Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20016
4 19890
  1. Ben er al een paar keer geweest en ik ben er altijd tevreden weer weg gegaan. Het is er kindvriendelijk en de service is goed. Een echte aanrader is dan ook de wagyu burger, is een topper, foto bijgevoegd!

2. Donderdag 11 juni 2015 samen met mijn zoon hier gegeten. Een prima keuze! Lekker buiten zitten, prima service, gastvrij, meedenken in dieetmenu.

Het eten was heerlijk en zorgvuldig bereid. De prijs is prima in verhouding.

Kortom: een aanrader om er even iets lekkers tussendoor te eten of wat langer te tafelen! We komen er zeker terug.

3. Pannenkoekenhuis Vierhouten

Francien

Hier met 5 vriendinnen pannenkoeken gegeten. Hartig en zoet ze waren erg lekker. Als toetje een sorbet en daarna een heerlijke koffie. We hebben op het terras in het zonnetje gezeten. Mooie omgeving. Voor de kinderen veel vermaak en een speeltuin.

4. M.

Prima bediening, lekker gegeten, hygiënisch, vriendelijk en snel en het eten was vers en prima. Ook voor de kinderen een prima gelegenheid, een leuke speelhoek. Wij komen hier graag!

5. Kleine eetwaren Heemstede

mevr.v.Gasteren

Wat is jullie terras prachtig geworden. Vergeet niet de bakjes water te geven. Kom volgende week zondag met 2 amerikaanse kleindochters, die willen dolgraag met oma poffertjes bij jullie eten.

6. We hebben er paling gegeten en die was gewoon zwart aangebrand, Toen we meer dan de helft lieten staan was het antwoord "zo is die altijd". Aangegeven dat we daarmee niet akoord gingen was het antwoord "we hopen U nooit meer te zien". Ik klaag zelden of nooit maar dit was echt te gortig!

2,9
  7. mw. Eggink

Behoorlijk lang moeten wachten op onze bestelling. Tafels vol gepakt met leeg servies, terwijl gasten al weg zijn. Achter toonbank staan elkaar een high five geven is belangrijker dan een schoon, verzorgd terras. Broodje warme beenham was droog, ontbreken van een dressing als honing mosterd?

6,3
  8. Martin & Odiel (Rijen)

In vier woorden, crimineel wat een patat!

Voor ons al 35 jaar.

9. Zeer teleurstellend, verwacht toch echt dat ze een beter broodje gezond kunnen maken dan mijn dochter van 11!!! Maar dit blijkt dus niet zo te zijn: oud droog brood met een blauw ei en ham en kaas van de Sligro erop gekwakt, geen dressing of iets wat de boel op smaak zou kunnen hebben gebracht. "Inspiratieloos" Komen hier nooit meer terug. Geen passie voor eten!!!!

3,4
  10. Spare ribs besteld hier maar zelden zo slecht gegeten! De bezorging was op tijd en het eten was warm. Maar wat een slechte kwaliteit vlees niet gaar en vol vet! Schande en zonde van mijn geld! Bah

2,9
  11. Zuid-Amerikaans Tiel

S.Khalil

12. Geachte gast,
    Op 1 juni hebben wij de exploitatie van restaurant "De Hongerige Wolf" weer zelf opgepakt. Nadat wij het restaurant van 1992 tot 2001 zelf hebben gerund hebben wij het tot 1 juni 2015 aan diverse uitbaters verhuurd. Wij willen graag weer laten zien dat wij weer alles tot in de puntjes verzorgen en hopen daarmee weer de zelfde naamsbekendheid op te bouwen die wij in het verleden hadden, toen de naam "De Hongerige Wolf' gelijk stond aan kwaliteit. Wij hopen dat alle gasten die onderstaande reacties hebben gegeven nog een keer bij ons komen om te laten zien dat wij het verschil maken. Wij zijn namelijk pas tevreden als u met een voldaan gevoel en een glimlach de deur uit gaat. Zowel het "Wolvenbuffet" als onze a la carte menukaart zijn compleet vernieuwd en aangepast aan het kwaliteitsniveau dat wij wensen. Wij hebben nog vele plannen met het bedrijf en zullen het komende half jaar gebruiken om die te realiseren.
    Familie Thonhauser

13. ME

Op zich zijn de broodjes wel oké, maar voordat je het broodje hebt is de kans groot dat het avondeten al thuis op tafel staat. Het is niet te geloven hoe lang je hier moet wachten. Sterker nog, terwijl ik deze recensie schrijf ben ik al 55 minuten aan het wachten. De lange wachttijden en het inefficiënt werkethos zorgt ervoor dat ik hier geen broodjes meer zal halen. Het zelf oogsten van graan, verwerken tot brood is een stuk sneller.

Helaas moet ik nu gaan zonder broodje want mijn pauze is voorbij. Jammer hoor.

14. Woensdagavond 10 juni heerlijk op het terras gezeten bij café Sint-Jan. Veel keuze op de kaart en uiteindelijk gekozen voor het weekmenu. Lekker mals vlees. De sfeer is erg gemoedelijk en de bediening was heel aardig. Voor herhaling vatbaar!

15. Ruim 30 minuten wachten voor een simpele bestelling klaar is omdat het vet werd verschoond. We waren de enige klant, maar ons werd niet verteld dat het zo lang zou duren. Ondertussen werd het meisje dat ingewerkt werd verschillende keren door een totaal verveelde collega terecht gewezen. Het was helaas ook niet gelukt de patat extra door te bakken. Kreeg het meisje ook weer een vermaning voor. Opnieuw werd aan ons niets gezegd terwijl dus duidelijk was dat de bestelling niet zoals gevraagd geleverd werd.

