Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 19998
4 19878
10 161976
  1. Wij hebben met 7 man er gegeten en kwaliteit is het niet.
    Weinig keuze en niet alles was vers. Mini gehaktballen uit blik.. Bij de wok was het naderhand rood van binnen..

Frisdrank zonder prik..! Lang wachten op nieuw drinken.

Donkere entree, onaangenaam.

Voor mij geen tweede keer...

1,7
  2. Lekker gegeten, leuke en gastvrije omgeving. Voor herhaling vatbaar.

3. Gister voor het eerst bij Cubanita gegeten na veel goede verhalen over jullie te hebben gehoord en wat was het leuk! Voorheen kwamen wij regelmatig bij buurman el Popo eten maar het concept en de sfeer spreekt ons zo aan bij Cubanita dat wij helemaal om zijn. Ga zo door en jullie zien ons snel terug!!!

4. Wij hebben een super avond gehad bij La Cubanita Deventer!! In tegenstelling tot sommige recensies hieronder hebben wij echt heerlijk gegeten, elk gerechtje was om te smullen. Erg lekkere sangria erbij en de avond is helemaal compleet. Ook de dames in de bediening waren erg vriendelijk en alles kon geregeld worden. Jullie gaan ons zeker snel terugzien want we hebben gelijk voor volgende week weer gereserveerd!😃

5. Het was een super avond. Heerlijk gegeten. Een aanrader voor de eiland bezoekers.

6. Lunchroom Den Haag

Gisteren gegeten, heerlijke spareribs. Het vlees gleed zo van het bot af. Hele lekkere smaak. De bediening was ook heel aardig en netjes, niks op aan te merken. Gezellig restaurantje, zeker een aanrader! Ik zou geen minpunt kunnen noemen.

7. Internationaal Hulst

adriaan

Met mooi nazomer weer vertrokken we naar het vestingstadje Hulst dat zo'n 30 kilometer achter Antwerpen ligt. We waren ruim op tijd, zodat we een fijne wandeling over de oude stadswallen konden maken. Aan de voet van Sint-Willibrordusbasiliek ligt, voor ons, de grootste trekpleister van de stad, Hemelrijk. Beetje onopvallend gelegen aan de schaduw zijde op een hoek aan het parkje.
    Het restaurant lijkt op een grote huiskamer, modern ingericht met links een grote bar en aan de muur abstracte kunst. De oude schouw is bekleed met houten plankjes die kops gemonteerd zijn. De tafels zijn keurig met linnen en een rok en elegante couverts van Cutipol, ingedekt. De met grijs leder beklede stoelen zitten goed.

Ik krijg een kleine tafel voor de oude schouw met uitzicht naar buiten. Ik koos het menu, Hemelse smaken. Een uitgebreide aperitief kaart werd gepresenteerd. Het werd een Albarino, de Lagar de Indra uit de Rias Baixas die zeer goed beviel. De chef maakt achter de bar het borrel garnituur op, leuk. Krokantjes van linzen met een dip van humus. De humus was mooi gepresenteerd in een zwart schaaltje. Een ring van humus afgewerkt met amandelschaafsel en bloemetjes met centraal een plasje koreanderolie. De smaak had een verfijnde Marokkanse toets, erg lekker.

Het tweede hapje was een luchtige cracker met zachte- en schaafsel van harde schapenkaas, ertussen gefermenteerde look, mooie smaken en textuur.

De amuse “mosselen in t groen”. Langzaam gegaarde mosselen op een mouseline van venkelloof, in een groene kruidensaus met hierin enkele venkelbloemen. Ernaast nog een sandwitch van wit brood met ertussen kruidencreme en erop zilte kruiden. De mossellen waren perfect gegaard, mooi hoog op smaak. De kruiden en het sapje maakte er een ware delicatesse van, genieten!

