Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Internationaal Breskens

Johan en renee de heus

Het restaurant was eigenlijk volgeboekt, maar het personeel heeft alles nog zo kunnen schuiven dat we toch nog konden eten en ons ook zeer welkom hebben gevoeld.

We hebben de special gegeten voor valentijn, deze zag er niet alleen perfect uit maar smaakte ook heerlijk!

Als we nog een keer in de buurt zijn gaan wij hier zeker terug.

2. Chris de bruin

Dit restaurant verdiend een Michelin ster. Goed personeel, eten wordt met zorg en liefde bereid.

3. Voor de eerste keer gegeten bij se Pimpernel! Bediening is top, en het eten nog beter! Aanrader!

4. Hebben heerlijk gegeten met valentijn, leuk en vriendelijk personeel. Voor iedere bezoeker een roosje.

5. Y.De Baets

Erg goed toeven daar! Erg mooie sfeer. Het diner is er van een zeer goede kwaliteit. Toprestaurant! Personeel erg aardig en correct. Mooie ambiance.

6. Prima geluncht, vlotte bediening en een heerlijk gerecht gekregen. Geen heel grote kaart. Toilet was schoon.

7. Mediterraans Rotterdam

Heerlijk gegeten! Wij kozen het 3 gangen dagmenu. Alles was zeer smakelijk bereid en mooi opgediend. Personeel was vriendelijk en correct. Goede uitleg bij elk gerecht. We zaten lekker rustig en werden niet opgejaagd: op ons verzoek even gewacht met het serveren van het dessert (dat overigens verrassend lekker was!) De rode wijn (Merlot) was ook prima. De entrecôte voortreffelijk! De hoeveelheden van de gerechten vonden wij (2 dames) goed in balans. Na afloop een goed voldaan gevoel.
    Wij zaten beneden bij het raam met uitzicht op de straat. Beetje tochtig, ondanks de rij kussens op de vensterbank. Maar niet te erg gelukkig. Ik zou toch liever wat verder van het raam gezeten hebben. Sfeervoller denk ik. De koffie smaakte prima. Al met al was het de prijs van 29,50 meer dan waard.

8. Nederlands Arnhem

Erg onwelkom gevoel. We werden rond 17u nog net niet eruit gegooid maar de kok/eigenaar wilde duidelijk de tafels leeg hebben voor het diner (zaak was leeg!). Na 1 drankje snel gegaan. Ik hou er niet van dat de bediening wordt afgesnauwd door de baas waar de gasten bij zitten.

9. J. Nieuwland

Gisteren, de 13 de februari 2015, aten we bij het Schimmelpennickhuis. Het was een grote teleurstelling. Laat ik beginnen bij wat wij wel positief waarderen. Het personeel is vriendelijk, denkt mee en gaat niet in de verdediging als er kritiek komt.

Het eten daarentegen was ronduit slecht. Ik had als voorgerecht gerookte zalm met een salade van bietjes. De ster van dit gerecht, de zalm, was smakeloos en de rooksmaak was in geen velden of wegen te proeven of te ruiken. Op mijn vraag of het wel gerookt was en geen cevice behandeling had gekregen, werd mij gemeld dat het een koude rooktechniek betrof. Nu: koud of warm, de zalm moet ook dan een rooksmaak hebben en enigszins gegaard zijn. Wat ik op mijn bord kreeg was een bijna rauwe smakeloze zalm die ik niet opgegeten heb.

Daarna kwam de tournedos van een speciaal soort rund. Het vlees was prima, maar het totaal van het gerecht was slecht doordacht en slecht uitgevoerd. Allemaal losse elementen die m.b.v. een saus wellicht nog verbonden konden worden met elkaar, echter de saus was niet te vinden op onze borden. De dunne boontjes waren niet gaar gekookt. We houden beslist van boontjes met een beet, maar deze boontjes waren echt niet gaar. De streep bietjespuree op mijn bord was dun en doordat het waarschijnlijk te lang warm gehouden was, zat er een vlies op en was ook smakeloos.

