1. Tijdje geleden hier gegeten en ik moet zeggen het was heeeeel erg smaakvol en veel vooral! Als we dat hadden geweten hadden we alleen een hoofdgerecht besteld, of 2 voorgerechten! Mooi aangeklede borden en snel op tafel, helemaal niets op aan te merken en een hele grote pluim voor kok Menno, die op die dag in de keuken stond. Hij kwam zelfs nog even aan tafel om te vragen of alles naar wens was, hele attente jongeman!

Een minder puntje vond ik de bediening op de vloer, het duurde wat lang voor we konden bestellen en ook het drinken liet wat lang op zich wachten, maar moet zeggen het was ook best druk voor een doordeweekse dag.

Waar ik mij wel aan stoorde was de veel te helle verlichting. We wilden nog even gezellig wat drinken en zochten daarvoor 1 van de banken tegen de achterwand op, maar ook daar zit je volop in de spotlights! Als je dan zo rondkijkt hangen er ook wel erg veel lampen, wellicht heeft de eigenaar een goeie deal kunnen sluiten met een failliete lampenzaak?

Zeer uitgebreide kaart, goed en lekker eten en niet te weinig voor een redelijke prijs, dus echt iets voor de Achterhoekers!