1. Vorige week ben ik met 2 vriendinnen van mij bij Boekmans gaan eten. Als je er aan komt gereden stelt de buitenkant niet veel voor maar eenmaal binnen erg verrassend, wat een geweldige en gezellige sfeer.

Wij hebben lekker gezeten en een heerlijk wijntje besteld, wat achteraf een huiswijn bleek te zijn van de chardonnaydruif, erg fijn. Daarna 2 carpaccio met truffelmayonaise, hmmm goeie combi en een breekbrood met zalm, leuk met die kleurtjes op het bord van de zalm, het brood, de rode ui, rucola, kappertjes en de groene pesto en lekker dat het was.

Toen zijn we begonnen aan het hoofdgerecht, een saté in de wok en in een wok mals gebakken varkenshaasvlees met pindasaus, gebakken uitjes, taugé en kroepoek. Ikzelf een biefstuk met Roquefortsaus en het fijne is dat ze vragen hoe je het gegrild wilt hebben, wat in menig restaurant of grand café vergeten wordt!

En mijn vriendinnetje nam de Portobello's gevuld met geitenkaas, zongedroogde tomaatjes en pijnboompitten, hapje geproefd een 9, Chapeau!

Ik en mijn vriendinnen komen hier graag nog een keertje terug, wijn was goed, bediening was goed, sfeer was top!