We hebben van bovenstaand voorgerecht en het hoofdgerecht zeker niet kunnen genieten terwijl wij met hoge verwachtingen het restaurant hadden geboekt. Van de zaak kregen we een espresso aangeboden met een 'goddelijke' cocosmacroon. De chef die deze macroon gemaakt heeft krijgt van ons een 10, dat weer wel. De rest was helaas beneden de maat en de prijs was het eten niet waard.

10. wim

11. Met mijn dochter gegeten met een bon van Vakantie Veilingen. Hele matige keus; voor- en hoofdgerecht keuze uit twee gerechten. Bijbetalen was mogelijk, maar bij navraag was dat 10,= pp, terwijl de gerechten nog geen 2 euro scheelden. Uiensoep was goed, fijne bediening. Aangezien er niets anders als dessert was dan ijs, hebben we koffie met appeltaart genomen. De taart werd niet in rekening gebracht. Al met al wat matig, ik bedenk me nog een keer...

6,5
  12. Wij komen vaker bij dit restaurant. Gezellig ingericht. Goed eten niet overdreven veel keuze. Genoeg om lekker te kunnen eten. Gezellig personeel. Kortom gewoon een goed en gezellig restaurant.

13. Laatst patat met snacks wezen halen (op aanraden van). Nou, 1x nooit weer. Vet, slap onsmakelijk. Ik heb het gewoon niet opgegeten, echt smakeloos en slecht klaar gemaakt. Jammer, de snackbar ziet er leuk uit, maar ja daar kun je niet van eten.

14. Ik schrijf hier de 1e recensie, vreemd want deze tent is mateloos populair.

Afgelopen weekend op uitnodiging met een gezelschap van zo'n 13 man wezen eten. We wilden eigenlijk naar een ander pizza restaurant, maar daar was reserveren lastig, gelukkig kon dit hier wel, we moesten alleen om 19:00 arriveren en om 20:00 de zaak weer uit zijn (hoezo gastvrij).

We konden allemaal kiezen uit het menu van 13,50 euro. Dit houdt in dat je een hoofdgerecht naar keuze (alle pizza's of pasta's) kan kiezen en 2 drankjes krijgt. Ik had een pizza salmone gekozen, deze was heerlijk en belegd met vergerookte zalm (althans zo ervaarde ik het, wellicht was het diepvries). De pizza was heerlijk, maar vrij dun, waardoor ik nog niet helemaal vol zat, maar de grote glazen cola maakte dat weer enigszins af.

De lange banken waar je aan zit, zorgen ervoor dat je niet van je tafel wegkan (of de hele tafel moet opstaan) en je dus ook niet 1,2,3 naar het toilet kan.

Waar we ons echt mateloos aan irriteerden was het personeel wat geen tot amper Nederlands spreekt. Ze praten grotendeels Engels en onderling Italiaans, waarschijnlijk was er een buslading personeel uit Italie overgekomen. Ook zaten sommige onder de tatoeages en 1 droeg tunnel oorbellen, hetzij met pleister erop, wat ook geen gezicht is!

Om de haverklap viel er een glas kapot en het was vrij rumoerig, desondanks toch lekker gegeten en gezellig uurtje gehad. De verjaardag hebben we thuis verder afgemaakt in een wat rustiger en gezelliger omgeving. Rond 19:30 stond er een immense rij binnen/buiten om binnen te komen en mensen moesten wachten op een tafeltje, dit zou ik dus niet zo gauw doen. Ik snap wel waarom, want het is lekker goedkoop en prima eten. Voor doordeweeks een prima aanrader.

15. fam. Van der Linden

Een zeer geslaagde avond. De gastvrouw was zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten was gemaakt van verse producten en dat was ook zeker te proeven, het was lekker en smaakvol. Kortom: een echte aanrader!

