Op dit adres zit nu: Grandcafé De 10

1. Afgelopen zaterdag voor het eerst sinds de overname een hapje gedaan.

We hadden gehoord dat het is overgenomen door dezelfde eigenaar die destijds La Stalla heeft opgebouwd.

Opvallend was direct de sfeer, het is een erg leuke zaak geworden. Het personeel ontving ons hartelijk en heeft ook de gehele avond goed voor ons gezorgd.

Eten is er zeer zeker ook op vooruit gegaan. Ze hebben nu waarschijnlijk ook een andere kok, die perfect op smaak kan koken.

Na het eten kregen we nog een lekkere Limoncello van het huis en nodigde de jonge bedrijfsleider ons uit voor het Oud & Nieuwfeest. Ze zouden dan een lekker buffet hebben en veel entertainment zoals shows en een DJ.

Klinkt erg aantrekkelijk, dus zullen volgende week weer van de partij zijn.

Toen we weg wilden gaan, werd het eigenlijk steeds gezelliger... De muziek ging wat harder en er kwamen meer mensen aan de bar. We werden nogmaals uitgenodigd om aan de bar een drankje te doen.

De bartender maakte met mooie show technieken een heerlijke Mojito voor ons...

We zijn tot laat in de uurtjes blijven hangen...

Zeer zeker voor herhaling vatbaar en we kijken enorm uit naar het Oud & Nieuwfeest!