1. Afgelopen zaterdag met een gezelschap van 10 man hier gegeten. Het was een ervaring om zeker te herhalen. De borden waren zeer mooi opgemaakt en er werd duidelijk verteld wat er op de borden lag. Wij houden van lang tafelen en de bediening had dit goed in de gaten, de gerechten volgden elkaar dan ook in een gepast tempo op. Er werd ook even kort met ons overlegd of het al tijd was voor het hoofdgerecht. Top. Zo geef je je gasten het gevoel dat ze welkom zijn.

Ik had de ossenhaas uit het menu van de chef. Smaak was goed maar er had wat mij betreft wat meer saus bij gemogen. Dit is persoonlijk en ik had daar ook om kunnen vragen natuurlijk maar heb dat niet gedaan. Het is dan ook geen kritiek op de keuken.

Er werd op een goede manier aandacht besteed aan de reden waarom wij uit eten waren. Namelijk dat mijn ouders 40 jaar getrouwd zijn. We werden ontvangen met een glas champagne en ook werd er tijdens het dessert aandacht aan besteed. Dit zijn de details waardoor je terug komt in een restaurant.

Het enige puntje van aandacht wat mij betreft was de aankleding van de bovenverdieping. Dit mist de gezelligheid van de rest van het restaurant. Ik besef dat dit allemaal veel geld kost dus het is ook zeker geen onvoldoende waard maar mocht de mogelijkheid er zijn zou ik er wat extra aandacht aan besteden.

In ieder geval bedankt voor de leuke avond, goede bediening en het lekkere eten. Ik hoop dat het team niet al te laat klaar was aangezien wij als een van de eersten binnen kwamen en als laatste weg gingen.