16. Gelukkig.. 'n doorstart in de weekends.. en nog steeds slechts smikkelen en smullen, schandalig lekker.. Wisselende weekmenu's met overheerlijke gerechten uit de verschillende Indonesische windstreken, daarnaast diverse soorten super-sate's van de houtskoolgrill en kersverse zalige sambals..
    Hoofdschotel 'n coba 2 met gisteren o.a. 'n tongstrelende Tongseng.. enak, zie verder m'n vorige recensies..
    Ja, topkokkie Esther (cs), verrukkelijk, terima kasih banyak dan sempai jumpa, bedankt en tot ziens..

En ik verheug me op de Nasi Rames binnenkort t.b.v. Lost Animals en in het kader van L'den stad van de smaak bij de kiosk van 'Grutsk' te verkrijgen toch..

17. Internationaal Middelburg

Afgelopen maandag hier met de familie uit eten geweest. We hadden van velen goede verhalen gehoord over deze zaak, ook minder goede, dan met name over de drukte in het weekend (toevallig stond er ook net een stuk in de krant over de overvolle zaterdag).

Gelukkig komt de maandag ons altijd goed uit en we hadden gereserveerd voor 18:30. Je komt in een vrij sfeerloze ruimte (soort concerthal) waarvan ze wel geprobeerd hebben er iets van te maken. De zaak was nu voor 1 derde vol, bij volle bak moet het er enorm rumoerig klinken. We kregen een aangename tafel aan de buitenrand, zodat je toch enigszins rustig zat. De verlichting is vrij sfeerloos. Hanglampen waar 1 zielig spaarlampje in zit.

We waren binnen, 2 uur onbeperkt eten, eerst maar even wat drinken halen. Ik verbaasde me over alle soort drank die bij de prijs inbegrepen zitten. Ook verse jus d'orange (betaal je gauw 3,50 voor een glas voor). Ik ben hier dol op en moest rijden, dus heb zo'n 6 glazen uit de (automatische) pers getapt, heerlijk.
    Ik had expres de hele dag niets gegeten, zodat ik me tonnetje rond kon vol eten.

Eerst een rondje voorgerecht, ik keek m'n ogen uit, wat carpaccio geprobeerd en andere hapjes. Volgende ronde, sushi, hier ben ik dol op, heb van alles een hapje genomen (vult helaas wel flink). Ook de oesters heb ik er een stuk of 6 van op, normaal betaal je voor dit als voorgerecht al 10 tot 15 euro. De sushi is niet zo lekker als bij de japanner, maar met wat sojasaus prima te eten.

De grill, bbq en wok zien er prima verzorgd uit. Wokken maak je me totaal niet blij mee, die heb ik links laten liggen. Eerst wat vis geprobeerd, redelijk standaard assortiment (zalm, slibtong) wat ik al vaak eet, maar ik heb dus maar zeeduivel geprobeerd en een grote gamba, uitstekend bereidt. De sausje voor de grill zag er wel wat smoezelig uit helaas. Je hebt ook een soort frituurhoek, waar je diverse aardappelgerechten kan vinden en groentes als bijgerecht. Wat ik dan weer jammer vind zijn die "standaard" dingen vd Chinees als nasi en bami. Ik was ook verbaasd hoeveel mensen dit opschepten, terwijl er zoveel andere lekkere dingen waren (waarschijnlijk komen die mensen vaak bij de Chinees en kennen ze dit).

Het saladebuffet is ook netjes verzorgd, vrij standaard, maar lekker voor erbij. Dan de BBQ. Een medewerker gedroeg zich vervelend, voelde zich helemaal de BBQ king. Ik irriteer me hier mateloos aan. Gelukkig was het vlees erg goed, ik had een rib eye en stukje biefstuk geprobeerd, uitstekend gebbqd.

