Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 19998
4 19878
10 161976
  1. Prima gegeten! Hartstikke leuk bediend en geholpen, kom zeker nog een keer!

2. Ronduit dramatische ervaring. Het begon al bij binnenkomst toen wij door niemand ontvangen konden worden en dus eerst moesten wachten tot we onze gereserveerde tafel kregen. Vervolgens hebben wij weer een poosje mogen wachten om eindelijk een menukaart te krijgen.
    Toen we na het bestellen van ons voorgerecht na anderhalf uur nog niets hadden, hebben wij er wat van gezegd dat het absurd is om anderhalf uur te wachten op ons voorgerecht. Zo druk was het niet eens. Toen wij op onze aanspraak een veel te brutaal en ongemanierd antwoord kregen, hadden we er genoeg van en zijn we weg gegaan.
    Tot onze verbazing hoefden wij niet eens onze cola te betalen. Echt een grote vergissing om hier te gaan eten. Absoluut geen aanrader dit!!

3. Dit restaurant heeft een sfeervol interieur en professionele, vriendelijke bediening. Het eten was lekker, van vergelijkbare kwaliteit als andere all-you-can-eat sushi restaurants. Het enige minpuntje zijn de ramen, die zouden eigenlijk iedere week gelapt kunnen worden om de stijlvolle uitstraling wat meer te benadrukken (maar het restaurant bestaat natuurlijk nog maar kort).

4. Slechtste pasta van mijn leven gegeten: pasta pollo met roomsaus, net een bak water met stukjes pasta er in.
    Een pasta met kaas valt ook tegen. 25 euro weggegooid (ik kon beter een eitje bakken).

5. wim de Jong

Geweldig gegeten en ook de kinderen waren er weg van. Echt een aanrader.

6. Erg lang moeten wachten, terwijl de serveersters minstens 20 keer langs zijn gelopen. Onaardig personeel. Eten was wel lekker.

5,9
  7. Slecht geregeld en als een andere groep komt word je er zo "uitgegooid" en dat is nog netjes gezegd. Reserveren om 8 uur om half negen nog geen plaats. Ondanks dat het eten goed is knap ik hier op af.

6,5
  8. Na een uur kwam de bestelling van 40 euro laf en koud aan. Het was zo slecht dat ik het niet meer wilde eten en heb daarom gebeld om mijn beklag te doen. Na een matig telefoongesprek werd met veel pijn en moeite toegezegd dat het opnieuw wordt toegestuurd. Na een uur, niks.

Weer gebeld met de vraag waar het eten blijft. Het blijkt volgens de medewerker nogmaals "normaal dat als het druk is je anderhalf uur moet wachten en het eten koud aan komt, dat is niet onze schuld". Eerst moesten alle andere bestellingen afgewerkt worden en dan zouden wij opnieuw in behandeling worden genomen, de bestelling was nog helemaal niet opnieuw geplaatst. Wat is er mis met dit bedrijf?

Ik heb nog nooit in mijn leven zulke enorme arrogante mensen aan de telefoon gehad die de schuld aan de klant toeschuiven. Nooit bestellen hier.

9. Internationaal Axel

J W Bomhof

Lekker voor een goeie prijs in een mooi restaurant..

10. Online bestellingen komen nooit door. Zonder bericht wordt gewoon niets bezorgd. En als je hierover belt, krijg je ook nog eens zelf de schuld. Heel slecht!

11. Altijd gastvrij, je wordt onthaalt als een goede bekende. Bediening is vlot, correct en vriendelijk. Gastheer/vrouw is zeer alert en komt altijd even langs of alles naar wens is.

De sfeer is geweldig. Het eten is geweldig en betaalbaar, de porties meer dan toereikend!

Als je hier nog niet geweest bent dan mis je een heel mooi, lekker en sfeervol punt in het leven!

12. Super slechte ervaring! Vreselijke, koude, onpersoonlijke tent. Eten was lauw tot koud. Via Groupon gekocht maar zelfs dat is het niet waard. We zijn na een paar happen weggegaan en ergens anders gaan eten.

1,3
  13. Chris Hasselaar

Hebben er erg lekker gegeten. Sfeer is heel goed en gezellig. Het 10 gerechten menu is een aanrader.

14. Slechte bediening, eten half verbrand. 1 keer en nooit meer.

15. Zeer slecht... De helft aan eten niet gehad. Na meer dan een uur wachten, toch maar gevraagd. Nou, niks gekregen. Toen ben ik gaan klagen. Het personeel is zeer onvriendelijk, bijna onbeschoft... Mensen ga hier nooit eten.

