Restaurant is gesloten, het hotel zelf is wel geopend!

Op dit adres zit nu: Schimmelpenninck Huys

1. K. van der Kleij

Wij hebben hier met 5 man tijdens de restaurantweken gegeten. Het was écht niet lekker. Geen van allen is echt kritisch, maar dit keer vond niemand het lekker. Wat betreft het vlees, er zaten meer vetranden aan dan vlees. Verder proefde je dat er totaal geen werk van was gemaakt, dat alles zo uit een potje/blikje kwam. Als je op deze manier wil meedoen met de restaurantweken, moet je niet gaan beknibbelen op je ingrediënten. Al met al moesten we nog €40 pp betalen ook, voor iets wat het absoluut niet waard was.

2,8

1. Geachte heer van der Kleij,

Allereerst hartelijk dank voor uw bericht met daarin uw feedback! Deze feedback is belangrijk voor ons, daar wij verbeteringen kunnen aanbrengen aan ons product en servicebeleving!

Wij betreuren het feit dat u niet lekker gegeten hebt. Hoewel de smaak en kwaliteit, terecht overigens, door u aan de kaak gesteld wordt, kan ik u echter voor de volle 100% overtuiging stellen dat er bij ons niets uit een potje komt. Wij werken uitsluitend met verse producten.

Graag zou ik persoonlijk telefonisch met u in contact treden om dit met u op te lossen. Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van onze producten en wil u dan ook van harte uitnodigen om nog eens op onze kosten te dineren.

Wij hopen dat wij u de kwaliteit mogen laten ervaren zoals wij dit dagelijks aan onze gasten tonen en kijken uit naar uw komst!

U kunt uw gegevens per mail sturen via info@schimmelpenninckhuys.nl of ons telefonisch bereiken.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Met gastvrije groet,

Rogier Ensel