Op dit adres zit nu: Bistro C.

1. Drs. W.Achterberg

Op 1 september Chateaubriand gegeten. We zijn afgegaan op de prijskaart die buiten hing, € 19,95. Toen we wilden bestellen zagen we in de prijslijst op tafel € 24,95. Wij drongen er via de bediende bij de eigenaar op aan voor de lage prijs te leveren, of op zijn minst het verschil te delen immers hij adverteerde met de lage prijs en daarmee "lokte" hij als het ware klanten naar binnen. De eigenaar nam niet de moeite zelf naar ons toe te komen en uitleg te geven. Hij vond dat het volstond via de bediende tegen ons te zeggen dat hij de dure prijs hanteerde. We werden afgescheept met een mandje brood. Afgezien van het feit dat het juridisch niet klopt wat men doet, getuigt het ook van een onzakelijke benadering van de klant. Wij gaan hier niet meer naar toe en zullen onze ervaringen verder uitdragen.
    Het vlees was overigens erg lekker, en de bediende verdiende en kreeg een tip. Het slechte service cijfer slaat dus op het bovenstaande en dan is met € 24,95 de verhouding prijs/kwaliteit uit balans.

6,5