1. Gea & Johan

Wij vierden op 23 augustus 2014 met ongeveer 60 van onze beste vrienden en familie ons huwelijksjubileum met een avondje Stadsboerderij.
    We hebben echt genoten van de gastvrijheid, de bijzonder vriendelijke mensen in bediening en keuken, de feestelijke aankleding/inrichting, de details met rozenblaadjes en bloemetjes, kortom: de sfeer van de Stadsboerderij.
    Door het vele glas is de Stadsboerderij overdag open en licht, door de mooie verlichting is de Stadsboerderij in de avond een intieme en sfeervol ingerichte Brasserie.
    De kleine hapjes, het heerlijke buffet, met zorg gemaakt door enthousiaste mensen in een open keuken, maakte dat we een onvergetelijke avond hadden.
    Geweldig om te zien hoe een team jonge, enthousiaste mensen met veel plezier een perfecte avond verzorgen en de gasten een welkom en voldaan gevoel geven.