Op dit adres zit nu: Alanya

1. Ik heb besteld bij Foodpalace. Ons eten zou er in een halfuurtje/ 3 kwartier zijn zoals normaal. 2 uur later kwamen ze nadat ik nog een keer terug had gebeld om te vragen waar ons eten bleef. Bij de deur heb ik nog een keer mijn klacht gedaan over het véel te laat zijn. De bezorger was erg vriendelijk en zou het er met zijn baas alsnog een keer over hebben want hij vond het werkelijk schandalig. Buiten dat vind ik dat je als bezorger/baas zijnde dan een bepaalde korting hoort te geven. Het hoeft niet veel te zijn maar dat is wel net het extra beetje serive van je tent.

Nadat ik mijn klacht heb gedaan hebben we met zijn alle gegeten en ik vond het super! Het was echt heerlijk. Zeker een aanrader om daar te gaan eten, alleen jammer van het feit dat het zo lang moest duren deze keer.

De service van de bezorger was prima, maar ik geef een 7 vanwege het feit dat het echt veel te lang duurde.