Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20016
4 19890
  1. Kim en Do

Hele gezellige sfeer, mooie opbouw. Goede service, kwamen heel vaak de trap opgelopen speciaal voor ons. Bovenal heerlijk eten, net even anders dan anders.
    Aanrader!

2. Mijn eerste ervaring bij La Cubanita Arnhem was in de zomer. Lekker op het terras gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vanavond teruggekeerd bij La Cubanita en erg teleurgesteld.
    Nadat we om 18:00 bij ons zeer krap en scheef tafel aangekomen waren werden er drankjes opgenomen. Al snel merkten wij dat 1 bord en bestek misten. Geen bestelfiltjes op tafel en ook geen pen te bekennen. Na een kwartier waren de drankjes op tafel.
    Na ruim een half uur wachten op aandacht van de obers heb ik zelf besloten om een bestelfiltje en pen te halen bij de bar.
    Snel een keus van 4 gerechten gemaakt, het duurde nogmaals lang tot er een ober bij de tafel stopte. Er werd niet naar ons omgekeken.

Na een wachttijd van 45 minuten kwam ons eerste voorgerecht. Erg smakelijk maar helaas was de rest nergens te bekennen.
    Aangezien ik en mijn partner hadden ingeschat dat we maximaal 2.5uur zouden dineren, hebben we alvast nog een bestelling doorgegeven. Na een half uur kwamen delen van onze 2e ronde, terwijl ons eerste ronde niet compleet was.

De zalm spiesjes kwamen lauw aan tafel en proefden alles behalve goed. Dit heb ik laten staan. Na de zalm hebben wij nog 1 gerecht ontvangen, de zeebaars. Super lekker! Alleen was het helaas onze laatste gerecht want daarna kwam er niets meer.
    Vervolgens waren we het wachten zat (inmiddels 2 uur en drie kwartier later) en gingen met lege magen naar de kassa. Er werd niet gevraagd of het naar wens was. Wat een verspilling van geld en tijd.

2,1
  3. We hadden met ons 2en hier via het 'maasroute' menu gegeten. Een vast 3 gangen menu met 2 drankjes voor net geen 60 euro.
    De luwte ligt wat verscholen in het centrum van Waalwijk, in een oude boerderij, waarbij ze er ook een serre aangebouwd hebben. Wij zaten in het serre gedeelte wat nieuwer is, maar wat minder sfeervol aanvoelt (we konden ook zo in de keuken kijken wat natuurlijk soms best grappig is om te zien)

Het menu op zich was vrij goed. Vooraf een zelfgemaakt krokantje (hadden wat kruiden in gemogen) en natuurlijk wat brood. Het voorafje was kunstig gemaakt en de lekkerste onderdelen waren de langoustine em de buikspek (helaas geen krokant korstje).

Het hoofdgerecht was een diamanthaas (zou ook eend kunnen zijn geweest, geen uitleg helaas) en smaakte goed.
    Nagerecht was een creme swiss, ijs van wite chocolade.

Bediening:
    Dit was heel erg verschillend: 1e gang werd neergezet zonder maar iets te vertellen en de bijpassende wijn werd ingeschonken zonder iets speciaals te vermelden
    Bij de 2e gang werd door iemand anders de wijn ingeschonken met veel meer uitleg en kon zelfs even geproefd worden. Ook hier geen uitleg wat het gerecht was (wel na een tijdje werd er gevraagd of eea voldoende was)
    Bij de 3e gang werd deze keer wel uitgelegd wat we nu op het bord hadden liggen en werd er oprecht smakelijk eten gewenst.
    Al met al dus een heel erg diverse beleving van het eten en er lopen dus wel 'goede' gastvrouwen rond.

Het eten was op zich best goed maar niet super bijzonder voor wat je eigenlijk zou verwachten. De inkijk in de keuken liet ook zien dat er vrij weinig 'afwerking' op de gerechten hoefde plaats te vinden. Best jonge koks (nou hoeft dat zeker geen probleem te zijn) maar het lijkt meer op een productiekeuken ipv dat de passie/bijzondere bereidingen eraf spat.
    De prijs was deze keer goed, omdat dit via een 'aanbieding' ging, maar als je gewoon de normale prijs zou moeten betalen zijn er diverse andere (betere) alternatieven wat best jammer is, want het heeft wel de potentie om iets echt moois te zijn/worden.

