1. Wij zijn hier al een tijdje geleden wezen eten, we zochten een lekker restaurantje om te vieren dat onze nieuwe keuken thuis geplaatst was. En omdat we allebei erg van Grieks houden kwamen we hier terecht.

We hadden van te voren gereserveerd en werden netjes ontvangen, we mochten uitkiezen waar we gingen zitten en werden vlot geholpen. Ik wou natuurlijk weer wat speciaals en vroeg of het mogelijk was dat er wat Bifteki aan een menu toegevoegd kon worden, dit was geen enkel probleem.

Nadat we ons voorgerechtje op hadden kwam al aardig vlug het hoofdgerecht. Het zag er allemaal goed verzorgd uit en de smaak was ook verrukkelijk, we hebben echt genoten. Het is altijd jammer als je bord weer leeg is.

Als nagerecht namen we, het wordt bijna traditie, een kop cappuccino waarna we voldaan huiswaarts keerden. Dit Griekse restaurant is zeker de moeite van herhalen waard, het was een zeer geslaagd etentje!