1. Afgelopen zaterdag gedineerd in het kader van de restaurantweek bij Kaatje met 4 personen. Helaas viel het tegen. De bediening liep niet gesmeerd. Wij hebben 4 verschillende obers aan de tafel gehad, veelal erg jong (lees stagiaires) personeel. Van elkaar wisten zij niet welke orders er precies opgenomen was. Op het moment dat we de wijnkaart terug wilden geven, wilde de ober deze niet aannemen, de bestelling diende we bij een andere ober te doen. Van tevoren was er aangegeven dat we geen voorkeur hadden voor orgaanvlees, toch kregen we allen pate. Dat hoeft geen probleem te zijn, mits men dit aankondigt. Met 3 personen bestelden we een wijn arrangement, echter 1 persoon wilde een half wijnarrangement ( 6 volle glazen was iets teveel vh goede), echter men vulde (wederom verschillende obers die van mekaar niet wisten wat ze deden) ze steeds vol aan. We gaven 2 keer aan dat er een half arrangement was besteld. Vanzelfsprekend rekenden ze op de factuur wel 3 keer het volle wijnarrangement. Dit is later netjes gecorrigeerd, maar wederom niet wat je verwacht van een 1 sterren restaurant. Ook zag met het onderscheid niet tussen tafelwater met of zonder bubbeltjes. Elke keer werd de foutieve fles op tafel gezet. Het eten zelf was prima, echter het liet geen blijvende indruk achter zoals bijvoorbeeld 'de Lindenhof' (2 ster) te Giethoorn. Al met al, oke restaurant, maar geen van allen was onder de indruk (ter info: reeds alle sterren restaurants van Nederland geprobeerd).