1. Ik heb hier hedenavond gegeten en het is 1 grote teleurstelling! Van buitenaf gezien dacht ik, dat is een leuke tent om eens te gaan eten. Nooit meer!. Bediening is bij binnenkomst erg vriendelijk, al wordt je wel eerst door 3 personen doorverwezen naar degene die uiteindelijk de tafelschikking bekijkt. Tafeltje voor 2 is ongeveer net zo groot als 2 dienbladen bij elkaar. Menukaart is zo groot dat je niet meer met je tafelgenoot kan overleggen. Er staan teveel tafels in dit restaurant waardoor ik in de tijd dat ik er was tot 3 x toe een ober de vloer heb zien staan aanvegen/deppen. Van alles valt er om door ruimtegebrek. Kruidenboter is niet lekker, het hoofdgerecht, sate te droog. Bediening heeft meer oog voor de grotere tafels dan de kleintjes. 1 van de obers is erg aanwezig, op de markt in een promotiestand is een betere plek. Advies.. kijk verder, genoeg andere leuke eettentjes in Haarlem.