1. Vreselijk, rob geus loopt in het buitenland restaurants te controleren, nou hij moet maar eens naar la place in het brugrestaurant. Wat warm moet zijn is koud en wat koud moet zijn is warm. Heel lang wachten op je eten, ik denk ik neem wel fruit. Perzikken zagen eruit als bruin snot vol met fruitvliegjes, dan zeg je er wat van.. "het is fruit, wij kunnen de fruitvliegjes ook niet tegen gaan".

Mijn schoonzus kreeg allemaal vet vlekken van de kip op haar gespetterd en mijn cassis was water en dan ga je terug en sluit ze nieuwe cassis aan want niemand anders kan dat, dan spuit het zo over mij heen. Maar de dame moest weer naar de kassa want niemand anders kan dat en het eten word koud van mensen.

Mijn man heeft niets gegeten want er was niemand die hem hielp en bijna alles was al op. Nu snap ik waarom mensen hun afwas gewoon laten staan en niet opruimen. Vreselijk dat dit nog kan in Nederland met al die strenge wetten.