Het monument "In de Drie Hooibargen" is niet gesloten

Op dit adres zit nu: Het Wapen van Zoetermeer

1. Hoewel de ontvangst begon met een botte opmerking van de bardame dat we niet zomaar naar onze tafel mochten lopen, goedenavond kon er niet af, was de rest van het personeel behulpzaam en vriendelijk.
    Het is een all inclusive concept waarbij je een aantal uren koopt, in die tijd mag je gebruik maken van het uitgebreide buffet. Er was zowel vlees als vis, en voldoende keus. Toen tegen 21:00 het kaasplateau op begon te raken werd er op mijn verzoek direct bijgehaald. Je moet alles zelf halen, het enige wat het personeel doet is borden opruimen, opvallend hierbij is dat het niet uitmaakt of andere nog zitten te eten of niet. Leeg = weg is de boodschap.

Het concept is duidelijk bedoelt voor een bepaalde publieksgroep en ik kan het dan ook geen aanrader vinden als je stijlvol wilt gaan dineren. De zaal is aardig ingericht, met lange en ronde tafels en er is een kinderspeelzolder met een begeleider. Prijs kwaliteit verhouding was goed.