in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Afgelopen dinsdag heb ik hier gegeten met mijn vriend. We werden bij binnenkomst vriendelijk begroet door de vrolijk zingende gastvrouw nikki. Als amuse kregen wij heerlijk brood met olijven tappanade. Wij hadden als voorgerecht een prei taartje en gebakken fetta, beide waren ze zeer goed bereid en super lekker van smaak. Bij de gebakken fetta zat een heerlijke bosvruchten compote die er super goed bij smaakte. Als hoofdgerecht hadden we rhodos speciaal voor 2. De tournedos die er op lag was perfect gegrilld en super mals van smaak. Ook de lamskoteletten waren perfect. De souflaki en de varkenshaas was ook perfect van smaak lekker mals en niet droog ook waren ze lekker gemarineerd. De gyros was ook lekker mals en niet te krokant zoals je die vaak krijgt. Ook was de taziki en de salade, rijst en frietjes super lekker erbij. Je proeft dat ze goed vlees van hoge kwaliteit gebruiken en alle producten vers en zelf bereid zijn. Het nagerecht was ook super lekker, baklava en tiramisu, ook zelf gemaakt dat proefde je, gewoon lekker vers. Daarna kregen we een lekker glas hugo op de goede manier geserveerd met verse munt en limoen. Kortom heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Wij komen hier zeker vaker terug.