yuk die erbij zat, was echt erg! Uit de vriezer en opgewarmd?? Ze waren keihard, niet doorheen te snijden en ook niet door te bijten. En wederom geen smaak eraan. Jammer. Misschien had de kok zijn of haar dag niet??

Normaal gesproken erg lekker eten. Maar nu tot 2x toe 10 a 15 moeten wachten ondanks het rustig was. Blijkbaar was social media belangrijker dan de klant...erg jammer. Voorlopig komen wij hier niet meer..

20. Nederlands Dalfsen

W. v. Oss

wij hebben van (9 t/m 11 juni hier met een groepje van 15 personen gelogeerd en gegeten en gedronken het ontbijt was super het diner was ook super mede door de kok: Jacob die man straalt echt uit dat hij zijn werk met liefde doet
    ook de gastheer en de gastvrouw waren heel behulpzaam in alles wij konden vrijdag met al die regen toch al om 11.00 uur in het hotel terecht voor ons boterhammentje . Jolanda en Marc alsnog heel hartelijk bedankt hiervoor namens ons allen dit is beslist een plek om terug te komen

Wim v.Oss

21. Internationaal Den Bosch

j ten Hagen

Lunch Onpersoonlijke bediening, geen verrassende wijn, twee van de 4 gerechten niet sterwaardig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

22. Chinees-Indisch Vaassen

Eten is lekker en goeie service voor mij goeie chinees

23. Nederlands Breda

RB

‪7up bestellen en fanta brengen, broodje pulled pork bestellen en een broodje roasted pork brengen. Niet echt heel erg oplettend van het personeel. Thee erna was van de zaak, dat was dan wel weer netjes.

Top zaak, vriendelijk personeel, top sfeertje hangt er. En de nieuwe eigenaar is helemaal een top gozer!

Wat een geweldig restaurant. Is net of je weer in Portugal bent. Eten is fantastisch, je proeft de versheid in het gerecht dat het ook al la minut gemaakt is. Ook de bijzondere gerechten uit diverse streken uit Portugal zijn super. De prijs die je voor betaald is het zeker waard echt niet duur. Venusschelpjes, kreeft diversen soorten vis of vlees in de cataplana een van de aanraders. Ook erg leuk is een vleesspies die zo boven je boord hangt waar je stukken vlees een voor een kan afschuiven. De sfeer de mensen die daar werken erg attend. Voor ieder gerecht een mooi flesje wijn wat uiteraard niet mag ontbreken, ook Portugees. Kortom een aanrader. Weet zeker als je er bent geweest dat je dan ook terug zal komen. Gezellige sfeer en muziek maakt het helemaal af.

Heerlijk gegeten en gedronken.
    Vanwege het zomerse weer deze keer een tafeltje buiten, echt vakantiegevoel.

Heerlijk gegeten. Prijs en kwaliteitsverhouding goed. Leuke spontane en snelle bediening

Willeke

Niet alleen het leukste restaurant van Purmerend, maar ook de beste in kwaliteit, service, gezelligheid en natuurlijk heerlijk eten.

Dj. V. Grootel

Een gezellige restaurant, waar je welkom voelt. De service is erg goed.
    Het eten word mooi geserveerd en is erg lekker. Zeker een aanrader

Koelkast met 'gekoelde' nagrechten stond niet aan, vis was niet vers, voelde niet koud aan, was een vreemd laagje over de Sashimi. De zalm rook sterker dan standaard. We vetrouwden het niet, en hebben een klacht ingediend Eigenaar luisterde amper en gaf ons 5,- korting om van het gezeur af te zijn,. althans zo kwam het over. Absoluut geen aanrader, de meiden in de bediening zijn wel aardig! Bij het verlaten van het pand zagen we ook nog dat er grote schalen met sushi ongekoeld onder de lampen op de bar stonden,.. erg smerig,..