in Zeist

Onbeperkt tapas zonder tijdslimiet

1. Zondagavond met z'n vieren weer eens bij Ramblas gegeten. Als wij in de buurt zijn, doen wij deze gezellige zaak met een heel goede prijs-kwaliteit aan.

We mochten kiezen of we in het voorste of bovenste gedeelte van het restaurant wilden zitten en we hebben voor het bovenste gedeelte gekozen, omdat het daar enorm gezellig en sfeervol is. We hebben ons laten verrassen door voor het Tapas Assortiment te kiezen.

Vooraf heerlijk ovenvers brood met Aioli, daarna de 10 koude tapas gerechten die stuk voor stuk heerlijk smaakten, met als klap op de vuurpijl de warme tapas met de heerlijk gegrilde ossenhaas. En als je van spare ribs houdt, móet je een keertje bij Ramblas zijn geweest. Verse producten en echt alles wordt zelf gemaakt. De bediening is aardig en attent.

Al met al een top avond gehad. Wij komen hier zeker nog vaker! Ben & Marijke.