1. Omdat het dichtbij ons huis is gaan we er steeds weer heen maar nu wel voor het laatst. De knoflooksaus wordt met de keer dunner, het vlees op het broodje als lamacun minder alsook de groente die erop gaat. Er gaat 1 stukje kaas op en als je de groente apart wil moet je 0,50 bij betalen voor het plastic bakje. Hoezo krenterig? De eigenaar heeft een theedoek over zijn schouder omdat hij zo zweet. En de sfeer is helemaal ver te zoeken. Ook komt er altijd veel "bezoek" en kan het personeel moelijk Nederlands praten.
    De prijs is ook echt aan de hoge kant, zeker wat je ervoor krijgt. Dus echt geen bezoek meer waard. Ik rij liever wat verder waar het beter is. Deze zaak wordt alleen maar slechter, zeker nu het leukere personeel al een poosje weg is en de eigenaar er zelf is ( en die is niet vriendelijk)!

3,5

Vorige recensies van R&E

• R&E

Het personeel is altijd vriendelijk behalve de eigenaar, die is erg arrogant. Het broodje döner smaakt redelijk. Ik wilde graag de sla apart omdat het anders zo snel slap wordt in het broodje maar toen moest ik ineens 0,50 cent bij betalen. Dat is voor het bakje waar de sla in gaat...? Dat moet van de eigenaar!! Nou, over klantvriendelijk gesproken. De pizza is redelijk. Bij drukte te snel eruit gehaald denk ik dus bodem nog wat slap. Jammer, maar dan ga ik liever in de stad naar de dönerzaak in het kleine straatje! Krijg je de salade gewoon op een groot bord zonder bij te betalen...