Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20001
4 19880
10 162005
  1. Nadia Moumni

2. Ik heb op 15 maart 2014 een unieke smaakervaring gehad. Wat een belevenis bij EVI: een hartelijke ontvangst, mooie en gezellige ambiance, het eten was in 1 woord geweldig. De wijnen waren fabuleus lekker en bijzonder goed uitgekozen en de bediening was prima. Kortom: wij hebben fantastisch genoten! Wij komen zeker een keer terug!

3. Leuk en gezellig om een kopje koffie te drinken. Na een diner voor 2 ontstond het idee voor een afscheidsetentje van een collega met een grote groep. In overleg kon dit geheel naar wens gerealiseerd worden. Super sfeer, heerlijk eten en ouderwetse gezelligheid. Kortom, een gelegenheid om regelmatig terug te komen!

4. Pannenkoekenhuis Zandvoort

Met een Groupon voor 't eerst naar Zeerover geweest.
    Rond 16:45 uur bij binnenkomst waren wij de eersten, maar al gauw volgden al een paar mensen ondanks de Elfstedentochtwind buiten aan de kust.

Zeer vriendelijk ontvangen door de bedienende jongeman met alle egards; geen moment 'apart' behandeld gevoeld.
    Pannenkoeken waren goed bereid, alhoewel mijn derde (wellicht door drukte op dat moment) een heel klein beetje te dik en wellicht daardoor een tikkeltje (klein beetje maar) degerig was.

Voor de rest helemaal prima; voor de kinderen is het feest hier. Als ons dochtertje nog iets ouder is over een paar maanden, komen we zeker weer.

5. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een sympathieke gastheer en keukenbrigade. Mooie kaart.

6. Wij eten hier al jaren het lopend buffet, maar de laatste keer was het gewoon niet lekker. Misschien een andere kok? Wij proberen het gauw weer, dus we zijn benieuwd. Anders zoeken we een andere chinees.

7. Goede service en goede kwaliteit sinds de oude eigenaar weer terug is.

8. Chinees-Indisch Slagharen

Gisteren wat afgehaald na een tip van een kennis van ons. Babi pangang met nasi en een bak bami. Lekker gevuld, royale porties. De pangang was lekker mals met een knapperig randje, het was heerlijk. Wij komen hier zeker vaker.

9. Afgelopen zondag heb ik met 6 andere gegeten in dit restaurant en heb daar een geweldige avond gehad. Wij mochten plaatsnemen aan de zogenaamde Chef Table, waarbij we in een tweetal rondes een grote variatie van eten voorgeschoteld kregen. Het eten was heerlijk en de fusion elementen die zijn toegevoegd aan de sushi voegen heel veel positiefs toe.

De service was ook prima. Binnen 20 minuten zaten we aan de eerste gerechten, we konden een aantal leuke gesprekken voeren met de kok en ze hadden vrolijke en leuke serveerders/sters.

Al met al hebben we een erg goede avond gehad en we gaan er nog zeker terug keren!

10. Dit restaurant zou acuut moeten sluiten, ongelofelijk dat zoiets mag bestaan!! Het is gewoon niet verantwoord om te eten; smerig en weinig eten waar je ongelofelijk veel voor betaald. Als ik had geweten wat ik op mijn bord zou krijgen, zou ik nog niet eens betaald willen worden om het op te eten! Bah!!! 27,50 euro voor een verbrand broodje met bedorven groenten erop en 8 tortellini's met een beetje spinaziesaus (zo stond het vernoemd maar het smaakte nergens naar??).

1,3
  11. High tea ervaren. Gezien prijs-/aanbodverhouding karig te noemen. Van een high tea (afternoon tea) wordt meestal met een gezelschap gebruik gemaakt. De samenstelling van zo'n groep is dan divers. Niet iedereen houdt van thee maar gaan wel om de gezelligheid mee. Voor deze persoon of personen zou er ruimte in het menu moeten zijn voor een kop koffie. Nee is het antwoord, die valt buiten het arrangement en wordt extra op de rekening gezet. De aangeboden etenswaar is karig te noemen terwijl er toch een flinke prijs betaald wordt (met de extra kopjes koffie). Tevens werd er geen 1 keer 'alles naar wens' gevraagd. Niet helemaal tevreden dus.

4,9
  12. Ronduit geweldig. Heerlijk gegeten, super gastvrij en ook glutenvrij. Top. Echt een aanrader...

13. Chinees-Indisch Uitgeest

Beoordeling op basis van prijsverhouding/kwaliteit. Voor relatief weinig geld een uitstekende maaltijd met een vriendelijke bediening.

14. Italiaans Arnhem

Afgelopen zondag voor de eerste keer gegeten, heerlijk!! Alles vers, zeer vriendelijk personeel en prima prijs kwaliteit. Jammer: weinig zitruimte en toch wat ongezellig.
    Komen er zeker weer.

15. Chinees afgehaald. Dit was eens en nooit weer. Normaal gaan we elders heen maar die was op maandag gesloten. Rijst zag er een beetje grijzig uit en was klef. Tjaptjoy herkende ik niet, kleurloos en de kip was grijs. Babipanggang was droog en bijna geen saus. De kipsate was of varkensvlees of het was een kant en klaar ding wat opgewarmd was. Ook was de satesaus smaakloos. We hadden het idee dat alles opgewarmd was. Oftewel weggegooid geld!

