Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20016
4 19890
  1. De boerenburger was erg lekker.

2. Het was gewoon perfect ..goede service,heerlijk gegeten,en de ambiance is echt geweldig.♥️

3. Huiskamerrestaurant Sittard

Hallo. Dit is een test.

4. Internationaal Eerbeek

Familie van Gool

Wederom heerlijk gegeten

5. Met tropisch weer, met zijn tweetjes richting Haastrecht. Na vorig jaar al een keertje culinair verwend geweest te zijn bij De IJsselborgh werd het hoog tijd om weer eens terug te keren op deze schitterende locatie. We streken neer op het terras aan het water van de Hollandse IJssel waar een briesje voor verkoeling zorgde. Op woe-don-vrijdag heeft het restaurant een Speciale aanbieding : Een All In keuze driegangen diner voor € 27,50 inclusief een fles rode of witte wijn per 2 personen. Wat heerlijk dat je voor zo’n fijne prijs daar kan eten en drinken. Het voorgerecht Moules a l’escargots - mosselen gebakken met Knoflook en groene kruiden smaakte heel erg lekker. Na afloop kwam de chef nog even aan tafel vragen hoe de avond geweest was. We hebben daar heerlijk buiten aan het water gezeten, ontzettend lekker gegeten, vriendelijk bediend. Echt genoten!

6. Cyril Uijttewaal

Fijne mensen, prima bediening en eten en drinken.

7. Met de bronk 2023 frieten gehad met EEN woord verschrikkelijk. Werkelijk deze waren niet te eten halve eetlepel waterig zuurvlees erop.
    De uitbaters van deze frituur zijn er om snel geld de verdienen over de rug van hun klanten. Mij zul je er nooit meer zien.

Pascal uit Eijsden.

8. Het is misschien net iets prijziger dan je standaard "all you can eat" sushu, maar wij hadden in tijden niet zulke lekkere sushi gegeten!

9. Internationaal Wassenaar

Ondanks de drukte een hele goede bediening en super goed eten. Voor herhaling vatbaar!

10. Pizzeria Oss

Heerlijk gegeten en prima bediening!

11. Geert van Pijkeren

Heerlijk gegeten. Spareribs en schnitzel waren uit de kunst.
    Geen half lauwe hap, nee gewoon zoals het hoort goed warm.
    Portie was ruim voldoende.

12. Zoals altijd super lekker eten en super goede bediening… heb het ook al door gegeven aan familie en vrienden en die vinden het ook super! Tot de volgende keer…

13. We gaan er heel vaak terug. Zeer goed eten en aardig personeel.

14. Irma Bousema

Heerlijk gegeten, erg leuke bediening. Aanrader!

15. Voor de eerste keer dat we hier hebben gegeten. Zelfs de kinderen konden ruim hun keuzes maken.

Fijn dat je niet aan tijd gebonden zit.

Dochter is fan van de chocolademousse 😊

16. Het eten was niet best
    Droog en zout, wel grote porties.
    De medewerkers hadden blijkbaar ruzie en stonden flink tegen elkaar te schreeuwen.
    Niet erg professioneel, smoezelig en zeker geen reden om er nog eens heen te gaan.

17. Familie Wetzer

Een heerlijke eetlocatie waar je goed kunt eten en drinken. Als je dan ook nog kunt genieten van het fenomenale uitzicht is Buitenlust een aanrader waar je zeker geen spijt van krijgt.

18. Zuid-Amerikaans Steenwijk

henk verploegh

Vertaal van English naar Nederlands

Nice restaurant with fantastic stakes and very friendly staff.
    We can recomend.

19. Italiaans Tiel

De Smedt Michel

Het eten was lekker zonder meer.

20. Van ommen

Het eten was heerlijk en snelheid van het krijgen van eten was goed! Niet lang hoeven wachten!

21. We zijn hier al meerdere keren geweest.
    Het is geen sterren restaurant maar het eten is goed.
    Echter de prijs vinden toch wel hoog.

6,7
  22. W.E.