Het broodgarnituur kende twee bijzondere elementen, het heerijke spelt brood en de rilletes van Zeeuwse big met krokante afwerking, klasse.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door Jeroen Lobstein. Een Duitse Sauvignon Blanc 2013 van het huis Lorenz, ietsje minder fris dan verwacht met een subtiele houttoets, speciaal. De chef presenteerde zelf het eerste gerecht. In een mooi rood schaaltje, tartaar van zeebaars met erop Creuse oester, dunne schijfjes gemarineerde gele biet, gepofte gierst en blaadjes van citroen afrikaantjes, aan tafel afgewerkt met een koude kamillebouillon. Zeer delicaat met een sappige textuur. De combinatie met de wijn kwam pas na de eerste hapjes goed op gang en werd steeds beter. De houttoets versterkte de subtiele kruiden van de biet. De ziltigheid van de oester maakte de wijn mooier, prima.

Uit de Boujoulais van het huis Christian Miolane een L'Atypique gemaakt van chardonnay in een elegante romige stijl met subtiele houttoets. In een zwart schaaltje een stuk keurig gegaarde tarbot op een mouseline van knolselderie, erop stukjes Noordzeekrab afgewerkt met plakjes knolselderie en ringen van sjalot. Ernaast een salade van “Saeftinghe zilt” die aan oesterblad deed denken en een poeder van zeealgen. Een hele mooie smakencombinatie, prima in balans. De wijn sloot naadloos aan en maakte het gerecht compleet, toppie.

Een verrassende wijn uit Italie, de “Lahn” gemaakt van Kerner 2012 van het huis Castelfeder die aan gele grapefruit doet denken. Ietsje ronder met een aangenaam bitterje in de afdronk. Op het bord krokant gebakken kalfszwezerik op een bedje mouseline met een hint van pinda. Erop handgepelde grijze garnalen uit Breskens, creme van maribel en bloemenblaadjes. Aan tafel afgewerkt met een garnalen bisque, in thaise stijl. De zwezerik was perfect gegaard, de combinatie met de frisse maribel was verrassend. Samen met de saus en garnalen was het de perfecte partner voor de wijn. Een hemelse combinatie, memorabel! Deze ronde verdiend duidelijk een plaatsje in mijn toplijst.

We schakelden over op rood met een Chianti colli senesi Giobatta 2013 van het huis Tenimenti Andreucci. Rood fruit met een toets van framboos en een medium body. Op het bord, borstfilet van wilde Veluwse eend aan tafel afgewerkt met een eigen jus waarin wat vlierbes. Ernaast structuren van pompoen, balletjes van dungesneden kool afgewerkt met lijnzaadjes, licht krokant in eendenvet gebakken aardappel cilinders en bloemtjes. De eend was mooi hoog op smaak, je kon proeven dat het een wilde was, de cuisson was voor mij net ietsje te ver. Garnituur bood ruim voldoende afwisseling en vooral de perfect gegaarde aardappel, is vermeldenswaardig. De wijn sloot naadloos aan en was keurig in balans naast de eend.

De dessertwijn was een rijpe Monbazillac 1990 van het huis Cadiere, mooi amber kleurig, het aroma doet denken aan een beurse rood gele appel, ook in de mond appel met een subtiele oxidatieve toets. Uit de keuken Zeeuwse appel structuren met gebarbecuede chocolade, hazelnootstructuren, jonge melisse blaadjes en aan tafel afgewerkt met granité van verveine. Mooie smaken, keurige balans. De verveine zorgde voor aangename fruitigheid die tevens de wijn lekkerder maakte. De chocolade werd door de oxidatieve toets opgepakt, genieten.

Helaas geen tijd voor de afsluiter daar we graag voor de spits door Antwerpen wilde zijn, wat helaas niet helemaal gelukt is.

Bediening was zeer goed verzorgd, Jeroen Lobstein in de hoofdrol, goede soms wat beknopte presentatie van de wijnen. Chef Thomas d'Hooghe presenteerde de meeste gerechten, leuk!

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend, menu Hemelse smaken €60,-, aperitiefwijn €6,-, wijnarrangement €32,-.

Het restaurant is door de Nederlanders (misschien vanwege de ligging) nog niet helemaal ontdekt en behoort wat mij betreft tussen de toppers van de provincie. Goede smaken, mooie smaken combinaties, keurige smaak balansen begeleid door zorgvuldig geselecteerde wijnen, ofwel voor mij alle ingrediënten voor een top restaurant. Een echte aanrader voor de fijnproever en levensgenieter en zeker een grote omweg waard. Bedankt!

