1. Via Groupon een sushi all you can eat bon aangeschaft. Via deze site al een bepaald vooroordeel gekregen, dit bleek echter wel correct te zijn.

Bij aankomst is het wat onpersoonlijk. Het duurde even voordat we een tafel kregen. We kwamen te zitten in het voorste gedeelte. De tijd leek er wel stil gestaan te hebben. Een saaie bedoening, gezelligheid is iets wat er niet te vinden was. Het leek wel een lobby van een hotel.

De sushi werd geserveerd. Deze was goed van smaak. De keuze was iets wat beperkt gelet op andere Japanse sushi restaurants. Het was duidelijk dat dit erbij gedaan werd naast de Chinese keuken. De warme gerechten waren daarentegen van mindere kwaliteit. Het vlees was iets te vet en vooral eentonig qua smaak.

V.w.b. de sfeer deed een dronken gast aan de bar ook niet veel goeds. De serveersters hebben duidelijk geen vaste tafelbediening. Het is een komen en gaan van verschillende serveersters. Uiteindelijk wel redelijk gegeten maar er zijn veel betere sushi restaurants te vinden in de regio.

5,7