1. Ik kwam hier vroeger regelmatig, maar omdat ik verhuisd ben naar het zuiden ben ik er al 6 jaar niet geweest. Het was er helemaal veranderd, het zag er mooi, modern uit! Jammer genoeg zat het bom vol toen wij aankwamen, we hadden niet gereserveerd. De gastheer die daar nog steeds werkt herkende ons nog, wat ik erg leuk vond. Omdat er geen plek was mochten wij buiten op het terras wachten, maar het was een beetje fris. Toen werden we verzocht om bij de afhaalruimte te wachten. We kregen een drankje van het huis aangeboden tijdens het wachten, erg attent! Nog geen 10 minuten later werden we naar een mooi tafeltje verwezen, gedekt en wel.

Mijn echtgenoot en ik hebben de 'kariesiek izgara' genomen, echt een aanrader! De huisgemaakte tiramisu was ook erg lekker.

Meneer Ufuk en Costa, bedankt voor de service. Fijn dat er nog zulke goede restaurants bestaan.