8. Super lekker gegeten; alles heerlijk vers en knapperig! Nette service en ook heel snel. Wel erg druk en weinig ruimte om even te zitten. Maar we komen hier zeker nog terug!

Aanrader!

9. Ervaring ronduit slecht. Het stukje brood met kruidenboter dat we kregen bij binnenkomst was zwart verbrand. Voorgerecht chorizo bleek een in een olieachtige substantie verwarmde plak vette worst. Gamba's waren niet op smaak gebracht. Spareribs naturel bleek erg droog te zijn. De mensen die naast ons zaten hadden dezelfde ervaring. Groente: een paar slappe zoute sperziebonen (uit blik?). De sla vertoonde bruine plekken.
    Toen we de bediening op de hoogte wilden brengen van onze ervaring draaide deze zich om met de mededeling: "Dat is dan jammer." en liep weg. Ronduit onbeschoft.

10. Gert Zwaan

11. Vrijdagavond om 6 uur afgesproken. Rose wijn besteld, ik kreeg een glas rode wijn... (luistert het bedienend personeel wel?). Alleen een hoofdgerecht besteld. Kwam pas om 10 voor 7. Wel brood gehad. Mooie warme bol breekbrood. De bestelde varkenshaas bleek plakjes varkenshaas te zijn met een bord vol met nattigheid wat tijdens het inzetten over tafel spetterde. De entrecote was heerlijk zacht maar er zat een ondoordringbare pees in het vlees wat normaal het beroemde vetrandje van de entrecote had moeten zijn. Ook de champignonroomsaus was van een dusdanige hoeveelheid dat er geen aardappels of sla meer droog kon liggen op je bord. Wel een nieuwe entrecote gekregen van de kok persoonlijk. Deze was een stuk stugger dan het eerste stukje. En ook nu zat er een klein stukje pees in maar dit was niet storend. Ga eens op zoek naar een echte slager...

De ruimte om te zitten was aboninabel krap!! Advies: gooi 2 tafels uit het restaurant om meer ruimte te creeren zodat de gasten normaal kunnen zitten. Voor ons de eerste en de laatste keer in Picola Roma Beilen.

4,9
  12. Amy van Son

Voor de eerste editie van TEDxArnhem hebben we heel bewust gekozen voor Stadsvilla Sonsbeek.

Buiten dat de locatie op een historische plek ligt in Arnhem (Hartjesberg Sonsbeekpark) en de entourage binnen en buiten fenomenaal is, wist Team Stadsvilla Sonsbeek onze 120 gasten en 50 TEDxArnhem crew fantastisch te faciliteren en te hosten.

Met alle dieetwensen is rekening gehouden en we hebben dus met 170 man kunnen genieten van een gezamenlijk diner en een ongekende gastvrijheid.

Stadsvilla Sonsbeek mag zich met recht het 'Thuis van TEDxArnhem' noemen.

13. Op de eerste avond dat 't Zusje in Zaltbommel geopend is voor het publiek loopt het al als een geoliede machine. Mochten er kleine zaken nog niet helemaal vlekkeloos gaan dan is dat niet zichtbaar voor de gasten. Wel is duidelijk te zien dat er veel tijd en aandacht gestoken is in de verbouwing van het pand dat een enorme metamorfose heeft ondergaan. Het heeft een prettige geborgen sfeer en hoewel het ruimte heeft voor een groot aantal gasten, is het met kennis van zaken ingedeeld waardoor vrijwel iedere plaats de illusie geeft van een exclusieve bistro. Het personeel is een verademing; het lijkt alsof ze de ruimte hebben gekregen zichzelf te mogen zijn en dat werkt. Gedurende de avond word je bediend door een aantal zeer verschillende persoonlijkheden in plaats van de hotelschool-eenheidsworst (om het oneerbiedig te zeggen). Wat het personeel gemeen heeft is hun enthousiasme, snelheid en vriendelijkheid en ik hoop van harte dat ze het duidelijke plezier in hun werk lang zullen houden.
    Het menu is rijk gevarieerd en de tapas zijn duidelijk met ambitie en liefde voor het vak bereid. Hoewel er hier en daar natuurlijk afgeweken wordt van het strikte tapasconcept, zijn bijvoorbeeld de cheeseburgers en zakjes friet waarschijnlijk een welkome aanvulling voor kinderen. Het aanbod aan tapas en desserts is te groot om van alles tijdens een bezoek te proeven waardoor het nog aantrekkelijker wordt om terug te komen.
    Een aanwinst voor Zaltbommel.