Dan het dessert. Veel kant en klaar. Dit maakt het er echt niet minder lekker om, alles netjes verzorgd en lekkere soorten ijs. Ik zal al behoorlijk vol dus heb "slechts" 2 bordjes dessert genuttigd.

De 2 uur was precies lang genoeg. Ik was eigenlijk wel continue aan het eten en zat na 2 uur helemaal vol. De 2 dagen erna had ik dan ook geen honger meer haha. Er liep genoeg personeel rond die de vuile borden en glazen kwamen ophalen, zodat je tafel netjes bleef. Ik vraag me af hoe dit gaat in het weekend.

Wij vinden het restaurant zeker een aanrader (vooral voor groepen). We zijn niet fan van buffetten, maar dit is een buffetrestaurant 2.0. Het eten is zeer goed verzorgd, wordt continue bijgevuld en we hebben amper hoeven te wachten bij de buffetten, in het weekend zal dit zeker anders zijn, dan ga je niet voor je rust en zou ik ook flink gestressd raken van al die drukte (kinderen). In het artikel in de PZC stond ook dat je op de zaterdag zelfs buiten moet wachten vanwege de drukte, ik begrijp goed waarom, want je krijgt veel waar voor je geld en in Zeeland is dit een leuke aanwinst.

18. Op 7 september 2014, de dag van the Ride for the Roses het terras bezocht om te kijken of het iets is om onze Belgische fotovrienden (als groep) uit te nodigen voor een warme lunch. Het terras ziet er keurig, heerlijk overdekt en ruim genoeg uit om ons allen (plm 50 personen) te kunnen bergen. Keuze uit vele dranken (daar houden onze meest gepensioneerde vrienden van). Maar ik schrik van de beoordelingen hieronder. Wij hebben slechts een drankje genoten, dat ging goed!
    Jammer dat er (nog) geen website is van dit restaurant. Zierikzee is een heel gezellig stadje om eens een dag aan te doen en er heerlijk langs de havens en over de pleintjes te zwerven.

19. Eten is redelijk. Restaurant is mooi, maar heel rumoerig. Personeel is erg opdringerig, ze komen al vragen of je nog iets wilt drinken als je glas nog half vol is. Voor ons niet meer.

5,3
  20. Gisteravond overheerlijk gegeten met een groep van 8 vrienden. We hebben ons laten verrassen door de chef en dat mag hij vaker doen! Het personeel was aandachtig (ondanks dat het erg druk was) top! We komen snel weer!

21. Op uitnodiging van vrienden hier mee naar uit eten geweest. Enigszins met tegenzin, omdat de laatste 2 keren erg tegenvielen, maar goed het merendeel van mijn vrienden wilde hier naar toe.

Ik begon tegen mijn vrienden over de voorgaande keren en mijn eerdere recensies. Een vriendin van me vond dit wel een reden om tegen de gastheer te zeggen dat ik altijd recensies schrijf.

De zilveruitjes, plakjes worst en snoeptomaatjes stonden nog steeds klaar (armoede), nadat ze te horen kregen dat er een eet.nu recensent zat, kregen we ineens extra brood en pate. Laat ik daar nou net niet van houden, gemalen vlees bah, maar goed het was leuk geprobeerd en m'n vrienden vonden het lekker.

Verder het dagmenu sprak me niet zo aan, de hele kaart eigenlijk niet die al jaren hetzelfde is voor m'n gevoel. Dan maar eens wat simpels uitproberen. Ik had gekozen voor een hamburger, niet al te duur. Deze was goed van smaak en werd leuk opgedient op een soort houten bordje, alhoewel ik altijd m'n twijfels heb bij het opdienen op houten borden (hygiëne). Wederom vieze dikke vlaamse frites, daar maak je mij ook niet blij mee, maar ze waren te eten. Nog steeds die puntzakje die uit hun standaards vallen, ze blijven standvastig hierin haha.

