Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20011
4 19889
  1. Afgelopen weekend gegeten bij Vandaag. Dit was de laatste keer voor ons. Het restaurant was vies en smerig. De vloer plakte aan alle kanten, vieze borden en bestek en lauw eten. Hierdoor was ons eetlust al verpest. We hebben altijd goed gegeten bij Vandaag, maar de laatste tijd zijn ze erg bergafwaarts gegaan. Het interieur verdient ook een metamorfose. Zonde van de dik 30 euro p.p.

1,5
  2. Internationaal Almere

Heerlijk gegeten, voor elk wat wils. De stoofpot rundvlees zó lekker!

Prettig bediening, erg vriendelijk allemaal.

We komen terug, thanks!

3. Mooi plekje in Zwolle met mooi terras. Bediening is oké als het rustig is, wanneer het drukker wordt zeer chaotisch. Meer dan een half uur met leeg glas gezeten, als je een seintje wil geven zwaaien ze doodleuk terug en lopen door. Als je dan eindelijk wat besteld hebt krijg je een biertje dat helemaal is doodgevallen.

Iets meer respect voor de gast en voor hunzelf zou het allemaal een stuk prettiger maken om nog eens te zitten.

5,9
  4. ingrid en marianne

Vanmiddag gezellig gezeten in de tuin. Mango-gebak en tosti waren erg lekker. Gezellige bediening.

Echt een aanrader! Een pluim voor deze jonge ondernemers.

5. West-Europees Goes

Wij zijn bij Le Beau terecht gekomen via de Gift For 2 Bon die wij hadden gekregen. Wij werden hartelijk ontvangen en konden tot onze verbazing uit dezelfde gerechten kiezen die andere gasten ook konden kiezen. Met een bon is dit vaak niet het geval.

We hebben heerlijk gegeten, alles prachtig opgemaakt en ze maken er wat extra's van door steeds aan tafel brood aan te bieden en sauzen en olie's over de gerechten te schenken die al op tafel staan. Bovenop de kwaliteit en mooi opgemaakte borden, maakt dat echt dat je je welkom voelt en dat je in de watten wordt gelegd.

De prijs/kwaliteit verhouding is echt perfect, waardoor wij echt nog wel eens terug komen! Jammer dat het zo afgelegen ligt tussen de appartementen en bedrijven, het zou een geweldige toevoeging zijn voor hartje centrum!

6. Leuke zaak in het prachtige kerkdorp Geijsteren. Je zit er leuk voor op het terras, of opzij onder de aanbouw.

Prettige bediening, ad rem en goed overzicht. Ze hebben duidelijk plezier in hun werk.

Fijne kaart, lekkere wijntjes.

Kortom, gewoon kei goed.

7. Aijiththan

Vertaal van English naar Nederlands

Im am a Srilankan boy born in the Netherlands and living with my parents in Limburg.

I've heard of an Indian restaurant in Eindhoven and I was pleasured to here so. Me and my Parents went to Sri Ganesh and the first impression we had was the nice ambiance, it feels like you are in a dream.

We were welcomed by a man (The owner) and his daughter.
    We ordered a Masala dosa and got a nice silver plate with a big masala dosa and three different curries. It tasted lovely and we ordered one more. Of course we drank the indian speciality ''Mango lassi'', the mag lassi of Sri Ganesh is in my opinion the best in the Netherlands. We finished our meal with a typical indian sweet dish ''Kheer'', it was delicious!

Me as a Srilankan advice you all to visit this restaurant and also for the Dutch people it may be a nice way to taste the food from India/Sri Lanka.

8. We waren al een tijdje niet meer langs komen fietsen, maar waren aangenaam verrast. Ruime fietsenstalling, met oplaadpunt voor e biker. Ruim terras, waar je rustig kunt genieten van je hapje en je drankje. We hebben nog geen pannenkoek gegeten, maar de broodjes en de salades die we tot nu toe gegeten hebben zijn ambachtelijk bereid, met verse ingrediënten. Gewoon erg lekker. Top bediening.

Als wij een rondje Brabant fietsen, dan gaan we voortaan aan bij 't Genot in Vierlingsbeek.

9. André van der werf

Fiskhuske is een ware aanvulling voor de stad Leeuwarden. De authentieke sfeer gecombineerd met een geweldige locatie en een mooie kaart toont aan met hoeveel liefde en bedachtzaamheid deze zaak wordt gerund. Een echte aanrader voor zowel een lekker drankje op het terras als een heerlijk visje van topkwaliteit!

10. Zonnige dag, terras zat aardig vol. Bestelling werd snel opgenomen, en de drankjes werden vrij snel uitgeserveerd. Helaas is het bestelde broodje met kip nooit uitgeserveerd. Ik ga ervan uit dat de ober het overzicht miste, want er klaagde meerdere gasten over hun niet bezorgde bestelling. Mijn trek was in ieder geval over, heb mijn drankjes betaald, en ben naar een andere gelegenheid in de buurt gefietst, waar wel service geboden werd.

