Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20013
4 19889
  1. Heerlijk gegeten op een gezellige locatie!!!

2. Een aantal keer wezen eten bij jullie de afgelopen week. Ondanks de drukte en hectiek super service en niets is teveel voor het personeel. Eten ook goed. We komen zeker terug ook al moeten we vanuit Leerdam komen!

3. Huiskamerrestaurant Amsterdam

We zijn hartelijk ontvangen in Marta's woning met een glaasje port. We hebben samen met een andere groep genoten van een heerlijk thuis gemaakt diner in de woonkamer van onze thuis chef Marta. Withlocals is een geweldige manier om andere mensen te leren kennen! De sfeer tijdens de avond was top, er werd veel gelachen. Marta heeft ons echt verwend met het eten en de heerlijke wijnen. Ze is een geweldige gastvrouw.

4. Vivonne

5. Het eten was super lekker! En de service was ook super, de sfeer is super gezellig en je voelt je er op je gemak. Elke keer als we komen eten is de kwaliteit super, echt een aanrader!

6. Ko Augustijn

Constante hoge kwaliteit. Deskundig advies. Vlotte-, uiterst vriendelijke bediening. Gezellig. Geweldig terras onder de bomen. Rustig gelegen. Altijd parkeergelegenheid in de buurt.

Restaurant Rosmolen maakt het verschil tussen ”je voeden” en ”eten”. ”Je voeden” met een snelle hap kan overal. ”Eten” vergt tijd. Wij houden van eten!

Als globetrotters heeft het filmteam van AVP de gastronomie wereldwijd ervaren. Van een snack bij de benzinepomp, lokaal eten in de vreemde, tot chique eten in vele sterren restaurants. Juist die brede ervaring met locale- en streekgerechten maakt het mogelijk tot vergelijken en beoordelen. Restaurant de Rosmolen verkeert in de hoogste regionen qua prijs/kwaliteit.

Alles vers en zelf gemaakt. Geen potjes!

Voor de degenen die niet alles lusten, geen keuze kunnen maken of zelfs de meest exquise gerechten standaard zorgvuldig ontleden en ontdoen van alles wat niet onmiddellijk wordt herkend is het nabijgelegen restaurant Frascati. Kleine hapjes van een zeer breed assortiment. Voor een vaste prijs onbeperkt eten.

Twee absolute aanraders onder dezelfde paraplu.

Ko en Ria Augustijn
    www.augustijnvideoproductions.nl

7. We hebben weer een heerlijk verblijf gehad bij Nol en Henny en komen er zeker terug. De garnalen spies was super lekker en de tournedos zalig. Fijn is het dat je zelf het gewicht van de tournedos mag bepalen. En smorgens kwamen we na half 10 voor het ontbijt, was geen enkel probleem...de krentenbol met kaas en de verse sinaasappelsap kwamen in een mum van tijd. En zo leuk...we mochten het Kozakkenveer zelf even sturen. We gingen met de hotelfietsen naar de overkant en hebben daar heerlijk in het natuurgebied gefietst. De kamer was prima, schoon, met een adembenemend uitzicht, het bed goed. We kunnen niet wachten om weer naar IJsselzicht te gaan.

8. Nederlands Sluis
  9. Erg goed vers gesneden patat, berenklauw met heerlijke uienringen.

10. Afgelopen maandag heerlijk gegeten met mijn ouders in Callantsoog bij de Foyer. Via deze app hebben we gekeken waar we in Callantsoog konden eten en waar de mogelijkheid was om glutenvrij te eten voor mij. Op deze manier kwamen we dus uit bij De Foyer. Al het personeel wat bij onze tafel kwam was op de hoogte van mijn allergie en er werd goed rekening mee gehouden. Wij hebben alle drie heerlijk vis gegeten en een toetje na gehad. Ik heb ook geen reactie gekregen van het eten. Dus kort gezegd: alles was prima voor mekaar!

11. Het personeel was vriendelijk maar niet geheel professioneel. (Bestelde drank werd als 1 berg op tafel gezet in plaats van bij persoon geserveerd.) Sushi was prima, maar voor een eetgelegenheid dat zich profileert als sushi & grill erg weinig keuze. Ook was grill niet echt grill. (Ik lees nu in andere recensies dat er een kaart zou zijn? Niks van gezien!) Interieur is compleet versleten. Het leer is compleet van de banken af of hangt nog half aan elkaar. Ik heb prima gegeten, zeker voor de prijs van de deal, maar kom hier niet terug.

