1. Het eten smaakte prima voor het geld, dat was dan ook het enige. Personeel werkt er omdat ze geld nodig hebben, totaal niet omdat ze het leuk vinden en dat is dus duidelijk te zien. Wij werden met 6 personen ergens neergezet (helemaal achterin waar verder niemand zat en 200m bij het eten vandaan). Hiermee gingen we uiteraard niet akkoord en wij vroegen om een andere plek, die was er niet meer zeiden ze. Toen wij daarop antwoordde dat wij dan ons geld terug wilde (vooraf betalen) hadden ze opeens wel een plek voor ons.. Midden in de ruimte waar alle gezinnen met kinderen zitten. Dit is leuk voor de ouders met kinderen, maar minder voor ons als 3 jonge stelletjes. Nadat wij een rookpauze hadden buiten en wij terug keerde naar onze tafel was alles weggehaald (volle glazen drinken etc.), en deze glazen drinken vielen niet onder het onbeperkt drank dus moesten wij ons net betaalde drinken opnieuw kopen. Één keer, nooit meer.

5,1