16. Kwaliteit eten is matig. Bediening door gastheer is ronduit onbehoorlijk. Misschien eens een cursus er tegenaan gooien voor deze man?

3,4
  17. Kleine eetwaren Hattem

Nette zaak met lekker eten. De broodjes zijn goed, maar het fijnste zijn de pizza's.

18. Nederlands Utrecht

A.Veldhuijzen

In eerste instantie werden we geholpen door een ongeduldige mannelijke bediening die niet luisterde naar wat wij vroegen, we werden zelfs genegeerd. In tweede instantie werden we geholpen door een geduldige lieftallige blonde dame met een paardenstaart. Mijn advies: als u gastvrijheid wilt uitstralen neem dan alleen vrouwelijke bediening.

Het eten; ik heb kabeljauw besteld, dat was bij de eerste bestelling niet gaar. De bediening heeft het terug gebracht naar de keuken. Ze vroeg of ik een nieuwe kabeljauw wilde, ik had mijn twijfels maar de tweede keer moest het wel goed gaan. Helaas: de tweede keer was hij weer rauw.

Een 1 voor eten van kabeljauw die niet gaar is, is nog te veel. Mijn advies: serveer geen vis, dat is voor een echte keuken. Houd het simpel zodat het niet kan mislukken.
    Een 1 voor prijs / kwaliteit is ook veel te veel.

2,2
  19. Nederlands Stroe

Eten echt top, zeker een aanwinst voor de regio Barneveld. Borden en schalen voorverwarmd. Smaken top, ik had een xl rumpstake was inderdaad zacht. Wat kleine opmerkingen: kapstokken onhandig geplaatst.
    Ga dit restaurant zeker aanbevelen.

20. Lekker eten en een goede bediening, kortom een geslaagde avond.

21. Laura Hageman

Misschien prima voor afhalen maar om er te zitten met eten doen wij nooit meer. Twee weken terug geweest en na 1 1/2 uur kregen wij naar veel gezeur ons eten.

Vandaag voor de herkansing na 1x een drankje te hebben gehad nooit meer gevraagd naar drinken. Na 1 uur met 3 kinderen te hebben gewacht in de leeftijd van 1 tot 5. Opgestaan en weggegaan, uiteindelijk pizza's in een doos meekregen. Met een mededeling dat we dan maar niet met kinderen moesten komen eten. Dus omdat ik kinderen heb mag ik niet uiteten.

Dus wil je ergens zitten met vriendelijke bediening en kinderen, loop dan deze zaak voorbij.

22. Internationaal Leeuwarden

Dries Knol

Mensen die er voor ons een feestje van wilden maken. De entrecote was niet te overtreffen. Gewoon super!

23. Wat een slechte pizza's. Geraspte kaas en vrij weinig, tomatensaus niet lekker, geeft een plakkerige mondgevoel, ui was aangebrand. Kortom: van de 4 pizza's zijn er 4 halve in de prullenbak beland en als we niet zo'n honger hadden was er nog meer weggegooid.

24. Chinees-Indisch Lelystad

Vreselijk, bediening was slecht, kreeg hele drank over me heen gegoten. Wordt je niet blij van als je zeiknat bent. En eten was echt smerig. Vlees was taai, groenten bedorven, weinig keuze, sushi was droog en oud en lag niet eens in de koeling wat wel moet met rauw vlees. Deze tent moet dicht !

25. Kom er al jaren, vooral als ik in Den Haag moet werken maar ook als ik thuis (Delft) iets lekkers wil eten. Topzaak, alleen maar kwaliteit, goed personeel, houden zo!!

26. Nederlands Maastricht

Waardeloos. Super trieste inrichting, echtpaar die denkt dat ze samen een restaurantje kunnen runnen. Snackbar is nog beter. Hier echt niet eten, tenzij je plat wil liggen van het lachen over de bediening.

1,8
  27. E. Hofstede

Kerstbrunch, Restaurant Natuurlijk, Egmond aan Zee, € 24,50 p.p. Van 11.00 - 14.00 uur’ een ‘Kerstbrunch’: 7 volwassenen, 4 kinderen. En ja, wie verheugt zich daar nou niet op?

