Op dit adres zit nu: Mandana

1. Lekker vlees, maar de beenham was wel een grote klomp vet. Lekker zout dus. De bediening doet z'n best maar er lijkt een gebrek aan management te zijn waardoor ze niet weten waar ze moeten zijn. Het eerste uur was het beste, toen kregen we namelijk geen eten, maar alleen maar bier. We hebben ons kapot gelachen over de slechte service en het koude eten. Toen we gingen klagen bij een erg grappige manager kregen we direct lekker snel en veel vlees aan de tafel. Aan de gezichten van de overige gasten te zien waren zij ook niet erg te spreken over het restaurant. Het dessert was volgens de serveerster "Iets met taart en ijs enzo" maar dat zag er echt heel lekker uit. De koffie was precies de juiste temperatuur waardoor die in 1 teug achterover te slaan was zodat we snel weg konden komen. Toen een hond begon te blaffen in het restaurant, een kind begon te huilen en het brandalarm afging hebben we maar betaald en zijn we weggegaan.

We hebben het wel heel gezellig gehad, maar het is echt te duur voor wat je krijgt.

Ik moet er wel bij zeggen dat we er op 1e Kerstdag zijn geweest, en het natuurlijk erg druk was. Maar dat neemt niet weg dat ze het wel beter konden regelen. Je kunt hier waarschijnlijk op een doordeweekse zaterdag aardig bunkeren.

5,7