4. We komen net thuis van een gezellige avond bij Grand Cafe Rutgers. Vooraf een carpaccio en garnalen in knoflookolie gehad, heerlijk!! Toen moest t hoofdgerecht nog komen ook die was fantastisch, tournedos en spareribs. Ook werd er verteld dat er woensdag een nieuwe menukaart komt, we zijn benieuwd. Ons zien jullie terug. Bedankt!

5. Chinees-Indisch Dieverbrug

Van buffet genoten. Warme gerechten, waren goed op temperatuur. Goed gevarieerd, niet echt groot buffet maar lekker.

6. Mirjam

13. Mirjam

14. Internationaal Den Haag

Saskia Flans

15. Internationaal Den Haag

Vanavond hier gegeten. Leuke zaak, met vriendelijke bediening. Was druk maar hebben niet echt lang moeten wachten op ons eten. Eten was beter dan bij een gemiddelde strandtent. Locatie is natuurlijk top als je van het strand houdt.

16. Internationaal De Lutte

Wij hebben meerdere keren heerlijk bij Keet'n Zwart gegeten, ook vonden wij de formule zoals ook nog op Eetnu.nl staat, 24,95 voor een drie gangen menu erg aantrekkelijk.
    Echter, toen wij zaterdag weer kwamen bleek dat het drie gangen menu niet meer was en dat we alleen nog a la carte konden eten wat betekende dat we voor hetzelfde menu nu 40 euro pp kwijt waren, dat viel wel even tegen.
    Verder werd ons verteld dat als we naast de gebakken aardappels ook patat wilden, wij deze extra moesten betalen, ook de mayonaise moesten we extra betalen.
    Ondanks dat het eten prima was denken wij toch echt dat Keet'n Zwart hiermee de plank mis slaat, je vraagt gewoon geen extra geld voor frietjes en mayonaise voor die prijs, dat serveer je gewoon standaard !!!
    Wij hopen dat deze recensie door de eigenaar als positieve feedback gelezen word en hierover nadenkt.

17. Pannenkoekenhuis Wijhe

Bertus Wormgoor

Gisteravond een fantastisch diner gehad met entertainment.

18. Chinees-Indisch Berlicum nb

Was hier voor het eerst! Na een dagje Efteling hier heerlijk gegeten met mijn fam. Alles goed hier, schoon, netjes. Zelfs waren er nog mooie dames (klanten). Zeker nog eens terug.

19. Heerlijk gegeten in sfeervolle entourage. Mooie aanwinst voor Norg.

20. rian mols

Vanmiddag met 12 personen bij la cubanita gegeten. We hadden tapas de luxe omdat onbeperkt met meer dan 10 personen niet mogelijk was.
    We kregen 13 hapjes per persoon. Ik moet zeggen, het was zeker voldoende.
    We hebben gezellig, maar vooral ook heerlijk gegeten. Er werd ook rekening gehouden met evt. diëten. Degene die niet alles mocht hebben kreeg zonodig iets anders op zijn bordje.LA CUBNITA, wij zijn dik tevreden, bedankt, we hebben lekker en betaalbaar, maar vooral gezellig gegeten

21. Heerlijk gedineerd bij het koetshuis in Vaassen, het eten was vers, smaakvol en mooi opgediend. Wij hebben ook het kasteel menu gekozen. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

22. Afgelopen vrijdag erg lekker gegeten. Chefkok heeft buiten de kaart om een mooi menu voor ons samengesteld in samenspraak. De tournedos was van buitengewoon goeie kwaliteit, heerlijk!
    Prima bediening. Voor herhaling vatbaar.

23. Met de AH-actie hier wezen eten. Voorop gesteld zij, dat wij voor een bescheiden bedrag drie gangen tapasmenu met overwegend smakelijke hapjes hebben gekregen, en dat de gasten het restaurant goed weten te vinden. Blijkbaar doet men iets goed en voorziet men in een behoefte.

