Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 19998
4 19878
10 161970
  1. Chinees-Indisch Rosmalen

Erg aardig personeel, maarrr....

Ze schieten nogal uit met de zoutstrooier! Zojuist een loempia speciaal gehaald en meteen zout voor een week binnen gekregen. Van de rest proef je niets meer. Zo is ook de Foe Yong Hai. Zonde zeg!!

Overigens in het verleden geen vieze nasmaak van andere gerechten.

3,6
  2. Erg slecht eten. Koud, niet vers en verlepte groente. Geen eigen toiletten, maar je moet naar La Place (betalen). Het personeel is oppervlakkig en snauwend. Lang wachten op drinken...

Gelukkig was ik met vrolijke mensen en hebben we er zelf
    wat leuks van gemaakt!

2,9
  3. Super gegeten 1e Kerstdag, altijd goed en gezellig in de Walrus!!

4. In de wijde omtrek is er geen verfijnde echte Italiaanse keuken te vinden. Alle mensen die wat te zeggen hebben over het eten moeten lekker bij de surimi Italianen gaan eten, daar zullen ze zich thuis voelen. Er zijn er genoeg! Da Peco is gewoon goed eten en een verfijnde Italiaanse keuken, innovatief en voortreffelijk! Het beste Italiaanse restaurant in de wijde omtrek!

5. Reservering gemaakt voor afgelopen maandag. Aangekomen bleek het helemaal niet open te zijn. Op de site en via google stond beide dat het maandag open was.. Eenmaal het nummer gebeld en gevraagd of jullie open waren en dit bleek niet zo te zijn. Erg jammer van de zeer verouderde tijden..

6. Chinees-Indisch Vlissingen

Telefonisch besteld voor circa 85 euro en mevrouw aan de telefoon heeft nog een keer alles herhaald. Wij krijgen heel wat anders en de prijs was ook veranderd (naar boven).
    Direct gebeld en op vriendelijke manier uitgelegd dat ze fout hebben gemaakt maar mevrouw denkt dat we willen profiteren.
    In het kort, heel slechte ervaring!

4,7
  7. Smikkelpotje is voortreffelijk! Zeker een aanrader. Gezellige ambiance met goede service.

8. Eten was goed, de service idem.

9. Met de familie, zo'n 20 man sterk, heerlijk gegeten bij "Het Broertje" te Cuijk. De jonge bediening is een lust voor het ook, moor ook nog alert en met "Brabantse-vriendelijkhied". Het eten, tappas, in combinatie met de vele verschillende soorten biertjes is super. Goed gedaan chef-de-keuken: Bas.

10. Helaas 1e kerstdag bestelt voor 11 personen, maar bij aankomst op de overvolle onverlichte parkeerplaats geen parkeerplaats kunnen vinden. Uiteindelijk geparkeerd en tot onze verbazing stonden wij buiten op de trap in het noodweer met nog 300 andere mopperende mensen. Hoe kan je je klanten buiten laten staan in dit noodweer? Ook de mensen die naar buiten kwamen, kwamen ontevreden naar buiten, ook lange wachtrijen voor het eten en nauwelijks aan tafel gezeten met de fam. Als dat kerstdiner heet? Dus bijna bij de kassa aangekomen na 40 minuten in de rij te hebben gewacht hebben wij toch besloten om niet naar binnen te gaan en nog snel even de Chinees gebeld waar wij om 21.00 hartelijk welkom waren. Jammer Wereldkeuken, als je iets groots organiseert, doe het dan goed!

11. Truus huvie

Heerlijk gegeten! Met een groep van zo'n 20+
    personen. Gezellige tent met top service. En als aanrader: de belgse modder!! Nom nom nom

12. Chinees-Indisch Hoogeveen

Mooie kerstboom lekker voorgerecht en een gezellig sfeer vriendelijk personeel nu nog wachten op het hoofdgerecht maar het is hier top!🌟 10 +

13. Kerstdiner met 4 personen op 25 december 2015 te 19.30 uur: ambiance in restaurant was stikgezellig - personeel super enthousiast en vriendelijk - eten lekker. Alles top!
    Idee voor Kerst 2016? :kunnen kiezen (tegen meerprijs) voor de mogelijkheid om zowel soep als een voorgerecht te kiezen?

14. Lekkere verse maaltijden, ook de vegetarische. Aardige mensen en vlotte bediening

15. Het eten is gewoon prima - goede kwaliteit, nooit oud frituurvet en altijd geleverd zoals het hoort. Volle bakjes, voldoende saus en bijvoorbeeld zonder het te hoeven zeggen een zakje mosterd bij je broodje kroket. Het personeel is vriendelijk en efficient en het is ongelofelijk hoe ze bij topdrukte toch nog snel je bestelling klaar hebben!

