1. Inmiddels voor de tweede keer wezen eten in dit leuke restaurant. Als je hier rustig wilt eten kunt je het beste heel vroeg komen of juist heel laat (nog beter). De laatste keer helaas te koude carpaccio als voorgerecht (we waren heel vroeg dus kwam net uit de koeling), nadat we dit echter gemeld hadden kwam al heel snel een vriendelijke dame ons vertellen dat we absoluut gelijk hadden en de voorgerechten van de totaalprijs werden getrokken. Dat vonden we een aangename verrassing, in een duurder restaurant zou je waarschijnlijk een gratis kopje koffie krijgen of iets dergelijks dus van een restaurant waarvan de prijs al zo scherp is.... Echt top dus. Uiteindelijk hebben we met 4 personen voor 85 euro gegeten en gedronken! Aanraders zijn absoluut de "Entrecote op een pannenkoekje van spek, aardappel en prei met een jus van rode Port en sjalotten" en de "Warme chocoladefondant, gevuld met perencompote en vanille-ijs". Heeeeeeerlijk!
    Met Kerst zijn we weer van de partij, ik heb er nu al zin in.