2,4
  16. Lekkere spareribs en puntzak friet en je dag kan niet meer stuk!

17. Gisteren het terras bezocht bij La Cloche. Na een aperitief wilden we, onder andere, een cola zero bestellen. Dat had men niet. Als dat niet beviel konden we beter bij de buren gaan zitten zei de ober. Op mijn vraag of zijn baas hier ook blij mee zou zijn, liep hij gehaast weg. Ergo vier klanten minder die elders zijn gaan eten en nooit meer terug komen!

18. tex

19. Jan van Rooij

Ik was gisteren t.g.v. onze 45ste huwelijksdag bij u te gast. En, zoals ervaren bij eerdere gelegenheden was het weer voortreffelijk. Prima diner, keurige bediening. Bij afrekening mochten we nog profiteren van een meevaller. Wij willen u, ook speciaal uw personeel, een pluim toesteken voor gemeende vriendelijkheid. Komen zeker terug.

20. Chinees-Indisch Colijnsplaat

Heerlijk gegeten hier. Restaurant valt niet echt op, lijkt meer een cafe. Kip kerrie en kou lou yok, een grote loempia en ijs als lunch, lekker eten voor weinig geld! Doen!

21. Ot Leendertse

22. Klaas Dijkstra

Gisteren zouden we uit eten. We staan op een vakantiepark op de Veluwe en zijn niet bekend in de omgeving. Nadat we eerst naar een afhaalrestaurant waren gereden, besloten we naar een gezelliger locatie te zoeken. De recensies op eet.nu waren lovend, we hebben de TomTom dus ingesteld op Delphi. Als Friese plattelanders is het wat een vreemde rijderij in een stad als Arnhem, maar uiteindelijk was het gestuntel in het verkeer het zeker waard. We werden gastvrij ontvangen, het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht (tweepersoons Symposiumschotel) was perfect, we konden hem niet eens helemaal op, en van het dessert was echt iets gemaakt. Niet snel twee bolletjes ijs met een klodder slagroom. Het is aardig aan de prijs, maar al met al was het de centen zeker waard. Tot nog toe de beste Griek waar we hebben gegeten. Service was prima, niet opdringerig. De recensies op eet.nu bleken in dit geval dus een prima graadmeter!!

23. Trudy Childs

Vanaf het begin dat deze zaak is overgenomen door de huidige eigenaar, kom ik hier regelmatig, het is altijd een klein feestje. Het eten is altijd goed, de bediening zeer vriendelijk, en het persoonlijke praatje van de eigenaar aan de tafeltjes geeft je het idee dat je altijd welkom bent. Ik heb in de afgelopen jaren nog geen negatieve ervaring opgedaan. Ga zo door.

24. Geweldige Ladies' Night gehad. Veel lol, gezelligheid en heerlijk eten! Dikke pluim voor het enthousiasme en de flexibiliteit van de medewerkers van dit eetcafe!

25. Sfeervol, uitstekende haring, een echte buurt viskiosk. Ben zelf een echte ijmuidenaar, dus dat zegt wel wat.

26. Internationaal Woerden

annemieke

Ik heb nu twee keer bij lokaal geluncht. Superlekker vond ik het. Op dit moment, voor mij, favoriet in woerden. Het is nog erg rustig, dus kan de sfeer geen vijf sterren geven maar hoop dat dat nog komt!

27. Nederlands Goes

Slechte ervaring. Zeer lang wachten. Eten van matige kwaliteit. Meloen met ham: heel veel groenvoer, weinig meloen en zoeken naar de ham. We hebben zolang moeten wachten dat iedereen het zat was. Tegen onze gewoonte zijn we zonder nagerecht vertrokken.

2,8
  28. De volgeschreven muren komen hier letterlijk en figuurlijk op je af. Setting is erg krap, waardoor personeel moeilijk manouvreert door het restaurant. Het eten kwam telkens vrij laat, en drinken werd ook onvoldoende aangeboden. Terwijl zo'n AYCE-restaurant hier juist de omzet vandaan moet halen, gemiste kans. De sangria was lekker trouwens :)

Het eten was oké. Vaak wel vettig en rijkelijk ondergedompeld in saus. Het personeel was zeer wisselend van vriendelijkheid. Met name de wijze waarop wij te horen kregen dat een bestelling op 1 viltje geschreven moest worden (met 8 man!! wat niet pastte) had niks met klantvriendelijkheid te maken.

Nee, helaas voor mij was dit eenmalig.

29. Tummers

Voor 07 juni 2015 hadden wij, mijn vrouw en ik, een afspraak voor een voucher-wandel-arrangement geboekt. Bij aankomst bleek de administratie niet op orde te zijn. Aan de wandeling om Vijlen in de natuur was niets mis, behalve dat de wandelroute uit 2012 bleek te zijn. Dit was bij de erkenning van afslagpunten wel te merken. Velen raakten de weg kwijt! Bij aankomst in de taverne hebben wij een broodje ham en forel besteld. Dit viel tegen omdat brood veel te hard en misschien wel te oud was om met mes en vork te consumeren. Evenzo het ijs, veel te hard. De bediening brak haast hun polsen bij het opscheppen ervan. Al bij al geen aanrader wat betreft de verzorging in de taverne en wandeling. Familie Tummers, Simpelveld.