Op dit adres zit nu: Pinoccio

1. Janine Voogd

Wij zijn hier gisteren met z'n vieren wezen eten. Bij binnenkomst, werden we geholpen door een vriendelijke jongedame. Ze liep netjes met ons mee en wees de tafel aan, we vroegen nog om een gezellig tafeltje bij het raam. Dit was geen probleem. Gezellig bij de kerstboom, en uitzicht op de oude markt.

Al snel hadden we het eten op tafel, alhoewel we niet hadden verwacht dat het zo snel zou zijn aangezien we zagen dat het restaurant al snel vol liep. Van de pizza's had ik eerlijk gezegd meer verwacht, het was erg vet en er zat naar mijn mening te veel van alles op, heb het wel opgegeten. Of je moet er van houden. Maar verder hebben we het ook niet gemeld.

Voor de rest hebben we erg gezellig gezeten en genoten. Goede service, aandacht voor de gasten, vroeg regelmatig om drankjes. Drankjes hoefde we ook niet lang op te wachten, dat was wel fijn! Voor de rest zeer vriendelijk personeel.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!