14. Leuk kleinschallig restaurant. Alleen de oudere mevrouw werkte nogal op mijn zenuwen door twee keer opnieuw te vragen wat we hadden besteld?? Het eten was daarentegen verrukkelijk!

15. Al een keer of 6 á 7 eten gehaald bij Warung Siero.. Elke keer gevraagd of ze de hete aardappel sambal apart of niet wilden geven. Helaas bleek elke keer bij thuis komst dat de sambal gewoon op het eten was gezet (olie van de sambal zit door het eten). Hierdoor kon mijn kindje van 2 elke keer niet mee eten... en omdat ik ook geen heet eten kan verdragen, kon ik er niet zo van genieten. Jammer dat ze zoiets kleins niet kunnen begrijpen. Ondanks dit moet ik toegeven dat het eten hier heerlijk is.

16. Jan Meijer

Lekker gegeten met vrienden in een voor mij hele prettige sfeervolle locatie. Dit gaan we zeker vaker doen.

17. Wat een heerlijke avond. Heerlijk gegeten! Wat een fantastische service. Graag tot snel. Rasho

18. erol

19. Echr geweldig goed om een restaurant te hebben in Nederland dia actief churros promoot. Echt lekker. Pizza is ook heel lekker net als die smeuïge biefstuk. Dit is echt lekker. Beetje churrus met warme chocolade ernaast. Smikkelen!

20. Echt een ware topzaak. Heel lekker eten en leuke bediening. Heel leuk dat bier en wijn bij de prijs zit inbegrepen voor slechts 25 euries. Aardig personeel dat er rond loopt. Echt super goed.

21. Hulde aan jullie! Heerlijke burger gegeten en een portie friet. Een snelle afhandeling met een top kwaliteit!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

22. Jeroen Rommers

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De keuken is voortreffelijk net zoals de bediening die erg vriendelijk is. Het gebruik van verse streek producten is een absluut plus punt.

23. Harriet oppewal

Matig gegeten, bediening was vriendelijk maar moesten lang wachten op bestelling omdat ze het bestellijstje kwijt waren. Had er meer van verwacht.

5,7
  24. Voor een geweldige avond moet u zeker naar Bistro Santé gaan op de Koemarkt!

Een gezellige drukke zaak waar u zeker waard krijgt voor de prijs. Het eten is ge-wel-dig! Ik kan mijn handen niet weghouden van de spareribs en de saté en de heerlijke toetjes niet te missen!!

Ik kom hier geregeld met mijn familie en altijd werden wij goed geholpen door het vriendelijke personeel. Het personeel weet precies wanneer je een drankje wil en iets nodig hebt en gezellig zijn ze ook.

Tot de volgende keer Bistro Santé, ik kijk ernaar uit!

25. Snackbar Groningen

We hadden een dips Bucked met 20 chickenstrips gekocht. We kregen 15 chickenstrips. We vroegen elke smaak sauce. We kregen de helft van de smaken. Kortom, je krijgt niet waar je voor betaalt.

26. Nederlands Kaag

Gert Zwaan

27. Gert Zwaan

28. Gert Zwaan

29. Vandaag met 4 personen tapas gegeten bij Isabella. Het was een gezellige avond. Bediening was prima. De smaak was van het eten was prima. De crème brulee was de prijs niet waard. Dan betaal je na een toch geslaagde avond en geeft nog een fooi. De avond krijgt dan een domper als je buiten ontdekt dat je voor 20 tapas a €4,45 betaald hebt terwijl je er 18 hebt gehad en voor 8 wijn, terwijl je er 7 hebt gehad. Of de rest van de drank klopte weet ik helaas niet meer. Dus ruim €12,- teveel betaald. Erg jammer. Dit was voor mij de eerste en tevens de laatste keer.