in Nijmegen

Onbeperkt genieten van wereldse gerechten voor één prijs!

1. Wij waren er gisteravond.

Heerlijk gegeten. Wat is het mega groot, de kinderen hebben leuk gespeeld dus papa en mama hadden ook even tijd om lekker te eten. Kwaliteit van het eten is ook super, ook veel keus. Bij het Italiaans gedeelte vinden wij het minder, ook staat daar een man met een witte hoed op, neem aan dat dat de chef is. Hij is erg onvriendelijk en er komt geen lachje vanaf. De bediening werkt hard en doet erg hun best om alles zo goed mogelijk te doen.

De receptie vind ik top heb er nog even staan te babbelen met een dame met rood haar. We zijn al een paar keer geweest en dus ging ik even een babbel maken, dat ze altijd vriendelijk is en blijft lachen. Van de andere meid met het donkere haar vind ik dat ze wat vriendelijker mag doen en kijken! Bij de bar heb ik wel een tip dat ze de glazen niet in het zicht moeten zetten. Want er staan barkrukken, alleen staat de hele bar vol met glazen en konden wij dus niet een borrel aan de bar nemen, heel jammer.

Verder hebben wij een leuke, gezellige zaterdagavond gehad.