2,3
  16. Twee vriendinnen

Wij hebben vandaag het high five arrangement gedaan. Het was geweldig, de chefkok Larissa heeft ons met ieder gerecht verrast met heerlijke combinaties. Er werd gebruik gemaakt van echte streekproducten. Alles was vers en zelf gemaakt. Hierbij werden heerlijke wijnen geschonken door de vriendelijke en gastvrije bediening Annemarie. Wij hebben 3 uur lang genoten. Ook het uitzicht over het water was zeer bijzonder.

17. Redelijk gegeten. Mooie locatie. Terras niks te doen, aan achterkant een grote tuin, daar was het sfeervol zitten. Broodje was lekker, maar niet bijzonder. Bediening kan beter, vond de gastvrouw niet zo... Beetje arrogant.

6,1
  18. Internationaal Elspeet

Bas kruysdijk

Tijdens fietsroute na lunch en voor diner terecht gekomen voor borrelhap. Gevraagd naar tapasschotel, dit stond niet op de kaart maar de kok kom wel wat regelen. Vervolgens kwam er een etagere op tafel met gevulde champignons, bruscettas, garnalen, stukje kaas, parmaham, zalmtortilla. Een en al lekkerheid.

Ik zeg op de kaart dat festijn!

19. Had hoge verwachtingen, maar deze werden helaas niet waargemaakt. De zalm was absoluut niet gaar, zelfs smerig. Tussen de gerechtjes zat minimaal een half uur. Sommige gerechten waren heerlijk maar andere zeker niet. Wat wel goed was, was de vriendelijkheid van het personeel. Die excuseerden zich voor de lange wachttijden. Jammer, op deze manier scoren ze niet.

20. Internationaal Schiedam

Ellen-FoodLover

Vandaag (maandag) voor het eerst naar Zaalig gegaan. Vrij teleurgesteld.

Besteld: pot thee, en van de hartige hapjes selectie de nachos en de feta borek, samosa en falafel.

Bediening: Hartstikke vriendelijke en mooie dame. Tip aan haar: Fingerfood = servetten!

Keuken: Onaangename kok, geen hallo of gedag. Wij kregen i.p.v. feta borek gewone vega loempias geserveerd. Blijkbaar was de borek op, maar dat had de kok niet aan ons en ook niet aan de bediening doorgegeven. We hadden het besteld voor de feta borek. Werd door serveerster wel gevraagd of we wat anders wilden hebben, daar hadden we op in moeten gaan. Loempia, samosa en falafel waren te lang gefrituurd, dus te hard en droog. Chilli saus was niet pittig, gewone zoete loempia saus van luccullus.

Restaurant eigenaar: vind een nieuwe chef die liefde voor eten heeft. Deze man gaat klanten wegjagen, ik kom in iedergeval niet snel meer terug. Jammer, want jullie hebben duidelijk met liefde de tent ingericht en een mooi menu verzonnen.

4,3
  21. IL TONNO ROSSO

22. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Bij elke gang een duidelijke uitleg en bij elke wijn werd enthousiast verteld. Tip voor anderen: neem een half wijn arrangement. Anders tol je na een aantal gangen. Bij het reserveren had mijn man aangegeven dat we ons 10 jarig jubileum zouden vieren. Bij het dessert werd er tot onze verrassing in de chocola wat bij geschreven: heel attent! Wij hebben het als zeer positief ervaren.

23. Kitty Peters

24. Nik

2 pizza's (il tonno rosso) afgehaald, prachtig opgemaakt, de verse smaken van de ingrediënten spatten er vanaf! Een pizza zoals het hoort!

25. Absolute aanrader! Heerlijk eten en goede porties. Erg gezellige sfeer in het restaurant, vriendelijk personeel en goede/snelle bediening ook al zat het restaurant helemaal vol. Vooral leuk vonden we het voorgerecht "Proeverij No Nonsense", een bord vol met kleinere gerechtjes (een combinatie is van hun verschillende voorgerechten zoals bijv. kleine portie carpaccio, kleine garnalencocktail, spek-geitenkaas,etc). En de prijs was goed.

26. Regionaal Nunspeet

W. Geluk

Wij waren zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, maar bovenaan stond voor ons de goede service door het personeel! Daarnaast werd er goed aandacht gegeven aan mij, vanwege een aantal allergieën die ik heb. De communicatie tussen personeel en keuken waren zeer goed hierin. Wij waren dus zeer tevreden! Onze complimenten!

27. Ik hield nooit zo van snackbarfood, maar sinds ik deze snackbar heb ontdekt.. heerlijk! Ze hebben heerlijke verse witte puntjes voor onder je snacks. Nog nooit zulke verse broodjes bij een andere snackbar gegeten.

28. h de wit

Ik kom hier vaak. Super aardige eigenares, lekker eten en zeer schoon. De friet is er geweldig, eigen gesneden, lekker vers en in frituurolie gebakken. Dat proef je direct. De beste frietzaak. Een regelrechte aanrader.

29. w.noorland

Het was in 1 woord geweldig. Mooie aankleding, leuke en goede bediening. Heel lekker en heel veel keuze wat je kunt eten. ideaal dat je van alles wat kan proeven, niet duur en goede kwaliteit, echt een aanrader voor grote groepen maar ook als gezin, want aan de kinderen is er ook gedacht, zelfs een vegetarischekaart.

30. Claire Witteman