Wat bijna drie jaar geleden niet meer van deze tijd was, is het nu al helemaal niet meer. Er wordt gewoon nog gerookt in dit eetcafé, ook al is er afzuiging. Vandaar ook bij mij een mager zesje bij service. Hier zouden ze eens flink wat boetes voor moeten krijgen, dit kan echt niet! (en ik ben zelf roker)

16. Fam.Wenting

Eindelijk opnieuw terug op presikhaaf. Erg gezellige en mooie zaak met leuke bediening. Complimenten aan de keuken want we hebben heerlijk gegeten. Een aanwinst voor presikhaaf!! We komen snel weer terug.

17. Heel lekker. Een aanrader! Grote porties, mooi verzorgd. Goede bediening. De mosselen zijn de beste die ik al gegeten heb. Voor herhaling vatbaar.

18. We hebben eerste kerstdag genoten van een uitstekend kerstdiner. Het eten zag er mooi uit en was heerlijk. Keuze was ook voldoende. De entourage met livemuziek was prima verzorgd. Personeel was vriendelijk en geduldig. We kregen alle tijd om van alles te kunnen genieten. Al met al voor herhaling vatbaar.

19. Vertaal van English naar Nederlands

Beste friet van Maastricht

20. Met een kennis van mij hier gegeten! Als voorgerecht bladerdeeg met spinazie en kaas, heerlijk! Ook prima het hoofdgerecht, de Diasschotel! Bediening helemaal goed! Ik kom hier zeker terug!

21. Internationaal Middelburg

1e kerstdag heerlijk gegeten. Er was ruime keuze en genoeg van elk. Helaas waren de garnalen waterig/smaakloos. De lege borden werden zeer snel opgehaald, wat plezierig is. Helaas was de prijs € 7,00 P.p. Hoger dan er op de site vermeld staat. Geeft een bijsmaak, helaas. Verder een aanrader.

22. Bert Rutten

Al heel wat jaren komen wij met familie uit Middelburg hier een keer per jaar eten. Als mijn vrouw en ik hier op vakantie zijn, gaan wij ook altijd even langs.

Het eten is ontzettend lekker, en de sfeer is perfect. De eigenaar komt langs om een praatje maken, als er tijd voor is. De bediening is heel goed, altijd even vragen of het naar wens is.

Volgend jaar zomer komen wij zeker terug, om dan weer te genieten van het eten in deze gezellige zaak.

Groeten uit Barneveld

23. Aziatisch Ermelo

Bij Japas wezen eten met kerst, mooi restaurant. Wij kregen voldoende aandacht en het eten was er snel.
    Alleen miste ik heel wat dingen op de kaart die wel bij de meeste sushi restauranten voor komen. Dat vonden wij jammer.
    Maar daarvoor kreeg je verrassende gerechten op de seizoenskaart.

24. Chinees-Indisch Harderwijk

Vorige week hier met een groep van 70 personen een lopend buffet gehad. Alles goed voor elkaar, eten lekker vers en er werd steeds goed en snel bijgevuld. Ook na de tijd een ijsje koffie of een lekkere Irish Coffee.

Een minpuntje: zorg dat je wel voldoende personeel hebt om de drankjes te serveren, navraag gedaan maar er was een persoon ziek en laat afgebeld. Dit is overmacht.

Verder een leuke en smakelijke avond gehad

25. Nederlands Epe

Stoofpotje van het wild viel tegen. Smakeloos. Pannenkoeken waren goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

26. Mediterraans Best

Noordenbos

Prima kerstdiner op eerste kerstdag. Eten top. Bediening professioneel. Ambiance top.

Minpunt: als je om gewoon water vraagt krijg je een fles water waar je uiteindelijk 5,50 euro voor moet betalen; een echte ergernis!

27. Chinees-Indisch Helmond

W de Vries

Eerste kerstdag chinees eten afgehaald. Heel erg lekker.
    Complimenten aan de kok.

28. Leny Gerbrands

Wij hebben heerlijk gegeten met 5 personen. Het menu wordt aangepast aan je wensen. De bediening doen hun best om het naar de zin te maken. Het serveren zou beter kunnen maar wij hadden er geen last van. Je kunt niet de service van een 3 sterren restaurant verwachten omdat de prijzen meer dan schappelijk zijn.

29. Heerlijk gegeten, verrassingsmenu genomen, ca 8 heerlijke hapjes en daarna nog een hoofdgerecht. Heerlijk om te delen, goede prijsverhouding, prima service.

30. 10 dagen terug nog geweest op een donderdagavond. Er wordt duidelijk verteld dat men 1e drankje serveert en dat je de rest van de avond zelf moet halen.

Wij waren hier om 18:30, wok alles lekker, vers vlees en groenten evenals de grill. Ook het buffet schoon en fris en alles werd steeds vers bij gevuld. Ook het koude gedeelte top, lekker vers en smakelijk.

Tot de volgende keer!