Om 10.45 uur melden mijn vrouw en ik ons al eerste in het dan nog lege restaurant. De anderen volgen na een klein half uur. “Wilt u ‘alvast’ een glaasje Prosecco of Cava?” waarmee door het woord ‘alvast’ de suggestie wordt gewekt dat dit bij de brunch inbegrepen is. Navraag leert echter het tegendeel. Maar vanwaar dan deze vraag zo geformuleerd? Als het er niet bij hoort kunnen we toch van álles bestellen…?

We zijn wat vroeg en enigszins verontrust speuren onze ogen tevergeefs naar de buffetten (die een brunch toch kenmerken) en waaraan we ons straks tegoed kunnen doen. Met een “Die hebben we niet” helpt een een aardige serveerster ons uit de droom, “ We brengen het bij u aan tafel, dan hoeft u niet te lopen” Nou, wij willen best lopen hoor!

Het is inmiddels 12.30 uur, en we zitten alweer op de helft van de ‘brunch’. Wat gaat de tijd toch snel! Alleen: niemand van alle aanwezigen heeft ook nog maar iets te eten gekregen en ik maak dat kenbaar aan de serveerster.

Niet lang daarna worden 7 wijnglazen geserveerd, met daarin een laagje van 3 cm (!) heldere bouillon/soep met enkele champignons. Wow! Een op zich leuke presentatie die ik zelf nog niet eerder had gezien. Na anderhalf uur wachten, en nadat we collectief een beroep op de medewerking van het zoutvaatje hebben gedaan worden onze smaakpapillen dan eindelijk geactiveerd en vallen we aan op onze 3 cm soep.

De ‘Kerstbrunch’ arriveert: 3 zéér bescheiden gevulde etagères voor 7 volwassenen. Van de tafel waar 3 gasten het met één etagère het moeten doen, klinkt het over en weer: “‘Nee, neem jij maar”. “Nee joh, neem jij dat maar, dan neem ik wel dit ”.

Elke etagère bevat slechts enkele stukjes vis, wat plakjes vleeswaren en kaas, brie, twee stukjes quiche. De kwaliteit is overigens prima, maar zó weinig. Het geheel wordt gecompleteerd met 3 mandjes elk gevuld met 2 slappe bolletjes, sneetjes heerlijk kerstbrood, en uitgedroogde sneetjes bruin en wit supermarktbrood en waarvan de laatste ook als toast of schuurspons gebruikt kan worden.

Géén salades, geen énkel warm gerecht, géén dessert, en zelfs geen chocolaatje is ons deel. Huh? Het is toch een (kerst)brunch?! Op de vraag aan de aardige serveerster of dit het is antwoord zij bevestigend met de toevoeging dat bij bestellen niet de bedoeling is. Hiermee moeten wij het dus doen, zij het dat wij dan nog mogen kiezen uit (karne)melk, koffie of thee. Nee inderdaad, geen Jus d’ orange, die is niet inbegrepen (al wisten we dat overigens van te voren).

Omdat er voor vier volwassenen twee etagères waren, en voor de andere drie volwassenen maar één, werd er later na enig aandringen alsnog een bordje met wat extra zalm gebracht. Tegen onze verwachting in stond dit niet op de rekening. Ronduit beschamend is de € 5.50 die wél op de rekening werd opgevoerd voor een flesje water van 72 cl.

Niet alleen deed de ‘Kerstbrunch’ ons totaal niet in de kerstsfeer komen, ook de entourage en decoratie droeg daar niet aan bij: geen kerstboom of zelfs maar kerstdecoratie, geen lichtjes of wat dan ook wat ons deed denken aan Kerstmis…

Conculsie:
    - misleid door het woord ‘Kerstbrunch’, zelfs het woord ‘Brunch’ is niet van toepassing. Dit was een gewone lunch
    - bedroevend (weinig) eten voor € 24,50
    - anderhalf uur wachten (om de gasten niet inbegrepen consumpties te laten bestellen?)

Als dit het culinaire feestprogramma is op Kérstmis van Restaurant Natuurlijk, dan wagen wij ons de rest van het jaar maar niet aan wat de reguliere keuken dan voorschotelt.

Of wij dit restaurant aanbevelen? Natuurlijk niet!

28. Vegetarisch Groningen

Super eten! Een bord vol variatie!!

29. Op Valentijnsdag werd in het restaurant alleen carnavals muziek gedraaid. Voor ons een goede reden om binnen de 20 minuten weer buiten te staan.

30. Huiskamerrestaurant Groningen

Gerechten eentonig van smaak. Te zout. Porties klein, geen extra's bij het hoofdgerecht (zoals salade).