1. Regelmatig eten we bij Da Vinci, de sfeer is er prima. Het is een prachtig gebouw, wat sfeervol is aangekleed.
    Voor 26,50 kun je een heerlijk 3 gangen menu bestellen. Er is genoeg keuze, vlees, vis of vegetarisch. Voor elk wat wils! Als voorgerecht zijn de charcuterie a la da Vinci, de vitello tonato en de gegratineerde geitenkaas echt een aanrader.

Het vissersstoofpotje en de varkenshaas zijn heerlijke hoofdgerechten, een portie is groot genoeg en goed van smaak. De huisgemaakte quiche is een verrassend lekker hoofgerecht, al was dit voor mij een te grote portie.
    Bij de toetjes zijn de panacotta en de citron-colonel (met limoncello!) onze favoriet.

De bediening is altijd vriendelijk, wat direct merkbaar is bij binnenkomst. Je voelt je echt welkom. Een enorm pluspunt vind ik de klantvriendelijkheid van de eigenaren, welke ook eigenaar van grand café-restaurant de Graanbeurs zijn.

Toen we op een avond bij de Graanbeurs wilden gaan eten en er geen plaats was, kregen we een visite-kaartje van Da Vinci, waarop werd geschreven dat we de eerste drankjes gratis kregen. Uiteraard hebben we van dit aanbod gebruik gemaakt.

Wij zullen hier nog vaak terug komen!