Op dit adres zit nu: Seven Chakra

1. Voor 't eerst hier geweest om een (luxe) 2-gangen lunch te proberen aan de hand van Social Deal vouchers (een last minute meegekomen familied mocht lekker als 'reguliere' gast kiezen wat hij wilde). In 1 woord, superb en surprising. Totaal iets anders dan mainstream met nog nooit eerder geproefde gerechten over de gehele wereld. Oliver doet zijn reputatie inderdaad eer aan en verdient aanloop. De ervaren en door de wol geverfde gastheer/sommelier vormt met Oliver een uitstekende tandem.

Alles was excellent, maar als we toch een keuze mogen maken, de 1ste ronde: Raw vegan: fijne smaken en lekker rauw. Tataki Japan: heerlijk kalfsvlees, zoals nog nooit gegeten met genoemde garneringen, die helemaal met elkaar in balans waren. Tiradito: Heerlijk tonijn. Kortom, alsof er een engeltje op je tong poepte.

2de ronde: Jerk Devil Jamaica (2x): gedurfd en pittig gekruid, zoals al aangegeven. Een van ons kan niet tegen kruidnagelen, maar voor de rest prima stukje zeeduivel. Bijzonder (goed) gerecht. Thai Sepa (1): Fijne, maar uitgesproken smaak.

Als je exotische smaken niet gewend bent of niet aandurft, moet je hier niet zijn (blijf mainstream), maar als je je grenzen culinair wil verleggen, dan moet je zeker hier komen. Wij kijken al uit naar de gerechten van volgende maand via Facebook.