Op dit adres zit nu: Restaurant Zes

1. Slechte ervaring.

Met 9 man er naar toe geweest, van te voren besproken, geen wild, maar ala carte, was goed.

Nog een keer bevestigd twee dagen van te voren.

Kom je er, geen 7 up, dat is al raar voor een restaurant, dan krijg je te horen dat er een menuutje is gemaakt, en je keuze hebt uit 2 gerechten. Neen, er was a la carte besteld, oh,even kijken.
    Komen ze met 1 kaart voor 9 man, ze hadden de kaart nog niet klaar, dus we moesten het daar maar mee doen.

Toen bleek dat een kaart met allemaal wild, wij hadden dit juist van te voren gevraagd, geen wild.

Toen kwam de oude kaart, maar er waren nog maar 3 biefstukjes op voorraad, een paar entrecotjes en geen gamba's.

Het was van de zotte, ga je uit eten, mijn ouders die nooit uit eten gaan (want thuis is lekkerder)waren 50 jaar getrouwd, die mensen kregen het gebrek.
    Uit eten a la carte, en dan kiezen uit het geen wat ze nog maar op voorraad hebben, als een andere tafel eerder was, had je nog niks.

Alles bij elkaar, we hebben een drankje genomen, en zijn noodgedwongen vertrokken, wat een zaak.