De desserts waren ook nog steeds dezelfde. Ik heb maar weer een bordje met van alles wat genomen, dat leek me het lekkerst en was een goede, veilige keuze.

Ik zal uit mezelf hier niet gauw meer naar toe gaan en toch blijft het me verbazen hoe vol het elke keer weer zit.

22. p Lolkema

23. p Lolkema

24. Aziatisch Eindhoven

Ik ben al jaren lang klant van Soho en nu Fuso, haal wekelijks sushi en regelmatig een wok menu. Vandaag wilde ik voor een feestje sushi halen. Omdat ik wat meer sushi wilde hebben, heb ik bij binnenkomst aan de balie gevraagd naar de folder. Door de jonge dame aan de balie werd er gewezen op het plastic exemplaar dat op de balie geplakt is en dat ik daar een en ander op kon aangeven.

Omdat ik ook een wokmaaltijd wilde gaan eten en omdat ik een grote bestelling wilde plaatsen en even tijdens het opeten van mijn wokmaaltijd rustig wilde kijken wat ik voor sushi wilde bestellen, gaf ik als antwoord dat ik een folder wilde. Wederom werd ik gewezen op het plastic exemplaar op de balie.

Voor de derde keer heb ik gevraagd om een folder. Nu werd er door de dame een folder op de balie, over de plastic folder die op de balie geplakt is, neergelegd. Vervolgens begon de andere dame, die de mevrouw die me hielp begeleidde, me in mijn gezicht hard uit te lachen en riep me toe dat de folder hetzelfde was?

Omdat ik dus voor de vierder keer om de folder moest vragen en ik het erg vervelend vond dat ik uitgelachen werd heb ik letterlijk geantwoord: "Nu nog een keer anders ga ik weg." In plaats om me nu wel te helpen aan een folder zei de dame letterlijk "Nou, dan gaat u toch weg." Waarop ik dus maar gegaan ben.

Ik vind het wel erg jammer want ik kwam hier wekelijks, al jaren en zal nu op zoek moeten naar een andere toko voor mijn sushi en wok. Heeft iemand een tip?

25. Gisteren hebben wij hier met een wandelarrangement van Social Deal met 4 personen geweldig genoten. In éën woord "voortreffelijk". De sfeer, het uitzicht, vriendelijk personeel en speciaal het eten waar wij heel erg van genoten hebben. Een enorme étagère, met diverse warme en koude gerechten die allemaal overheerlijk waren. Een speciaal biertje was inclusief en dat voor de prijs van €11.50, onvoorstelbaar!!

Bedankt voor de gastvrijheid en wij komen hier beslist terug.

26. Heel goed snacks en een uitstekende en vriendelijke bediening. Heel enthousiaste mensen. Goede prijs kwaliteitverhouding

27. Vandaag een valentijnsontbijt laten bezorgen. In eerste instantie zag het er prima uit. Totdat we gingen eten zagen we al dat de houdbaarheids datum van de yoghurt vandaag de laatste dag was, de bruine broodjes en croissants waren oud en dus weg gegooid. Probeer al de hele tijd te bellen maar ze nemen niet op. Erg jammer van dit o zo duur ontbijtje. En natuurlijk het valentijns kaartje vergeten erbij te doen.

28. De sfeer van het restaurant is heel prettig en het eten fantastisch!

29. Zelf was ik al meer in de tram wezen eten en altijd goed gevonden. Nu ben ik met bestuursleden van onze vereniging wezen eten, en deze bestuursleden waren er nog nooit geweest, maar vonden alles ook oké.

Dus een compliment voor de kok, de bediening en de eigenaar. Wij komen zeker nog een keer eten.

Ada.

30. Chinees-Indisch Gendringen

Een goede maar kleine Chinees, eten is beter dan menig in de buurt en de service is super. Ik kom hier geregeld voor afhaal en ook dat is super snel en lekker van smaak.