2,3
  11. Shady Shehata

12. Drie uur op 5 pizza's moeten wachten. Zouden steeds komen maar vervolgens waren ze nog niet eens de oven in. Ze wilden in eerste instantie niet eens wat van de prijs af doen. Na lang wachten kregen we een hele taaie pizza. Nam je een hap uit het midden hoorde je het deeg gewoon kraken in je mond.

Nooit meer!

13. Rob polman

Top locatie, eten word er hip op een plank geserveerd. Bediening, altijd een prima sfeer. Mooi terras.

14. Jo

Deze (formule) kookt voor een goed doel en is enkele weken per jaar open en de locatie wisselt steeds

15. Jo

Is tegenwoordig een Burger King

16. Snackbar Groningen

Jo

Zit andere Formule snackbar op deze locatie

17. Jo

Is tegenwoordig een Febo

18. Elianne Faber

19. Jo

20. Jo

21. Nederlands Groningen

Jo

22. Chinees-Indisch Veldhoven

Wij komen hier regelmatig omdat we vlakbij wonen. Het Is een type Chinees voor iedereen, dus voor de Nederlanders met de door hun gewenste gerechten als: foe yong hai, tjap tjoi, babi pangang, maar ook zeker voor de doorgewinterde Chinees. Mijn vrouw is geboren en getogen in China en eet hier graag.

Wat wij sowieso altijd bestellen en wat volgens mij niet op de kaart is, is gestoomde witvis in sojasaus met gesnipperde bosui, deze is overheerlijk! Iedere keer als ze deze naar onze tafel brengen en aan onze tafel komen fileren, zie je de mensen om ons heen, die aan de babi pangang met kip saté zitten met open ogen kijken, lol.
    Houd er wel rekening mee dat het iets langer kan duren voor je eten komt als je deze vis besteld, deze word namelijk langzaam gestoomd zoals het hoort. Maar ik verzeker je dat je nog nooit zo'n heerlijk zachte vis hebt gegeten. En deze is altijd zonder die kleine graatjes. En de prijs wordt op gewicht bepaald en Is op moment van bestellen niet bekend. Houd rekening met 50 euro als je met 4 personen bent. Maar het is het echt waard.

Het is er ook kind vriendelijk. Ze maken nooit problemen als kleine kinderen door de zaak lopen/rennen. De (wat oudere) eigenaar zit vaak in een hoek met bankstel tv te kijken en kinderen kunnen gerust erbij zitten en wat spelen. Ook krijgen ze altijd gratis kroepoek.

Verdere aanbevelingen: babi pangang SPEK (zoals het echt hoort) chinese baby paksoi, krokante kip met peper, rund met paprika. De basis gerechten, zoals bami/nasi zijn inderdaad wat kaalheid dus geen groente vlees erbij maar in mijn ogen moet je dat ook altijd samen eten met een groente of vlees/vis gerecht wat je bestelt. Mihoen daarentegen is zeer compleet en lekker, je betaalt wel wat meer voor mihoen.

Aanrader!!

23. Mike van Santen

24. 2 heerlijke dagen Auberge aan het Hof. Een heel aangename sfeer en een overheerlijk diner met aangepaste goeie wijnen. Zeker een aanrader.

25. Zeer vriendelijk personeel en snelle service. Eten kwam gelijk nadat we het besteld hadden en ziet er ook echt goed uit.

6,7
  26. Sushi was heel goed en ook goed op temperatuur. Eendenborstfilet was ook lekker (Dat is niet altijd zo in een sushi restaurant). Als je niet van sushi houdt en alleen voor het vlees gaat valt het tegen, geen interessante sauzen of marinade.
    Dessert was top! Chocolade fontein smaakte naar echte chocolade (niet van die neptroep). Veel vers fruit en genoeg keuze aan ijs. De petit fours waren van mindere kwaliteit, maar wel goed.
    Verder is het een grote ruimte, mooi aangekleed, maar zeer hol. Het was heel leeg toen we er aten, dus het galmde bijna. Service was niet heel snel, maar ook niet storend langzaam. Ik ga er zeker nog eens eten, alleen vriendlief die niet van sushi houdt krijg ik niet meer mee.

27. West-Europees De Woude

Na een lange dag varen hadden we uitgekeken naar een hapje eten bij eetcafe De Woude. We hadden voor de zekerheid nog even op de website gecontroleerd of ze op maandag wel op zijn.

Bij aankomst worden opgewacht op de steiger door kok/eigenaar (?) met de mededeling dat ze gaan sluiten omdat ze last hebben van een lange kermis. Prima! Maar geef dit dan van te voren aan op je website, dat had ons een hoop moeite gescheeld!

Bijzonder slechte service in mijn ogen.

28. manon

29. Wij hebben 2 weken op camping de Bronzen Emmer gestaan en hebben 4 keer gegeten bij Trivio Del Villaggio. Het eten was heerlijk en ze zijn kindvriendelijk ingesteld. Als wij weer eens terug komen in deze omgeving gaan we zeker weer daar uit eten. Het is iedereen aan te raden. De pizza's zijn heerlijk maar ook de vleesgerechten zijn om te smullen.