Op dit adres zit nu: Akropolis

1. Gisteren voor het Kerstmaal bij dit restaurant gegeten. Met een gezelschap van 8 personen, waarvan er 5 voor het vegetarische menu gekozen hadden, hadden we tot de hoofdgang geen klagen. Het werd snel geserveerd, en het eten was ook goed.

Het hoofdmenu was echter een heel ander verhaal. Naast een relatief te lange wachttijd kregen we een karig gevuld bord met slechts 3 aardappelkroketjes, spruitjes met stukjes spek en afhankelijk van de keuze vlees of een vegetarisch deel.

Afgezien van de aparte keuze om spruitjes bij de Griek te serveren waren we erg ontstemd over de stukjes spek bij een overwegend vegetarische dis.

Als alternatief (waar specifiek om gevraagd moest worden) werden er een handjevol dolma's geserveerd.

Zoals al vermeld was het bord erg karig gevuld; normaliter mag je op z'n minst wel wat meer groentes verwachten en een schaaltje tzaziki om het droge vlees enigszins weg te kunnen werken. Helaas.

Het nagerecht was een kant en klaar nagerecht waar an sich niets mis mee was, alleen was het wel een gemiste kans van de chef om zijn creativiteit te tonen.

Sorry. Ik zal dit restaurant niet snel meer bezoeken en ook niet direct aanraden.

4,5