1. Heb hier vanavond gegeten en was helaas zeer teleurstellend. Veel te krappe tafel opstelling. Onze jassen waren nog niet eens uit en we hadden nog niet eens plaatsgenomen of de veel te grote menu kaarten lagen op onze veel te kleine tafel en de ober was weg. De eerste drankjes en voorgerechten kwamen vlot, daarna heeft mijn glas zeker een half uur leeg op tafel gestaan terwijl de ober wel 6 keer langs onze tafel heeft gelopen. Uiteindelijk zelf moeten vragen voor meer drinken. Ons hoofdgerecht van saté heeft lang op zich laten wachten. Een andere tafel naast ons, die zeker een half uur later dan ons kwamen, hadden al hun eten. Ik heb toen gevraagd aan de ober waar ons eten bleef en waarom mensen die na ons gekomen zijn wel hun eten hadden. Ze zuchtte (!) en zei dat ze ermee bezig waren. De varkenshaas sate was uiteindelijk droog en we hebben zeker niet lekker gegeten. De klantvriendelijkheid van 1 van onze mannelijke obers kwam als zeer kleinerend en ''fake''over en geen enkele keer kwam een ober langs om te vragen of alles naar wens was - pas aan het eind van het diner. Ik ga hier nooit meer naar toe en zal het ook niet aan anderen aanbevelen.