3,3
  12. Wij komen hier al jaren, de beste Griek in Groningen en omstreken. Ruime porties en zeer goede kwaliteit! Ook is de bediening zeer gastvrij.

13. Lekker eten voor een redelijke prijs.

6,7
  14. D&T Donkers

Hartelijk ontvangst, zeer goede bediening (harde werkers!), heerlijk gegeten, en super! service. Bedankt voor de fijne avond!

15. Goed eten, maar belachelijk als je voor €43,- besteld dat je voor een plastic bordje €0,20 moet betalen.

16. Aziatisch Ede

Ik heb hier met mijn zoon gegeten en die vond het bestellen op een tablet geweldig. De sushi vond ik zelf niet geweldig, de sushi kwam vaak ook niet overeen met plaatje. Je kunt hier wel lekker vlot eten.. De dingen uit de frituur prima.

17. Wij hebben super genoten van een uniek avondje uit! Er is veel variatie tussen gerechten en de één nog lekkerder dan de andere. Wij konden er geen genoeg van krijgen! Dit was echter geen probleem, want het concept is all you can eat. Echt genieten dus! Ook de klantvriendelijkheid staat hier voorop! Je wordt als klant echt gewaardeerd en je voelt hier de passie en liefde voor het vak. Wij zullen in de toekomst zeker nog eens terug gaan naar Texas Rooi. Echt een aanrader dus!

18. Nederlands Vledder

Lekker gegeten, maar gezien de beoordelingen had ik er meer van verwacht. De tomatensoep vooraf was lekker. De spareribs/kippenvleugels goed, maar niet speciaal. Ze waren naar mijn smaak te licht/nauwelijks gekruid. Tussen voor- en hoofdgerecht zat bijna drie kwartier. Dat vind ik niet zo prettig. De "koffie met lekkernijen" was redelijk. Koffie was goed, maar de lekkernijen leek jammer genoeg op kant en klaar supermarkt spul. Personeel was wel heel erg vriendelijk :)

19. Waardeloos! Bediening door denk de eigenaar zelf, onbeschoft gewoon. Kinderstoel moesten we zelf maar pakken, had hij geen tijd voor.. Had amper klanten. Zag er onverzorgd uit en was niet netjes in zijn manier van aanspreken. Uiteindelijk drinken betaald en gegaan. Daar ga ik niet eten!

20. D. van der Ham

Grandioos restaurant! Heerlijk, goed eten voor billijke prijs. Vriendelijk en deskundig personeel, echt een aanrader!

21. Wij hebben hier vanavond gegeten met drie volwassenen en vier jonge kinderen.

Het eten was redelijk tot goed. De bediening had een alles behalve vrolijke uitstraling. We vroegen aan een serveerster of het mogelijk was om op het terras twee tafels aan elkaar te zetten. Zij gaf aan dat dit wel kon en toen we een tafeltje optilden kwam de bedrijfsleidster naar buiten om aan haar te vragen waar we mee bezig waren: "dit is dus één keer maar nooit weer", je zag de serveerster klein worden.

Ons zoontje van 2 speelde met losse stenen die in de tuin lagen waarop hij door de bedrijfsleidster werd gecorrigeerd "die stenen zijn niet om mee te spelen ze moeten blijven liggen".

Een glaasje water voor de kinderen bij het eten behoort niet tot de mogelijkheden "dat serveren wij niet", jammer als je voor ruim 150 euro besteedt. Nagenoeg geen groente of rauwkost bij het eten en de desserts waren zeer summier.

Het is een prachtig plekje en het eten was zoals gezegd redelijk tot goed maar de weinig vriendelijke houding van de bedrijfsleidster (die zij aan de serveersters lijkt op te leggen door ze openlijk te corrigeren en te instrueren met wat ze wel en niet mogen zeggen) maakt dat wij ons niet welkom en op ons gemak voelden.

De volgende keer fietsen we hier mooi voorbij en ook bij vrienden en familie zullen wij deze gelegenheid niet aanraden; eerder afraden.

22. Spareribs die we ingebed in een arrangement hadden besteld bleken bij nader inzien niet beschikbaar. Toen we aangaven dan weer verder te kijken en aanstalten maakten om te vertrekken, bleken ze toch beschikbaar. "Ergens gevonden onder in een laadje..." volgens de nauwelijks verstaanbare serveerster.

