in Heerenveen

The best steak in town

1. Tweede kerstdag hier gegeten.

Zeer attente gastheer, wil het iedereen graag naar de zin maken. Trouwens al het personeel hier heeft er zin in. Hier lopen mensen die bewust voor dit vak hebben gekozen! Niemand is perfect, maar ze doen hier in ieder geval zeker hun best om het je naar de zin te maken.

Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Als er gevraagd wordt om een rode entrecote, dan krijg je die vervolgens ook, met een heel dun grillaagje. Heerlijk! En lekker mals. Het mes gleed er zo door heen. Zo hoort het.

En dan de carpaccio! Ik ben gewend om carpaccio op de traditionelere Italiaanse manier te eten, maar deze was op een heel eigen, andere manier klaargemaakt. Héérlijk!

En de spareribs die je hier geserveerd krijgt zijn echt de lekkerste van Heerenveen. Ik heb bij verschillende restaurants in Heerenveen spareribs gehad, maar nergens zo lekker als hier. Het vlees glijdt zo van het bot af. Lekkere zoetige marinade en niet te zout.

Ook aan de rokers onder ons is gedacht. De hele zomer is er hard gewerkt aan een overkapping achter de zaak waar je nu onder een dak en met een terraskachel heel behaaglijk kunt zitten. Ook hartje winter.

Met de prijs/kwaliteit verhoudig is het ook dik in orde. Niet goedkoop, maar ook zeker niet te duur.

Dus we komen zeker terug.