1. Ik was tot nu toe erg positief over het Smelnehus, maar kort geleden kwamen we hier op een donderdagavond. Het zat vol met mensen die wat kwamen drinken aan de bar (hierdoor rumoerig, maar dat hoort nu eenmaal bij het Smelnehus).

We hebben erg lang moeten wachten op ons drinken, hierna erg lang moeten wachten op de kaart (hier twee keer naar gevraagd). Toen er na een tijd wachten nog steeds niemand kwam om onze bestelling op te nemen, hebben we het drinken betaald en zijn naar een ander restaurant gegaan waar ze een stuk attenter waren.

We hebben het gemeld, maar op ons weg-gaan werd onverschillig gereageerd.

Jammer, kom hier voorlopig niet weer, want het eten kan dan wel lekker zijn (ze hebben de prijzen verhoogd volgens mij), maar service is ook ontzettend belangrijk!

Vorige recensies van Jildau

• De allereerste keer dat ik hier kwam (zo'n 5 jaar geleden) vond ik het eten niet erg goed. Gerechten waren lauw en het vlees was taai.

Maaaar de afgelopen 2 jaar toch nog een paar keer gedineerd in het Smelnehus en het eten was top! Misschien hebben ze een andere kok gekregen? Het is nu een echte aanrader, de sfeer is ook gezellig.