Was altijd onze favoriet omdat de menukaart constant en smakelijk bleef. Je wist wat je kreeg en dat maakte het leuk om daar te eten. Ook het personeel was altijd vriendelijk. Nooit klachten gehad over deze gezellige strandtent.

Daarom jammer dat we de afgelopen keer een flinke eerste domper hadden.
    We dachten dat er een andere kok of eigenaar was.
    Omdat de Mixed grill er niet meer was, de tijgergarnalen zoet van smaak waren inplv. met de lekkere knoflook, broodplank met smeersels veranderd was in te dik gesneden grote broden; niet in verhouding met de piepkleine bakjes smeersels waarvan de tapenade meer olie dan smeersel was. Waar voorheen veel verse salade/groentes op de tapas toren was zat nu een heel klein beetje rode onsmakelijke prut.
    Maaltijd salade, die verder wel goed van smaak was, was veel kleiner geworden met maar een paar kleine stukjes vis en had toch echt het hoofdgerecht inplv. voorgerecht gekozen.
    Slagroom met aardbeien waarvan de smaak van aardbei werd verpest door de zoete saus erover.
    Schrok van de harde klap toen de ober het glas onhandig hard op het tafeltje kwakte (van “hier hond, heb je je glas”).

We snappen dat het leven duurder geworden is, soms moeilijk aan goed personeel te komen is maar uit eten gaan is op deze manier is geen feestje meer helaas. Jammer dat het nu op deze manier gaat. Misschien is dit eenmalig maar het is niet meer wat geweest was.

5,9
  23. Marianne Tuin

Wij hebben heerlijk gegeten, goed glas wijn, voor herhaling vatbaar.

24. Elly Schipper

Wat ons opvalt is dat het eten al van te voren is klaargemaakt, varkenshaas was flink doorbakken niet sappig maar taai.
    De saté was ook vooraf al klaargemaakt met een goedkope smaak van satésaus.
    De nasi leek wel uit de Verpakking van kant en klaar te komen jammer.
    De Sfeer was goed, de bediening ook.
    Maar wij komen er niet meer om te eten.

25. Bediening is super aardig! Hele fijne sfeer.

26. Steakhouse Breskens

Rene Kok

Echt geweldig weer! Wij blijven terugkomen!

27. Meerdere keren geweest. Het eten is heerlijk. De vriendelijkheid en de service van het personeel is top. Ze staan meteen voor je klaar.

28. Lies Veen

Fijne sfeer, goed eten en leuke bediening. Je voelt je heel welkom!

29. Anoniem

Wat een leuk verjaardag etentje voor 11 personen moest worden werd een desillusie. We waren er om 19.00 uur. Onze plaats was wel goed gekozen, achterin met ruimte genoeg, bij een driftig bellende keukenbrigade weliswaar, werd niet altijd gehoord blijkbaar. Op maandag niet echt druk, verwacht je een beetje vlotte bediening. Na het opnemen van de bestelling ging er iets fout, na een kwartier toch maar eens aan de bel getrokken, order was niet doorgekomen??? Wet van Murphy... Ook bij de voorafjes bleek er niet te zijn wat we bestelden. Ook zelf maar lepels bij de soep gepakt, kan gebeuren. Toen ieder zijn/haar hoofdmenu had gekregen kwam ineens wel het voorafje boven tafel, slordig en kleinzoon zat al aan zijn spareribs.
    Hij mocht het alsnog, gratis dat wel. Drinken? Werd wel opgenomen maar duurde erg lang voor het werd gebracht, en jawel, niet de complete bestelling, dus zelf maar gehaald bij de bar. Ondertussen zonk bij mij de moed in de schoenen, vond het niet echt leuk meer. Hoopte dat het bij de desserts wel goed zou gaan, tja, de lichten dimden om 22.00 uur, kleinkinderen werden ongedurig, we wilden eigenlijk weg, man boos naar de keuken waar hij in het Engels te woord werd gestaan, desserts komen nu echt. Mij smaakte het allang niet meer, als troost kregen we de desserts gratis. 22.30 uur stonden we buiten, wat denk jezelf wat we ervan vonden?