1. De frites zijn bij jullie momenteel goed. Een opmerking c.q. vraag.

Bij schotels zoals bijv. schnitzels zit een salade. Kan die salade toch niet eens anders is onze vraag. Er zijn toch zeker betere inkoopoplossingen dan die jullienne gesneden wortels en selderij etc. etc. uit een pot, waardoor steeds vocht met de dressing vermixt wordt tot een waterige dunne zooi. Als wij op een zaterdagavond voor 8 man schotels komen halen, mikken 6 man de salades in de prullenbak.

Ik zie als oplossing, of een dikkere dressing. En groentes die beter hebben uitgelekt, maar ook niet droog zijn. Of gewoon verse ijsbergsla en dan een mooie honing mayo mosterd dressing die kant en klaar te verkrijgen is, of nog beter een mooie dressing zelf bereiden en afvullen in zo'n knijpfles. Ik wil desnoods een voorbeeld bij je afgeven op basis van olijfolie en mayo en een mooie kruiden en/of fruitsmaak.

Wedje maken dat dit positief wordt ontvangen? En wij zouden desnoods graag € 0,50 / € 1,00 meer betalen per schotel.