1. Weinig keus, kleine kaart. Geen stukje brood etc voordat het eten komt na het krijgen van het bestelde drankje. 1 glas witte huiswijn kost 3,75 als je vraagt om een karafje dat slechts krap 3 glazen vult betaal je 12 euro, wel erg veel voor een huiswijntje!

De kabeljauw filet is rond de 200 gram, wat aan de kleine kant. Kogelbiefstuk kon wel wat malser, beslist niet om op te zuigen, echter niet echt slecht. Verder goed gebakken mini frites welke al gezouten is, doe ik liever zelf naar zoutbehoefte. Gebakken aardappels redelijk, wel wat nattig. Rauwkost / sla kan beter, lijkt of het al eerder is klaar gemaakt.

Op de vraag of het had gesmaakt gaf ik aan dat de kabeljauw filet wat klein was, werd wat sjaggerijnig gereageerd. Achter het glas van de gesloten veranda met overigens mooi uitzicht was het voor zonsondergang bloedje heet. Personeel geeft de indruk een zeer exclusieve maalltijd te gaan serveren, dit viel tegen. Een karafje kraanwater er bij misten wij ook.

Een dag eerder bij de plaatselijke pizzeria geweest. Stukken beter daar, met ook niet italiaanse gerechten, had daar beter voor de tweede keer kunnen gaan eten.

2,5