Helaas is onze overall ervaring niet onverdeeld positief. Binnen is het lang, smal en donker. Het is er niet echt gezellig of sfeervol. IJsblokjes waren er nog niet, de triple van de kaart was op. De rekening was in eerste instantie niet juist.

De actie betrof uitsluitend het driegangen tapasmenu van € 19,50.
    1e gang: (volop) brood met smeersels, lekkere champignons, tortilla, olijven, klein plakje ham, klein plakje kaas, zalm crêpe, garnaaltjes.
    2e gang: 1 kipkluifje en 1 ribbetje pp.
    3e gang: patatas bravas, salade en 2 calimares pp.
    Het wat karige menu leek afgepast voor de scherpe actieprijs, en vond plaats op één bord met één bestek. Al met al een krappe voldoende.

24. Internationaal Nieuwkuijk

Helaas, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Een erg vies toilet, veel rookontwikkeling door vergeten afzuiging, te weinig personeel, drankje is inbegrepen maar je moet er zelf om vragen anders sta je te lang op een droogje... Qua eten prima, je moet ook geen luxe verwachten voor die prijs. Enig minpunt wat ik op het buffet heb is dat de rauwkost in dezelfde vitrine lag als het vlees. Gelet op kruisbesmetting erg onhygiënisch en onprofessioneel. Erg jammer want vind het er verder qua inrichting erg leuk uitzien.

6,7
  25. Afgekomen op de 80-20 menukaart. Verrassend mooi restaurant met opvallend gastvrije bediening. De menukaart is bijzonder. Lekker gegeten, mooie gerechten met pure smaken. Zeer de moeite waard!

26. Fam vd Spoel

Vanavond voor het eerst geweest. Echt een aanwinst voor Ede. Alles afgewerkt in de puntjes. Heerlijk gegeten met mooi opgemaakte borden met veel variatie. Kortom een aanrader!

27. Minimale keuze en service voor de vegetariërs in ons gezelschap. Terwijl het niet druk was, toch weinig aandacht van het personeel. Ongastvrije indruk aan over gehouden.

3,3
  28. West-Europees Vlaardingen

Rob ulsamer

Het heeft niet meer het culinaire cachet van vorig jaar. Jammer. Het eten is overigens niet slecht. Niveau van bediening is eveneens beneden de maat. Aardig maar niet meer dan dat. Een behoorlijke fout in de rekening (67.50 te veell) werd afgedaan met : kan gebeuren , overigens zonder uitleg en/of excuses. Jammer !

29. Gister wezen high tea'en. Het eten was lekker, helaas de laatste gang, de zoetigheid, klopte voor geen meter. Eerst werd het verkeerde op tafel gezet wat al snel werd weggehaald en vervolgens kregen we zoetigheid voor 3 personen en een petit cakeje was bevroren. Dit aangegeven, zouden we een nieuwe krijgen. Dat duurde zo lang dat toen we gingen en ik bij de kassa stond dat er gevraagd werd of ik het mee wilde nemen, nou heb ervoor bedankt.

Een tip voor dit bedrijf; wees niet zo zuinig met de suiker en de thee. We moesten wel 3x om suiker vragen en kregen welgeteld 5 zakjes suiker voor 4 personen thee en dat niet een keer maar 3x. Het is behoorlijk irritant dat steeds te moeten vragen.

Ook viel ons op dat personeel overal een 'verklaring' voor had als het lang duurde.. Sorry wij zullen niet snel terug komen.

30. Echt een aanrader. Heerlijke pizza's! Alleen moeten ze beter bestellingen opnemen. 2 keer in 2 weken daar geweest en 1 x de foute pizza gekregen, waarna de kok naar mij toe kwam en beweerde dat ik die pizza bestelt had, wat niet zo was. En 1 x de foute schotel gekregen met kebab ipv shoarma. Het was ontzettend druk maar dan nog moet dat goed gaan. Voor de rest super!