Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 19996
4 19877
10 161967
  1. Gisteren met z'n vieren heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en lekker lang getafeld. Wij komen zeker terug!

2. Gisteravond het maandmenu gegeten, was nog beter dan dat ik mij had voorgesteld na het lezen van het menu op internet. Had de rest van de avond nodig om "uit te buiken". Geweldig, bedankt.

3. Weer eens uitstekend gegeten bij Het Gesprek. De verhouding prijs/kwaliteit is prima.

4. Mediterraans Utrecht

Na 20 minuten mochten we een drankje bestellen. 1,5 uur na onze bestelling werd het eten gebracht. Tussendoor en tijdens het eten werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Van het eten dat werd gebracht waren 4 van de 10 gerechten onjuist. We kregen niet de bijbestelde patat, die wel op de rekening stond.
    Het enige pluspunt is de makkelijk te bereiken locatie en de decoratie in het restaurant.

1,2
  5. Patrick de Bruin

Heerlijk gegeten. Goede service en relaxte sfeer.

6. Het was een heerlijke avond in een goede ambiance. Wij hebben genoten. Prima verrassingsact en menu.

7. Internationaal Hoorn

We hebben een heerlijke avond gehad. Prima bediening, lekker eten, met 1 groot minpunt. De ventilatie voldoet niet. Het werd warmer en warmer en ik ben met een flinke hoofdpijn weggegaan. Had het idee, dat er geen zuurstof meer in de lucht zat. Hele nacht hoofdpijn na een avondje uit viel erg tegen.

8. Met een grouponbon gereserveerd. Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, prima kwaliteit eten, heel lekker gegeten, echt een aanrader. We komen er zeker een keer terug.

9. Esther Vos

Gisteravond met 4 personen gezellig gegeten. De ontvangst en service was hartelijk en beleefd. Echt top. Het eten was heerlijk en voldoende in hoeveelheid. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

10. Nederlands Zelhem

Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Aanrader!

11. Collin Bell

Wat een feest om hier te eten! Gezellig, lekker en sfeervol.

12. Heerlijk gegeten, vlees was bijzonder mals. Zalm met truffelsaus ook super lekker. Komen zeker terug!

13. Wij hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was warm en hartelijk. We werden tot op onze wenken bediend. De ambiance is geweldig! Dit is echt een aanrader!

14. Altijd goed. Vriendelijk en flexibel personeel. Eten is lekker. En op piektijden is reserveren niet overbodig. Best druk. Dat zegt ook wat over de kwaliteit.

15. Eetcafé Tiel

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Super!

16. Heerlijk om hier te vertoeven, wat je ook wilt eten het word met aandacht gereed gemaakt. Het smaakt altijd naar meer, of het nu in een bakje of zakje zit, de kwaliteit is goed en vergeet ook niet de plate service; de overheerlijke satéschotel of de gyrosschotel, en vele andere lekkernijen. Een top aanrader in zijn beste soort!!

17. Internationaal Haarlem

Prima relaxt uit eten met vrienden. Lekker borrelen.

18. Goeie bediening en super lekker 😋 gegeten. Voor herhaling vatbaar.

19. Alle gerechtjes zijn erg lekker, maar het duurt erg lang voordat je je gerechten krijgt. Misschien wat meer personeel in de keuken?

Daarnaast werd er wel om de haverklap gevraagd of we nieuw drinken wilden én kwam de serveerster steeds aan tafel lege flesjes weghalen. Ik zou het prettiger vinden dat als er een nieuw drankje gebracht wordt, de lege flesjes in een keer mee worden genomen. Zo word je minder vaak gestoord.

Het restaurant ziet er verder top uit. Ook de bediening zag er netjes uit, behalve de bedrijfsleider. Hij droeg een vale spijkerbroek met een witte blouse, terwijl de overige bediening er netjes in het zwart bij loopt. Prima als de bedrijfsleider wat anders draagt, maar ik zou het netter vinden als hij ook in het zwart gekleed is.

20. Tiny Fransen

Het restaurant was volgeboekt en wij kwamen aanwaaien. Toch hadden we binnen 10min. een plaatsje, waarvoor dank. De bestelling werd vlot en zeer vriendelijk opgenomen. Wij hadden met 3 pers. een schnitzel en een tournedos. Het was 4x heerlijk. Jammer dat een tweede rondje drinken gedurende het diner erg lang duurde. Wij hebben meerdere v.d. Valk restaurants geprobeerd, maar deze was zeker een van de betere. Cuijk bijv. valt na twee slechte ervaringen zeker niet aan te bevelen.

21. Meest onklantvriendelijk café ooit! Service en sfeer ver te zoeken, zeer onvriendelijk personeel. Je voelt je niet welkom.

2,5
  22. Jan van Loenhout,

Rond 18.30 uur gearriveerd. Goed ontvangen. Keuze uit welke 2 persoonstafel we wilden gebruiken.
    Gezellige sfeer. Goed eten en drinken. Voor ons een zeer geslaagde avond. Vlotte bediening en goed verzorgde tafels. Voor herhaling vatbaar.

23. Chinees-Indisch Wolvega

Roelof Donker

Lekker gegeten voor weinig geld. Ze mogen wel wat aan de prijzen doen. Die zijn nu erg laag.

24. Gisteravond hebben wij heerlijk gegeten met ons 2. Eerst online gereserveerd en deze werd snel bevestigd via sms, top! Bij Smittenberg aangekomen werden we hartelijk ontvangen en onze jas werd aangekomen. Het restaurant is ruim opgezet. Als ik dan iets ter verbetering mag noemen; iets knusser maakt het wat gezelliger. Ook waren er geen gordijnen waardoor het wel wat een aquarium lijkt.

Dan over het eten; we hebben allebei gekozen voor het verrassingsmenu, en wat een verrassing was het! Heerlijke combinaties die ik zelf niet zou uitkiezen. En dat maakt het spannend en leuk. Het personeel is erg vriendelijk en heeft ons een heerlijke avond bezorgd; uiteindelijk hebben we er 2,5 uur gezeten. Super bedankt!!

25. marianne Hendrix

Leuke sfeer, heerlijk eten voortreffelijke kwaliteit en prijsverhouding.

26. Prima gegeten en heel goede en vriendelijke service. Ideaal wanneer je niet al te veel wilt besteden maar goed (als in overvloed) wilt eten!

27. We hebben weer heerlijk gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Goede kwaliteit/prijs verhouding.

28. Nederlands Ommen

w westerbeek

Het was erg gezellig en het eten was goed.

29. Marie-Louise

Het is een heel goed restaurant, lekker eten. Goede, vriendelijke bediening! Niks mis mee!! Een aanrader.

30. Met drie personen fantastisch gegeten. Attente bediening, goede porties tegen een prima prijs. Komen zeker terug. Tip: zet warmhouders onder alle hoofdgerechten.