We hadden weg moeten gaan, maar waren dan een legendarische wanprestatie misgelopen:
    Patat en aardappelen beiden gefrituurd op halve kracht en daardoor veel te vet. Sausjes zonder smaak (dus zelfs geen Remia) en van een bedenkelijke consistentie. Salade die niet is aangemaakt, en van een basis salade (besteld) op eigen initiatief van serveerster is veranderd in een Griekse salade!

Op het damestoilet ontbrak wc-papier; bij de heren was de rol handdoekpapier op. De dames waren toch beter af, want daar was om onduidelijke redenen in elk geval nog een fiets geparkeerd.

Het afwikkelen verliep in stijl. De pinmachine was door een plaatselijke storing uitgeschakeld. De serveerster had na het aanhoren van onze klachten, besloten ons een korting te geven, door een van drie sausen niet in rekening te brengen. Wel probeerde ze ons twee keer de eigenhandige geupgrade salade te laten betalen.

We hebben vast nog niet alles gemeld, maar mensen: Als je op zoek bent naar uniek cabaret, bezoek dan dit steakhouse... En zorg voor voldoende norit...

1,5
  23. Els Bartelds

Je gunt iedereen toch het voordeel van de twijfel. Vandaar dat wij vanavond hadden besloten om toch nog één keer bij eetcafé Tinus te gaan eten. Helaas, het viel tegen.
    Na een uur werd de soep geserveerd en na bijna twee uur werd de hoofdmaaltijd geserveerd. Verder was de biefstuk lauw en de frieten melig! Achteraf bleek dat de kok ziek was en er veel gasten waren. Vandaar dat het zo lang duurde voordat het eten werd geserveerd. Dit is dus echt de laatste keer dat wij bij café Tinus hebben gegeten.

24. Internationaal Wolvega

Prima gegeten! In één woord een fantastische carpaccio vooraf en zalige spareribs als hoofdgerecht. Heerlijk gekruid en botergaar. Het eten werd vlot geserveerd met korte pauzes ertussen. De obers waren bijzonder vriendelijk, professioneel en service gericht. Ik ga hier zeer zeker weer snel een keer eten.

25. Slechte service. Maar dat is niet zo vreemd. Er is geen stabiliteit qua personeel en de eigenaar heeft totaal geen affiniteit met de horeca. Dus ik zie dan ook geen verbetering.

26. Een week vakantie op het park, en 7 avonden gedineerd in het restaurant, waar we warm en hartelijk werden ontvangen door de medewerksters. Wij hebben er genoten van al het goede uit de keuken, waar vooral de verse vis bij ons in de smaak valt, die snoekbaars is om je vingers bij op te vr.ten, zo lekker. Het grilbuffet mag er ook zijn, volop keuze, en het grillen van vlees of vis word vakbekwaam voor je gedaan, dan kan het niet fout gaan, en heb je uitstekend te eten. De medewerkers van de bediening en keuken zijn vriendelijk en gastvrij en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.Tel daar de heerlijke gerechten, en de prachtige omgeving bij op dan blijf je terug komen. Wij zijn de honderd allang gepasseerd. vgr

27. Lekker eten en een leuke en prima service.

28. danny beernink

29. danny beernink

De beste frieten van Gelderland, lekker krokant en een heerlijke smaak. Ook de zelfgemaakte bamiballen en nierbroodjes zijn heerlijk. Top top

30. Anja Vereijken

Gisteravond na reservering gearriveerd op een bomvol terras. Na enige tijd werd onze bestelling drank opgenomen. Na een half uur nog geen drankje noch ober gezien. Bij een serveerster nagevraagd, vervolgens kwam de ober aangesneld en meldde dat hij het gewoon vergeten was. Kan gebeuren. Na 50 minuten was 'onze' ober nog niet geweest om een bestelling voor het eten op te nemen en hij leek onze blikken te negeren. Ondertussen zagen wij om ons heen dat niemand iets te eten had! Wij gingen zelf binnen navragen wat er aan de hand was. Blijkbaar gevalletje te veel klanten aangenomen, iedereen de dupe. Wij moesten nog 20 minuten wachten volgens de bedrijfsleider(?) voordat wij het eerste gerecht konden verwachten. Dat was 1 uur en 10 minuten nadat wij gearriveerd waren! Een volgend gerecht zou ook weer 20 minuten op zich laten wachten. Wij zijn vertrokken, kregen de drankjes als troost gratis, maar wij komen zeker niet meer terug totdat er iemand de zaak komt leiden.